Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 120
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Formula 1
Povratak na članak

Mercedes: Motor treba imati važnu ulogu u Formuli 1

Lowe smatra da prednost koja dolazi iz same pogonske jedinice nije ni po čemu drugačija od prednosti koju nosi bilo koji drugi dio bolida.

Komentari 3

KE
kentie
10:35 28.04.2016.

Inače momčad mercedesa je ikona i znak formule 1 pored ferrarija i mclarena. Dok je ferrari jedina momčad na svijetu koja in continuo sudjeluje u svim sezonama F1 od početka pa sve do danas, momčad mercedesa se povukla iz F1 na neodređeno nakon najstrašnije nesreće svih vremena u F1 u utrci u Dijonu, di su mislim dva bolida mercedesa ko projektili uletili u gledatelje i na licu mjesta usmrtili 80 osoba. Utrka je odmah prekinuta, a mercedes se šokiran tom nesrećom povukao iz utrka F1 na neodređeno vrijeme. Nakon toga, ne da nije sa tvorničkom momčadi sudjelovao u utrkama F1, nego nije čak ni proizvodio, a ni isporučivao motore drugim ekipama F1, toliko mu se zamjerila formula 1. Dugo mu je trebalo da se vrati natrag u staro društvo i to se dogodilo u sezoni 2010. Koliko je to dugo, pa izračunajte sami. No. prije toga bilo je razmišljanja i planova u mercedesu da to već učine 1992., sa mladim njemačkim vozačima na čelu sa Schumacherom, ali su u zadnji čas iz neobjašnjivih razloga odustali. Na taj način su zaje...li Schumachera koji je onda morao navrat-nanos pronaaći ekipu u kojoj bu nastupao u F1. Za taj gaf se mercedes na neki način "ispričao" Schumiju, pozvavši ga da bude prvi vozač ekipe u njihovoj povratničkoj misiji u F1 u sezoni 2010. godine.

VL
Avatar Admin nabijem te
Admin nabijem te
21:34 27.04.2016.

v12 i nek bljuje vatru!

VL
KE
kentie
10:16 28.04.2016.

Svakako da motor ima vrlo važnu, ali ne i presuđujuću ulogu u utrkama bolida F1. Napokon, motor cijelo vrijeme trke tjera bolid prema naprijed do konačnog cilja. Ako je motor toliko važan i presudan, čemu onda toliki aerodinamični tuneli dii se linija šasije bolida toliko ispituje kao da su, u najmanju ruku u pitanju performanse vrhunskih borbenih zrakoplova. Onomad, u vrijeme dvoboja Schumachera i Raikonena ili u vrijeme dvoboja Senne i Prosta, Adrian Newey je bio designer bolida mclaren-honda i zahvaljujući aerodinamici genijalnog Neweyja potonji bolidi mclaren-honde bili su nepobjedivi. Pa se elem dakle dogodilo da u sezoni 1988. od 17 trka, na 15 trka pobijede mclaren-honda bolidi, što mi se čini po mjesečini, da to postignuće i dostignuće nije u F1 do dana današnjeg u najmanju ruku dostignuto, a kamoli premašeno. I to ponajviše zahvaljujući aerodinamici ondašnjeg bolida mclaren-honda. Prema tome, optimalni sklad motora vrhunskih performansi i aerodinamike bolida, te vještine vozača su garancija nepobjedivosti vrhunskih ekipa F1. Dakle, i tu vrijedi pravilo trojno: aerodinamika-motor-vozač, i podosta sreće za momčad, a pegula i smola za direktne protivnike u borbi za pobjede tijekom duge i naporne sezone do konačnog i završnog cilja osvajanja titule svjetskih prvaka i to kao vozača i kao momčadi.

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.