'Ako pilot mora napustiti kokpit, mora ga zamijeniti drugi član posade'
– Uobičajeni postupak jest da stjuard bude u kokpitu dok je jedan od pilota na zahodu – rekao je za Večernjak pilot objašnjavajući američku proceduru
Komentari 17
Velika zalost toliki narod poginio , moja sucut rodbini ...........
procedura da stjuard zamijeni jednog od pilota dok je ovaj izvan kabine je obicaj samo u americi a ne u europi.isto tako pilot u americi moze imat oruzje, drugi zakoni
Sumljam da bi ga stjuardesa mogla sprjeciti u tome .On je kriv za sve niko drugi.
ispoštovao??? na kojem je to jeziku?
Pravila treba definitivno mijenjati, ali isto tako pristup pilotskoj kabini bi trebao biti bolje riješen. Razumijem potrebu da je zaštitni mehanizam dizjaniran tako da zaštiti pilote od neovlaštenog pristupa izvana, ali u ovom slučaju tko garantira i da je unutra bio stjuard ili stjuardesa da bi se tragedija izbjegla? Osim toga, ovom promjenom (koja je u SAD-u očito već zaživjela), pilotskoj kabini će imati pristup i tzv. drugi red, odnosno kabinsko osoblje. Treba će i na njima voditi češće psihološke procjene, na kraju krajeva i oni mogu doći u napast da preuzmu kontrolu aviona. Možda bi glavni pilot i glavna stjuardesa trebali imati svoje zasebne lozinke kojom bi mogle poništiti lozinku koju je postavio onaj koji je za kormilom. Ako bi terorist zgrabio jednog od ove dvoje sa namjerom da izvuče lozinku opet ne bi mogao ući jer bi mu za ulaz trebale obje. U avionu ako nema, trebaju ugraditi kamere i pilot bi se prije izlaza iz pilotske kabine trebao čuti sa glavnom stjuardesom i provjeriti je li sve u redu. U slučaju da je, i on izađe i potencijalni teroristi zaskoče glavnu stjuardesu i kapetana znaju i sami ako daju lozinske da ih čeka smrt. Drugo riješenje, je da Radarska kontrola pošalje signal prema avionu i time otključa vrata ako posumnja u nešto sumnjivo. Kapetan bi se prije mogao javiti satelitskim telefonom, dati autorizacijski kod i reći što se događa u avionu. Na kraju nije jasno je li ulaz bio onemogućen lozinkom, ili kopilotovom sjedalicom? No, opet koliko god i da se povise sigurnosni detalji i dalje ćemo ovisiti o ljudskom čimbeniku.
Ma sad su svi krivi osim pacijenta koji se zabio u planinu..ma dajte
Potpuno netočan podatak... Nadam se da netko neće biti plaćen za ovaj "grandiozan"članak... Istraživačko novinarstvo iz fotelje...
Odakle potjece to przime Lubitz?
Vidljivo je, da u kokpit može sjedati svatko i svakakav, bez ikakve kontrole, pametnom uistinu dosta !!!!!!!!!!!!
Piloti se ne smiju popiskiti na radnom mjestu, upotreba WC je strogo zabranjena. Samo politicari mogu piskiti i kakiti (pogotovo kakiti) koliko ih je volja.
Lubitz je stoprocentno bosansko ime.Negde oko Zenice ako me sećanje ne vara.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Negdje sam pročitao (mozda bas tu na vecernjem) da to pravilo vrijedi u Americi, a u Europi ne... Ako je tako onda je pilot postupio pravilno... No pravilo očito treba hitno mijenjati.