Pregled dana navigacija vecernji list Moda & ljepota
NOVA TVORNICA

Violeta od sada i hrvatski proizvod – nova tvornica u Sv. Heleni

Novom investicijom Violeta kao regionalni lider higijenskih proizvoda otvara radna mjesta u Sv. Heleni

Foto:

U Svetoj Heleni pored Zagreba otvorena je nova tvornica higijenskih proizvoda tvrtke Violeta, jednog od najuspješnijih regionalnih brendova u proizvodnji dječjih pelena, higijenskih uložaka, vlažnih maramica, toaletnog papira, kuhinjskih ručnika i salveta. Vrijednost investicije iznosi 12 milijuna eura. Novi proizvodni pogon veličine 6000 kvadrata započeo je s radom odmah nakon svečanog otvorenja. Vrpcu su prerezali predsjednik Republike Hrvatske Ivo Josipović i predsjednik uprave Violete Petar Ćorluka. Na otvaranju je uz 300-tinjak uzvanika prisustvovao i velik broj hrvatskih gospodarstvenika te osoba iz društvenog i političkog života Hrvatske.

Nova tvornica Violete nastala je kao rezultat kontinuiranog unapređenja postojećih i razvoja novih Violetinih proizvoda, što je zahtijevalo brz rast i razvoj ovog brenda, a time i potrebu za dodatnim širenjem i novim kapacitetima u regionalnom području. Gradnja nove tvornice u Sv. Heleni započela je u lipnju prošle godine te su u njoj za sada zaposlene 53 osobe, u periodu iduće dvije godine broj zaposlenih trebao bi se udvostručiti. Za četiri godine plan je da se zaposli oko 200 osoba. U prvoj fazi Violeta će u Sv. Heleni proizvoditi higijenske proizvode, toaletni papir i kuhinjske ručnike s naglaskom na novi podbrend kuhinjskih ručnika Teta Violeta. U budućnosti u planu su i nove investicije u proizvodnji dječjih pelena, higijenskih uložaka i vlažnih maramica.

Kapaciteti nove tvornice u Sv. Heleni mogu odgovoriti hrvatskim potrebama i potrebama zemalja u regiji za asortimanom toaletnog papira i kuhinjskih ručnika, pa tako već od svibnja kreće izvoz proizvoda za Sloveniju, u dva velika i dva manja maloprodajna trgovačka lanca.

„Grupacija Violeta svoj put do uspjeha vidi u postavljanju novih standarda u proizvodnji higijenskih proizvoda, neprestanom osluškivanju tržišta i njenom prilagođavanju. Na taj način Violeta ostvaruje zavidne rezultate u regiji, kao i na zahtjevnom tržištu Europske unije.“, izjavio je na otvaranju predsjednik uprave Petar Ćorluka. Naglasio je da su glavne prednosti Violete domaća proizvodnja, vrhunska tehnologija, kvalitetni proizvodi, vlastita distribucija i konkurentne cijene.

„Očekujemo da će 50% proizvodnje u Sv. Heleni biti plasirano i na tržišta Slovenije, Mađarske i Austrije. Današnjim otvaranjem ovog objekta ostvarujemo dio dugogodišnjeg strateškog cilja: postati regionalni lider u proizvodnji higijenskih proizvoda. Po istraživanju nekih neovisnih agencija, to smo već postigli.“, zaključio je Ćorluka.

O kapacitetu nove tvornice u Svetoj Heleni dovoljno govori i podatak da ona dnevno može proizvesti 620 kilometara toaletnog papira te oko 34.000 rolica. Svaki Violetin proizvod podliježe strogoj kontroli kvalitete i visokim higijenskim zahtjevima kupaca, o čemu svjedoči i brojka od 50 milijuna prodanih Violetinih proizvoda godišnje.

Violeta uspješno posluje od 2001.

Violeta uspješno posluje od 2001. godine, a već početkom 2003. godine započinje i izvoz prvih Violetinih proizvoda u Njemačku, Švedsku, Libiju, Jordan i ostale zemlje u regiji. Glavni proizvodni pogon Violete nalazi se u Grudama (BiH), a uz novootvorenu tvornicu u Svetoj Heleni, u Hrvatskoj posluju još i distributivni centri u Zagrebu, Rijeci, Splitu i Vukovaru.

Proizvodi Violete su od 100%-tne celuloze, čime se bitno razlikuju od velikog broja konkurentskih proizvoda koji su od recikliranog papira. Neovisni laboratorij Courtray u Parizu najvišom ocjenom „Klasa A“ ocijenio je Violeta higijenske uloške i dječje pelene, a 2007. godine Violeta vlažne maramice osvojile su i Cropak nagradu za dizajn.

Ocijeni:

1 2 3 4 5

0 (0 ocjena)
Ispravi pogreške

Ključne riječi