Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 114
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
golica maštu

Nova kampanja Aleksandre Dojčinović kao prvi vjesnik proljeća

Lei Lou kolekcija proljeće i ljeto 2017.
Foto: PR FOTO
1/10
20.02.2017.
u 08:31

Aleksandra u ovo proljeće uvodi neke nove, tamnije nijanse, vječno lijepu bjelinu 'razbijenu' 3D cvjetnim aplikacijama, odijela protkana šljokicama i već prepoznatljive Lei Lou gležnjače u novom izdanju, s otvorenim prstima ili petom, a odabrani komadi iz kolekcije već su se našli u ponekoj glavnoj ulozi na našim i inozemnim crvenim tepisima

Kampanjom za najnoviju kolekciju, koja će se ovih dana naći i u prodaji u Lei Lou trgovinama, Aleksandra Dojčinović najavljuje proljeće i ljeto s vizijom u kojoj dominira senzualnost kao novi moment u bogatom dizajneričinom opusu.

Posebnost ove kampanje je u tome što je snimana paralelno s održavanjem modne revije u povijesnom prostoru Hrvatskog državnog arhiva, nekadašnje Nacionalne sveučilišne biblioteke, a koji je ovaj put svojim secesijskim interijerom poslužio, osim kao kulisa, i kao savršena opreka suvremenoj kolekciji u kojoj svaki komad odjeće krije jednu tajnu dimenziju, ali i prikrivenu ekstravaganciju.

Lei Lou žena ovog će proljeća otkrivati nešto više no do sada, ali će to raditi nježno, tek toliko da zagolica maštu okoline, zadržavajući svoj prepoznatljivi stil s osjećajem za mjeru.

Foto: PR FOTO

Kampanja koju potpisuju Romano Decker i Dejan Kutić, u kojoj su glavne uloge zaigrali modeli agencije Talia, koji su je i pronijeli na pisti, bajka je s porukom o važnosti knjige kao sredstva bez kojeg se u nijednoj karijeri, pa ni dizajnerskoj, ne može doći do cilja. Knjiga kao protuteža slojevima najfinije čipke i neobrađene svile na prvu djeluje sekundarno u cijeloj priči, međutim zagrebe li se ispod površine, jasno će se vidjeti dizajneričina fascinacija učenjem i nadograđivanjem, koje se očituje u svakoj novoj Lei Lou kolekciji, pa tako i ovoj.

Aleksandra u ovo proljeće uvodi neke nove, tamnije nijanse, vječno lijepu bjelinu 'razbijenu' 3D cvjetnim aplikacijama, odijela protkana šljokicama i već prepoznatljive Lei Lou gležnjače u novom izdanju, s otvorenim prstima ili petom, a odabrani komadi iz kolekcije već su se našli u ponekoj glavnoj ulozi na našim i inozemnim crvenim tepisima, ali svoju će punu afirmaciju tek doživjeti ovih dana dolaskom u Lei Lou trgovine u Zagrebu, Splitu i Stuttgartu.

>>Ovo je 5 zdravih navika Aleksandre Dojčinović: Jednom mjesečno priuštim si wellness s curama’

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije