Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 1
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Granolica

Tri dana pečemo, a dva moramo trošiti na rješavanje papirologije

18.11.2016., Velika Gorica - Andreja Rosandic i Tijana Bogdanovic, suvlasnice tvrtke Granolica u prostorijama tvrtke gdje proizvode zitne pahuljice i granole. Photo: Davor Puklavec/PIXSELL
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
01.12.2016.
u 00:05

Tri goričke poduzetnice udružile se u proizvodnji mješavine pahuljica, sušenog voća i orašastih plodova, ali teško nabavljaju sirovine

Nakon mjeseci pripreme tri su poduzetnice ovih dana iskoračile na tržište organske hrane. Riječ je o mješavini zobenih pahuljica, orašastih proizvoda, sušenog voća, začina i domaćeg meda, proizvodu koji nosi oznaku prve i jedine hrvatske granole pripremljene tostiranjem i pečenjem, bez aditiva i rafiniranih šećera, a koja se proizvodi kroz model socijalnog poduzetništva.

Andreja Rosandić, Tijana Bogdanović i Barbara Hojski nazvale su svoj gastrobrend Granolica, a predstavljaju ga u Zagrebu, na prvom božićnom sajmu Design District Adventa, koji počinje 1. prosinca u Martićevoj ulici.

– Želja nam je postati dijelom školske prehrane jer nudimo zaista visokovrijedan i nutritivno bogat međuobrok – kaže direktorica razvoja Andreja Rosandić. Namirnice za Granolicu nabavljaju od distributerskih tvrtki sektora orašastih plodova, ali nadaju se ubuduće kupovati izravno od OPG-ova i malih proizvođača.

– Upravo se nabava sirovina pokazala problematičnom jer je na tržištu većina uvoznih plodova, dok lokalni proizvođači ne mogu u svako doba godine imati dovoljne količine. Cijene badema i oraha uoči Božića skočit će jer raste potražnja, a alternativa su nam rumunjski orasi. Koliko god se trudile kupovati isključivo hrvatske plodove, ne možemo to uvijek – dodaje A. Rosandić.

Ipak, unatoč ograničenim dobavnim resursima, pokazalo se da u danu njih tri u malom pogonu u Velikoj Gorici mogu proizvesti i do 25 kilograma Granolice.

– Radimo tako da tri dana tjedno pečemo, a dva dana rješavamo papirologiju – objašnjava. Rosandić kaže i da na proizvod kupci najbolje reagiraju u sklopu sportskih natjecanja, ali i da Granolicu na tržištu planiraju plasirati kao premium proizvod za zdrave trgovine, suvenirnice i gift shopove s prehranom.

>> Organsku hranu u nas kupuje 15 posto građana

Komentara 2

OV
Ovozemaljski
01:16 01.12.2016.

Zamislite koliko bi rastao hrvatski bdp kada bi vecina poduzetnika mogla raditi 6ili7 dana u tjednu, a da pritom barem trecinu ne mora potrositi na birokraciju, plus trecinu na papirologiju, vec da se mogu posvetiti samo poslu koji obavljaju!

GL
glupost
12:22 01.12.2016.

Kako vi otvarate obrt a neznate sta vas ceka, kad su uveli fiskalne kase, znao sam odmah da u toj drzavi nema kruha...

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije