Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 195
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
oglašivački guru

David Shing: Marketing treba ciljati na srca i osjećaje ljudi

Davida Shinga
Foto: Grgur Zucko/PIXSELL
25.04.2015.
u 17:00

Vjerujem da humanistički pristup marketingu mora biti prioritet jer velika većina odluka o kupnji kreće od emocionalnog

David Shing, poznatiji kao Shingy, AOL-ov je digitalni prorok. Cilj mu je na globalnoj razini pronaći nove prilike za biznis kad je riječ o budućnosti interneta, najnovijim digitalnim trendovima i sve razvijenijem digitalnom okruženju. Nakon dugog niza godina provedenog u većim i manjim kreativnim digitalnim kompanijama, preuzeo je funkciju digitalnog proroka u New Yorku. Svojim predavanjem oduševio je posjetitelje ovogodišnjih Dana komunikacija koji su se održali proteklog vikenda u Rovinju.

Gdje ste stjecali poslovno iskustvo?

Studirao sam u Sydneyu za grafičkog dizajnera i paralelno s tim radio sam na tome da postanem kreativni direktor. Preselio sam se u New York 1999. i počeo raditi na internetskom start-upu. Kada sam se preselio u London 2007. godine, pridružio sam se AOL-u kao europski potpredsjednik medija i marketinga. Godine 2010. preselio sam se u New York kako bih postao digitalni prorok.

Koja je tajna vašeg poslovnog uspjeha?

Tajna je u tome da stalno radim na pretvorbi digitalnih trendova u djelotvorne ideje za brendove, agencije i kreativne industrije. Rekao bih da živim i mislim prije trendova i kontekstualiziram ih za agencije i brendove.

Kako biti u toku s konstantnim promjenama u digitalnom okruženju? Kako se najlakše snaći u svemu tome?

Sklon sam tome da pronalazim najbolji način za upravljanje promjenama u tom okruženju i surađujem s timom koji mi pomaže definirati inovativne i nove ideje. Jako je inspirativno obraćati se ljudima, posebice ovoj digitalnoj generaciji jer vidite kako se oni ponašaju u skladu s tehnološkim promjenama.

Zašto tvrdite da je u marketingu najvažniji humanizirani pristup? Je li važnije zadovoljiti publiku ili klijenta?

Zadovoljavanje potreba publike treba biti prioritet. Klijenti su ovdje da služe publici i vjerujem da humanistički pristup marketingu mora biti prioritet jer velika većina odluka o kupnji kreće od emocionalnog. Marketing koji cilja na u srce umjesto uma po meni ima više smisla, a najbolji način da to učinite je kroz vid, zvuk i pokret.

Što biste savjetovali kolegama iz branše? Kako uspostaviti tu ravnotežu?

Brendovi moraju biti vjerodostojni i transparentni, bez obzira na platformu na kojoj su prisutni. Naravno da postoji potreba za ravnotežom u marketingu zajedno s izgradnjom brenda kroz jedinstvena kreativna rješenja.

>>Umjesto da odemo van, preuzeli smo domaću tvrtku i sad imamo dobar biznis

>>'Ne postoje besplatne marketinške kampanje'

Komentara 1

PS
psycho69
02:13 26.04.2015.

e vidis marketing bi trebalo dobrano ograniciti ...zabrana reklama koje "ciljaju" djecu, reklamiranje bilo kakvog lgbtq progtama ,subliminalne poruke i slicno..mozda nekad i dodje dan da se sjetite da bi vam najbolja reklama bila istina..

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije