Veliko otkriće

Rusi detektirali 'snažan zvuk' iz svemira, šalju li izvanzemaljci signale?

Foto: Pixabay
30.08.2016.

Ruski teleskop koji skenira svemirska prostranstva detektirao je snažan signal koji dolazi sa zvijezde HD164595, smještene u sazvježđu Herkula. Zvijezda je od Zemlje udaljena 95 svjetlosnih godina i njezina veličina slična je onoj našeg Sunca.

Šef SETI instituta, Seth Shostak potvrdio je za Guardian da su podaci ruskih znanstvenika zaprimljeni prije godinu dana.

Veliku vijest objavio je prošle subote Claudio Maccone s talijanskog sveučilišta Turin. Mišljenja je da su Rusi pronašli zanimljivost koju nisu odmah željeli podijeliti. Zbog toga je Maccone te podatke proslijedio Guardianu koji će 27. rujna na sastanku Međunarodne akademije astronautike raspraviti o neobičnom signalu i nastaviti promatrati zvijezdu HD164595.

Maccone smatra da jačina primljenog signala nije neobična za tip 1 civilizacije. Pretpostavlja se da je takva generacija razvojno na istoj visini ljudske civilizacije.

Dokaže li se da prijenos signala dolazi preko širokog radijskog spektra, veća je mogućnost da je izvor zvuka bio kvazar ili druga zvjezdana buka. No, potvrdi li se da snažan zvuk dolazi iz uskog spektra, moguće je da je riječi o signalu iza kojeg se krije inteligencija.

>> Možda i najveće otkriće posljednjih stoljeća: Proxima b - planet sličan Zemlji

11:50 30.08.2016.

ako to nisu Ameri "čuli" onda ništa ne vrijedi.....sve samo laži

LU
luna
12:55 30.08.2016.

..."znanstvenici-vjeruju-da-izvanzemaljci-salju-signale"....A MOŽDA SU U ŠUMI....

Avatar ludiplavi24
ludiplavi24
12:09 30.08.2016.

To se vanzemaljci javljaju na biraćki popis HDZ-a.