Jolie: Film nije antisrpski, nadam se da će se prikazati u RS-u i Srbiji

angelina jolie (1)
1/13
14.02.2012.
u 13:47

Najpoznatiji glumački par ponovno posjetio Bosnu i Hercegovinu. Angelina je poručila kako su srpski mediji objavili niz neistina o njezinom filmu

Unatoč golemim količinama snijega, slavna holivudska diva Angelina Jolie sletjela je u utorak privatnim avionom na Međunarodni aerodrom Sarajevo da bi prisustvovala gala premijeri njenog rediteljskog i scenarističkog prvjenca “U zemlji krvi i meda” u Olimpijskoj dvorani  “Juan Antonio Samaranch” (Zetra). Unatoč sarajevskom minusu od 10 Celzijevih stupnjeva, svi protagonisti filma prošetali su crvenim tepihom ispred dvorane Zetra, oko kojeg se okupilo mnoštvo obožavatelja holivudskog para.

Njezin suprug u nekoliko je navrata na crvenom tepihu glumio iskusnog fotografa. Naime, nekoliko je puta fotografirao suprugu s obožavateljima, pa i u trenucima kada je davala autograme. Uoči premijere, Angelina Jolie je otkrila kako ima veliku tremu pred sarajevskom publikom.

– Nadam se da će ovaj film potaknuti mnoge ljude da posjete Sarajevo koje ima izvrsne glumce i glazbenike. Čak mi je i slavni Clint Eastwood priznao da sam radila s briljantnom glumačkom ekipom – kazala je Jolie, te dodala kako je rad na filmu za nju bio izuzetno nadahnuće.

– Ovim filmom željela sam potaknuti i ostale na slična razmišljanja, kazala je Jolie. Komentirajući optužbe da je film antisrpski, odlučno je negirala takve tvrdnje, naglašavajući da u filmu ništa nije antisrpsko. Jolie ocjenjuje tužnim da se još uvijek postavljaju takva pitanja, naglašavajući da to samo pokazuje koliko su danas na ovom tlu podjele još uvijek prisutne.

- Moji likovi u filmu nisu čak ni crno bijeli, oni imaju više dimenzija. Nadam se da će film biti prikazan kako u Srbiji tako i u RS-u. Željela bi da ga njihova publika vidi, jer tek tada će shvatiti da je riječ o umjetničkom djelu, a ne o politici, kazala je Jolie. – Teme filma su univerzalne - sukob, nasilje nad ženama i reagiranje društva na takve stvari. Ovo je vrlo duboko umjetnički dio svijeta i nadam se da ćemo potaknuti ljude da dođu ovdje i da daju podršku koju vi zaslužujete – navela je Jolie.

Na kraju je istaknula kako je iznenađena kritikama i količinom medijskih laži u srbijanskim medijima.

Poznati holywoodski par u hotelu Europa zakupio je 30-ak soba za sebe i osoblje koje ih prati. Angelina i Brad kako se doznaje, nisu imali nikakvih posebnih zahtjeva prilikom dolaska u Sarajevo, ali je ipak sve u hotelu Europa bilo podređeno njima. Veći dio osoblja je pripremao haljine koje je holivudska diva spremila za boravak u Sarajevu, a poseban tim ljudi se brinuo za šminku. Iako je bilo najavljivano kako će Jolie zajedno s ekipom koja je igrala u filmu održati konferenciju za medije u 15 sati, ista je kasnila skoro dva sata.

Razlog kašnjenja je bio izostanak glumačke ekipe koji su u vrijeme kada je trebala početi konferencija za novinare i dalje bili u sarajevskoj zračnoj luci.