navigacija Moda & ljepota
Zaposlena djevojka

Provedite jedan dan s najpoželjnijim modelom na svijetu

Karlie Kloss otkrili su s 13 godina, počela je raditi dvije godine poslije, nosi revije za sve najvažnije dizajnere, a naslijedila je i nadimak Elle Macpherson \"The Body\" iako još nema ni 20 godina

Foto: Vogue

Dok pere zube kose zamotane u ručnik, Karlie Kloss izgleda poput većine djevojaka koje se spremaju za krevet. No supermodel, koji je naslijedio nadimak \"The Body\" od Elle Macpherson, sve je samo ne obična djevojka. Kako bi se uvjerili u to, 19-godišnju Karlie britanski Vogue \"pratio\" je po Parizu tijekom tjedna visoke mode početkom ove godine i zabilježio kako izgleda jedan dan u životu supermodela. Od Karlie na raznim probama prije revija, uključujući i onu u Lagerfeldovu ateljeu prije Chanelove revije, do modnih snimanja, Angelo Pennetta zabilježio je mladu Amerikanku tijekom provoda u Parizu.

S obzirom na ugovore s Diorom i Victoria\'s Secretom, čini se da je djevjka iz St. Louisa definitivno postala miljenica modne industrije. Karlie su otkrili kad je imala samo 13 godina na dobrotvornoj modnoj reviji. Modelingom se počela baviti dvije godine poslije, a ostalo je povijest. Koliko je zaposlena, dokazuje i njezina izjava Vogueu \"da ne može otići ni na zahod a da je netko ne nazove\".

No usprkos uspoređivanjima s Elle Macpherson, za koju je rekla da se od nje \"naježila\", Karlie kaže da njezin posao ima i nedostataka:
- Svi kritiziraju vaš fizički izgled i preispituju vas pa čujete svačije mišljenje. Morate postati imuni na to, a to dolazi s vremenom i učenjem.

Savršeno tijelo pripisuje dugogodišnjem bavljenju baletom, kojeg se odrekla nakon što su joj rekli da je previsoka da bi bila profesionalna balerina. Danas figuru održava vježbanjem s osobnim trenerom iako se oko njezina tijela digla burna medijska prašina te su je osuđivali da je premršava. No uspješnu karijeru ne održava samo dobrim izgledom nego i ljubavlju prema modi, koju nevjerojatno cijeni. O hodanju na pisti otkrila je kako nije bit u hodanju nego je bitno pronaći način kako pokazati emocije koje dizajner želi prenijeti svojom kolekcijom.

Ocijeni:

1 2 3 4 5

0 (0 ocjena)
Ispravi pogreške

Ključne riječi

Komentari

Registracija