Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 96
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
DOMAĆA APLIKACIJA

'Devet.99 je kao pomoćnik koji vam javlja o popustima na vaše omiljene proizvode'

Devet.99
Foto: Devet.99
1/3
18.10.2016.
u 13:21

Aplikacija je razvijena nativno za iOS i Android, a autor Mario Vagner kaže da su reakcije zasad jako dobre te da je Devet.99 skinut već više od 1000 puta

Aplikacije za popuste nisu ništa novo, ali nedavno objavljena domaća aplikacija Devet.99 ističe se po tome što korisnicima sama javlja kada je proizvod koji im je zanimljiv na popustu.

- Devet.99 možemo gledati kao pomoćnika kojemu smo dali popis trgovina u koje zalazimo i popis proizvoda koje volimo i redovito kupujemo - objašnjava autor aplikacije Mario Vagner, 27-godišnji magistar informatike iz Kutine.

- On je dovoljno pametan da to dvoje spoji u formulu, te dovoljno vrijedan da lista sve kataloge. Kada se u trgovini koju često posjećuješ pojavi nešto što s vašeg popisa proizvoda, pomoćnik te obavijesti – odnosno, u našem slučaju, aplikacija ti pošalje tzv. push notifikaciju.

Vagner objašnjava da postoje neka druga rješenja u obliku web stranica, ali da korisnici na njima informaciju koja ih zanima moraju tražiti (Pull princip), dok Devet.99 informacije isporučuje u trenu kad postanu dostupne (Push princip).

- Za usporedbu, sjetite se kako ste nekad morali sami provjeravati svoju e-poštu periodički. Zatim su došle push notifikacije i više niste morali svako malo osvježavati pretinac vaše e-pošte. Isto tako funkcionira i Devet.99 – ne morate brinuti je li vama zanimljiv proizvod na akciji, već aplikacija javlja vama! Uostalom, i sam slogan kaže kako "Od sada popusti pronalaze tebe!" Također, sva druga rješenja, primjerice za Nutellu, imaju 5 izrezaka iz kataloga ako je ponuda aktivna u 5 kataloga. U Devet.99 to je jedan jedini proizvod prikazan usporedno u svim trgovinama, što omogućuje laku usporedbu cijena - pojašnjava Vagner. Naglašava i kako je nativna aplikacija brza i jednostavna za korištenje, a pogotovo u usporedbi s web stranicama koje često niti nisu optimizirane na pravi način za mobilne uređaje.  

U aplikaciji je omogućeno i kreiranje popisa za kupnju.

- Zamišljen je poput izrezivanja akcija iz kataloga i stavljanja na centralno mjesto, no shvatio sam da nije praktično imati popuste na popisu na jednom mjestu, a na drugome popis za kupnju za proizvode koji nisu na popustu. Stoga sam dodao i sekciju gdje se to može zabilježiti. A onda sam otišao korak dalje pa uveo i podsjetnik na zadnji dan akcije, jer sam perfekcionist - kaže Vagner.

Aplikacija je razvijena nativno za iOS i Android, a Vagner kaže da su reakcije zasad jako dobre te da je Devet.99 skinut već više od tisuću puta.

- Glavni atribut koji aplikacija dobiva je korisnost. Mnoge aplikacije nisu previše korisne već su samo zabavne, ili je ideja dobra no izvedba loša. Ni tjedan dana od kada su aplikacije krenule live, analitika pokazuje oko tisuću korisnika ukupno za obje platforme – i to bez ikakve promocije osim na Facebooku. Na GooglePlayu imamo preko 40 reviewova i svi su aplikaciju ocijenili peticom. U kategoriji Shopping - najpopularnije aplikacije nalazimo se na 7. mjestu, uz globalnu konkurenciju poput eBaya ili Alibabe. Veseli me podatak da je Lidl aplikacija ispred eBaya, što ukazuje koliko se popusti zapravo prate - kaže Vagner, naglašavajući da u planu ima i mnoga jako zanimljiva proširenja za ovu aplikaciju.

Na ideju o dojavi popusta kroz automatske obavijesti na telefonu došao je sam.

- Uvijek sam razmišljao kako bi bilo odlično imati nekoga kome bi dao popis proizvoda koje trebaš, a on bi odradio povoljan shopping umjesto tebe. Zahvaljujući mobilnim aplikacijama, danas je to moguće! Brand je moja ideja, a tokom projekta najviše vremena i fokusa davao sam na dizajniranje korisničkog iskustva (UX). Sama tehnička realizacija fazi razvoja te službeno izdavanje aplikacije napravljeno je kroz Clickattack poslovnu jedinicu unutar NTH Grupe. Za izradu je trebalo par mjeseci, uz fino poliranje i čekanje na odobrenje od Applea još neko vrijeme – recimo, ukupno 3 mjeseca. Uz navedene funkcije business developera, voditelja projekta, UX designera imamo UI designera koji je osigurao da sve tako odlično izgleda, Android/iOS/Backend developere koji su osigurali da aplikacije rade glatko te naravno vrijednu ekipu koja se brine da je sadržaj ažuran i lijepo organiziran. Ukupno tu imamo šest-sedam ljudi u toku projekta, te tri-četiri osobe za sadržaj - kaže Vagner. 

Mladi Kutinčanin diplomirao je na Fakultetu organizacije i informatike 2012. godine, a tijekom zadnjeg semestra počeo je raditi s mobilnim aplikacijama kao tester u NTH grupi, gdje danas radi kao voditelj odjela za izradu mobilnih riješenja. Sudjelovao je, kaže, u 200-tinjak projekata, pa je logično da je na kraju i sam izdao aplikaciju. Ideja za druge projekte mu ne nedostaje.

- Pun sam ideja, no osim što ih u Hrvatskoj nije lako realizirati, primarni posao oduzima mi puno vremena pa nisam u mogućnosti paralelno voditi nekoliko projekata - kaže Vagner, te poziva mlade programere koji imaju tehničko znanje, ali nemaju iskustva u business developmentu, da ga kontaktiraju oko realizacije ideja koje ima ili njihovih vlastitih.

>> Najbolje i najzanimljivije domaće aplikacije za mobitele i tablete

Komentara 2

OL
OlafsenM
14:51 18.10.2016.

Am naj...

ZV
Zvrk
21:39 18.10.2016.

Neznam kako če me ti popusti nači, ako sam na win-phonu

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije