Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 150
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
razbolio se

Nije mogao stići na let, a onda je avioprijevozniku rukom napisao pismo koje je postalo hit

Avion
Foto: Pixabay
1/3
30.05.2016.
u 10:11

Ako je moje pismo nejasno ili predugačko da biste ga čitali, u prilogu je fotopriča cijele situacije", između ostalog napisao je u pismu Alex Hamberger.

Alex Hamberger bukirao je let za Kansas iz Buffala kako bi posjetio svoju šestomjesečnu nećakinju.

No, na let nije mogao stići jer se razbolio. Promjenu datuma leta morao je platiti 200 dolara, piše Metro. 

Ta "viša sila" spriječila je Alexa Hambergera da ode u planirani posjet svojoj nećakinji, ali nakon što je ozdravio, odlučio je provesti svoj plan u djelo i rezervirati let za novi datum. Ipak, odlučio je obratiti se službi za korisnike American Airlinesa s molbom u pisanom obliku koja je uskoro postala hit. Napisao je da je prvi let propustio nakon što je posjetio liječnika koji mu je preporučio otkazivanje puta jer je utvrđeno da ima bakterijsku infekciju koja može prouzročiti ozbiljne probleme s dišnim sustavom i koja bi mogla jako ugroziti zdravlje šestomjesečne djevojčice. 

"Nadam se da ćete zbog svega što mi se dogodilo biti u mogućnosti smilovati mi se kao putniku koji nije vidio svoju obitelj od studenoga, a bio sam i dva tjedna na bolovanju. Ponovno sam bukirao kartu i platio tih 200 dolara. Ali ako biste mi ih ikako mogli vratiti, bio bih vam jako zahvalan. Znam, znam, kupio sam nepovratnu kartu i riskirao s tim i znam da sada imate 365 razloga da mi ne izađete u susret, posebice stoga što ima svakakvih putnika koji pokušavaju iskoristiti sve što se može. Ali vjerujte, ja nisam jedan od takvih putnika. Potpuno razumijem ako mi ne možete nadoknaditi novac zbog propuštenog leta zbog iznenadne bolesti, ali znam da uvijek vrijedi barem pokušati. A i moja nećakinja treba svog ujaka, zar ne? 

Ako uvažite moju molbu, bit ću vam vječno zahvalan, a želim zahvaliti i zbog toga što nama putnicima olakšavate putovanja. Ako je moje pismo nejasno ili predugačko da biste ga čitali, u prilogu je fotopriča cijele situacije", između ostaloga napisao je u pismu Alex Hamberger. 

Da lijepa riječ otvara sva vrata, posebice kada je u ovo vrijeme digitalizacije napisana staromodno, rukom, pokazalo se i u ovom slučaju jer je avioprijevoznik Alexu refundirao 200 dolara za novi let, a ovaj inspirativan slučaj ubrzo je posao hit u medijima i na društvenim mrežama. 

>>6 najgorih tipova turista na koje sigurno ne želite naići

Komentara 4

MA
MahnitiTapir
10:52 30.05.2016.

WTF!? Kakav je ovo članak? Gdje je link na izvorni članak? Di je slika tog vlastoručno napisanog pisma? A foto-priča?! Ovo je dnovinarstvo kakvo inače očekujem na indexu ili jutarnjem a ne ovdje...

ZE
Zeljac71
18:51 30.05.2016.

Do sada sam bio uvjeren da se pisma pišu nogom

NE
nenasjedajte
19:46 30.05.2016.

jedinstvena situacija... naprosto cudo,ma kako li je samo moguce? zamislite sta se desilo.... pomicanje granica susretljivosti od strane AA. dosad nezabiljezen slucaj... vijest

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije