Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 69
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Zaštitnik potrošača

Tomašić: Moramo spriječiti trgovačke lance da varaju kupce; na vagi, kvaliteti..

zeljko
Foto: Kristina Štedul Fabac/PIXSELL
02.09.2014.
u 15:58

Izborili smo se, i to je kasnije postala zakonska obveza svima, da Inkasator više ne naplaćuje opomene- napominje

Željko Tomašić prije tri je godine osnovao Regionalnu organizaciju za zaštitu potrošača koja je brinula o pravima potrošača u pet županija. Postali su najaktivnija organizacija, a Željko simbol borbe za prava potrošača. S početkom tjedna, zbog privatnih obveza, povukao se s mjesta predsjednika i zadržao samo posao tajnika u nacionalnoj udruzi Potrošač.

VL: S kojim ste se problemima u Karlovcu najviše borili?

Ž. Tomašić: Od početka prevladavaju problemi s javnim uslugama. Izborili smo se, i to je kasnije postala zakonska obveza svima, da Inkasator više ne naplaćuje opomene. S Vodovodom smo imali najbolju suradnji, tako da potrošači uz račune znaju dobivati i obavijesti od tvrtke.

Bilo je problema i s naplatom odvoza otpada, no najveći su problemi svakako bili u toplinarstvu. S Toplanom u stečaju i aktualnom, a niti jednog problema ne bi bilo da su postojali ugovorni odnosi između tvrtke i građana, te da monopolistička tvrtka nije radila probleme oko odvajanja iz sustava na koje svatko ima pravo.

VL: U početku ste bili sami u borbi za prava potrošača

Ž. Tomašić: Bilo je dana kada sam dnevno imao 30-tak poziva iz čitave Hrvatske, uglavnom na temu javnih usluga, od parkiranja, problema s vodom, do drugih problema. No, kako smo dobijali sudske tužbe, ubrzo smo postali ‘popularni’, pa nas zovu iz čitave Hrvatske.

VL: S čime će se nasljednica morati boriti?

Ž. Tomašić: Marija Perušić, koja sada vodi ROZP, više će posla imati s trgovačkim lancima koji varaju kupce; od varanja na težini proizvoda, preko sumnjive kvalitete, sastava i porijekla namirnica koje prodaju kupcima. Tome moramo stati na kraj, a ja ću pomagati s nacionalne razine.

Naime, imamo dobre zakone koji odnos kupca i trgovca reguliraju, no on se uvijek ne poštuje.

VL: Što ste trebali, a niste u tri godine napravili?

Ž. Tomašić: Nisam osnovao Udruge za zaštitu potrošača u svim gradovima županije. Postoje samo u Karlovcu i Dugoj Resi.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije