Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 141
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Dio koridora 5c

Nakon tri godine, posljednja dionica Slavonike pri kraju

slavonika
Foto: Ivica Galović
1/4
12.10.2014.
u 12:13

Ukupna prometna duljina nove dionice, čiji je početak gradnje u rujnu 2011. svečano označila tadašnja premijerka Jadranka Kosor, nešto je veća od tri kilometara, no izgradnja je tekla prilično sporo, sada već dulje od tri godine. Primjerice, čak pedeset četiri kilometra "Slavonike" izgrađeno je za svega četiri godine

­ Primiču se kraju radovi na izgradnji preostalog dijela autoceste A5 "Slavonika" na području Brodsko-­posavske županije, od križanja sa autocestom A3 "Zagreb-­Lipovac" i petlje "Stružani" prema mostu preko rijeke Save (čija izgradnja još nije počela) i graničnom prijelazu s Bosnom i Hercegovinom. Kako još uvijek nema mosta, a upitno je da će se njegova gradnja skoro i dogoditi, moderna prometnica sa šest prometnih traka za sada završava svega nekoliko desetaka metara od Save pa se trenutno čini da vodi do savske plaže.

Još nije puštena u promet, nema vozila, putnika i gužvi na naplatnim kućicama i graničnom prijelazu s BiH, no unatoč tome noću je upaljena rasvjeta i signalizacija, što govori da su radovi na toj dionici pri samom kraju.

Nova dionica s modernim ulazima i izlazima, petljama, nadvožnjacima, naplatnim kućicama i velikim graničnim prijelazom osvjetljena noću stotinama reflektora istovremeno izgleda moderno i fascinirajuće, ali i sablasno pusto, ne samo mještanima obližnjeg Novog Grada i Slavonskog Prnjavora, već i svima onima koji putuju županijskom cestom Ž4210 tzv. Posavskom magistralom, te "Slavoniku" na tom mjestu prelaze vozeći se preko novoizgrađenog nadvožnjaka.

Ukupna prometna duljina nove dionice, čiji je početak gradnje u rujnu 2011. svečano označila tadašnja premijerka Jadranka Kosor, nešto je veća od tri kilometara, no izgradnja je tekla prilično sporo, sada već dulje od tri godine. Primjerice, čak pedeset četiri kilometra "Slavonike" izgrađeno je za svega četiri godine.

Uzrok tome zasigurno je gospodarska kriza, pa i nešto slabija rentabilnost "Slavonike" s premalo vozila, koja ove godine ipak bilježi simboličan rast prometa. S druge strane nije ni bilo posebnog razloga previše žuriti, jer susjedi u BiH još nisu izgradili dionicu prema Odžaku. S bosansko-hercegovačke strane budućeg savskog mosta nastavljat će se autocesta A1 (u izgradnji), a zajedno s A5 "Slavonikom" dio su europskog koridora 5c, koji će u budućnosti biti najbrža poveznica Mađarske i Bosne i Hercegovine, odnosno sjeveroistočne Europe s Jadranskim morem.

>> Autocesta 'Slavonika' napreduje 'puževim korakom'

>> Dalmatina će biti isplativa tek za 43 godine, a Slavonika za čak 119!

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije