Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 61
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
procedura u americi
Povratak na članak

'Ako pilot mora napustiti kokpit, mora ga zamijeniti drugi član posade'

– Uobičajeni postupak jest da stjuard bude u kokpitu dok je jedan od pilota na zahodu – rekao je za Večernjak pilot objašnjavajući američku proceduru

Komentari 17

VR
vrbaZG
18:00 26.03.2015.

Negdje sam pročitao (mozda bas tu na vecernjem) da to pravilo vrijedi u Americi, a u Europi ne... Ako je tako onda je pilot postupio pravilno... No pravilo očito treba hitno mijenjati.

VL
HA
Hancov
18:28 26.03.2015.

Velika zalost toliki narod poginio , moja sucut rodbini ...........

VL
NE
needcock
17:55 26.03.2015.

procedura da stjuard zamijeni jednog od pilota dok je ovaj izvan kabine je obicaj samo u americi a ne u europi.isto tako pilot u americi moze imat oruzje, drugi zakoni

VL
RU
ruger
18:59 26.03.2015.

Sumljam da bi ga stjuardesa mogla sprjeciti u tome .On je kriv za sve niko drugi.

VL
Avatar Honduras
Honduras
17:58 26.03.2015.

ispoštovao??? na kojem je to jeziku?

VL
VU
vuky91
08:22 27.03.2015.

Pravila treba definitivno mijenjati, ali isto tako pristup pilotskoj kabini bi trebao biti bolje riješen. Razumijem potrebu da je zaštitni mehanizam dizjaniran tako da zaštiti pilote od neovlaštenog pristupa izvana, ali u ovom slučaju tko garantira i da je unutra bio stjuard ili stjuardesa da bi se tragedija izbjegla? Osim toga, ovom promjenom (koja je u SAD-u očito već zaživjela), pilotskoj kabini će imati pristup i tzv. drugi red, odnosno kabinsko osoblje. Treba će i na njima voditi češće psihološke procjene, na kraju krajeva i oni mogu doći u napast da preuzmu kontrolu aviona. Možda bi glavni pilot i glavna stjuardesa trebali imati svoje zasebne lozinke kojom bi mogle poništiti lozinku koju je postavio onaj koji je za kormilom. Ako bi terorist zgrabio jednog od ove dvoje sa namjerom da izvuče lozinku opet ne bi mogao ući jer bi mu za ulaz trebale obje. U avionu ako nema, trebaju ugraditi kamere i pilot bi se prije izlaza iz pilotske kabine trebao čuti sa glavnom stjuardesom i provjeriti je li sve u redu. U slučaju da je, i on izađe i potencijalni teroristi zaskoče glavnu stjuardesu i kapetana znaju i sami ako daju lozinske da ih čeka smrt. Drugo riješenje, je da Radarska kontrola pošalje signal prema avionu i time otključa vrata ako posumnja u nešto sumnjivo. Kapetan bi se prije mogao javiti satelitskim telefonom, dati autorizacijski kod i reći što se događa u avionu. Na kraju nije jasno je li ulaz bio onemogućen lozinkom, ili kopilotovom sjedalicom? No, opet koliko god i da se povise sigurnosni detalji i dalje ćemo ovisiti o ljudskom čimbeniku.

VL
MA
malena1983
17:52 26.03.2015.

Ma sad su svi krivi osim pacijenta koji se zabio u planinu..ma dajte

VL
MH
marija.h.kujundzic
18:01 26.03.2015.

Potpuno netočan podatak... Nadam se da netko neće biti plaćen za ovaj "grandiozan"članak... Istraživačko novinarstvo iz fotelje...

VL
HA
Hancov
18:03 26.03.2015.

Odakle potjece to przime Lubitz?

VL
HE
helf
19:36 26.03.2015.

Vidljivo je, da u kokpit može sjedati svatko i svakakav, bez ikakve kontrole, pametnom uistinu dosta !!!!!!!!!!!!

VL
Avatar viki_nuland
viki_nuland
17:43 26.03.2015.

Piloti se ne smiju popiskiti na radnom mjestu, upotreba WC je strogo zabranjena. Samo politicari mogu piskiti i kakiti (pogotovo kakiti) koliko ih je volja.

VL
Avatar IlirKrasnici
IlirKrasnici
18:27 26.03.2015.

Lubitz je stoprocentno bosansko ime.Negde oko Zenice ako me sećanje ne vara.

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.