Otkriće

Pronašli novi planet s uvjetima najsličnijim onima na Zemlji

'planet zemlja'
''
13.09.2011.

Planet poznat kao HD 85512b udaljen je otprilike 36 svjetlosnih godina od Zemlje.

Europski astronomi objavili su u ponedjeljak da su pronašli planet koji bi mogao biti najbolji kandidat za tzv. planet Goldilocks, odnosno planet koji bi mogao imati uvjete slične onima na Zemlji i na kojem bi se moglo živjeti, piše New York Times.

Planet poznat kao HD 85512b udaljen je otprilike 36 svjetlosnih godina od Zemlje, a udaljenost od zvijezda koje ga okružuju daje znanstvenicima nadu kako bi na površini planeta moglo biti tekuće vode. Astronomi naglašavaju da će biti potrebne godine istraživanja i teleskopskih promatranja kako bi se moglo zaključiti postoje li znakovi života i potencijalni život na novom planetu.

Nije za očekivati, ističu, da će u bliskoj budućnosti čovjek ili robot biti poslan na novootkriveni planet, ali su već samo otkriće planeta HD 85512b i uvjeti koji su zasad pronađeni doveli ovaj planet na sam vrh liste potencijalnih Goldilocks-kandidata.

DR
drug
09:30 13.09.2011.

To i moja baba moze reci.... MOZDA

Avatar Panter2007
Panter2007
10:16 13.09.2011.

Ovi Glupani pricaju bajke za dicu.Nasli su oni samo prazninu u SRCU svom.

09:19 13.09.2011.

u svemiru postoji oko 100.000.000.000 galaksija, a u svakoj postoji do 100.000.000.000 zvijezda. kolike su šanse da život postoji samo na zemlji?