Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 91
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
zubari za 21. stoljeće

Klijenti u Zagreb stižu sa svih strana svijeta po ljepši osmijeh

Dental centar B2
Foto: Marko Lukunić/PIXSELL
1/7
15.04.2014.
u 19:33

Moderan prostor i posljednja tehnologija novi su standardi zubarskih ordinacija

Imamo upit iz Chicaga, kaže dr. Ivana Golubić Bago svojem šefu i suprugu dr. Petru Bagi.

Ostali u timu ubrzo počinju s pitanjima o potencijalnom novom pacijentu s drugog kontinenta i ekspresno dogovaraju tko će preuzeti taj angažman. Postalo je to svakodnevica u toj zagrebačkoj ordinaciji koja mijenja standardnu sliku odlaska k zubaru.

Pacijenti s njima kontaktiraju iz mnogih zemalja, stranci im čine dobar dio posla pa ne čudi da su stalno aktivni na društvenim mrežama.

Dolaze cijele obitelji

Facebook im je uobičajeno sredstvo komunikacije i alat pomoću kojeg kontaktiraju s potencijalnim pacijentima. I to iz Njemačke, Velike Britanije, Italije...

Tako se u ordinaciji čuju i strani jezici, sretnu cijele obitelji iz inozemstva koje u Zagreb dođu kolektivno urediti zube, a mlada ekipa im pritom dogovori sve potrebno za dolazak i boravak u metropoli.

Foto: Marko Lukunić/PIXSELL, Davor Puklavec/PIXSELL

- Radimo na stranim tržištima i to je čisti izvozni proizvod, samo se mogućnosti dentalnog turizma još ne prepoznaju kao u drugim zemljama u regiji. Nađu nas na internetu, kontaktiraju s nama i mi im sve organiziramo. Uglavnom dolaze na velike implantološke i protetske zahvate koji su kod nas višestruko jeftiniji nego u njihovim zemljama - objašnjava dr. Petar Bago, jedan od suvlasnika ordinacije koju je pokrenuo lanjske veljače s prijateljem i kolegom dr. Andrejem Božićem.

Nakon studija su, kako kaže, obojica radila u poznatijim ordinacijama i odlučili su pokrenuti vlastiti posao jer su vjerovali u svoje znanje.

– Htjeli smo nešto drugačije, dignuli smo poduzetnički kredit i s tim budžetom sve napravili – priča dr. Bago.

Kao liječniku mu je glavno, ističe, da su uspjeli urediti i opremiti prostor tako da pacijent nema potrebu odlaziti nigdje drugdje da bi obavio kakav dijagnostički postupak.

Estetske rekonstrukcije

Ako je, primjerice, potrebna snimka zuba, gotovo je sve začas i liječnik vam na ekranu pokazuje vašu čeljust te objašnjava što se vidi, što treba napraviti... Inzistiraju na najnovijoj tehnologiji i najkvalitetnijim materijalima, a na prvu pacijentima upada u oči moderan minimalistički prostor koji više djeluje kao kakav lounge bar nego kao zubarska čekaonica.

Foto: Marko Lukunić/PIXSELL, Davor Puklavec/PIXSELL

Cijeli je tim uniformiran, na recepciji su dostupni prospekti, upute i cjenici na više stranih jezika, uz uređenje zubi može se i izbrisati bore filerima...

Pristup je drukčiji nego što je većina nas naviknula, a to postaje i trend među zubarima jer sve više pacijenata zahtijeva velike rezultate u – malo vremena. Takvim zahtjevima tržišta udovoljavaju, kažu, pojedine ordinacije u metropoli, a ovaj se mladi tim odlučio isprofilirati za estetske rekonstrukcije.

– Od novosti koje smo uveli na tržište dentalnih usluga je “free hand bonding” odnosno konstruiranje osmijeha pomoću suvremenih materijala za izradu ispuna. Češće to zahtijevaju žene i uglavnom mlađa populacija – objašnjava dr. Bago koji je u Americi završio “master” iz estetske stomatologije. Očito je to bilo dobro ulaganje.

>>Evo kako pretilost utječe na zdravlje vaših zubi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije