Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 1
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Street art foto natječaj
Povratak na članak

Izabrali smo sretne dobitnike vrijednih adidas Originals nagrada

Žiri u sastavu adidasovih ambasadora, Oko i Bare iz kolektiva Pimp My Pump i Koraljka Jankulovski iz Večernjeg lista ocijenili su originalnost djela i same fotografije i izabrali pobjednike natječaja

Komentari 8

TR
tratinčica02
16:10 04.10.2014.

Vidim da neki sudionici skidaju fotografije s interneta. Dozvoljavate to??

VL
Avatar Espada
Espada
11:24 01.10.2014.

Na natječaj se pojavila samo sredina moje fotografije, a gornji i donji dio su nestali. Naravno nema mogućnosti maknuti fotografiju ili nekoga kontaktirati.

VL
TP
tonkica-palonkica-frr
22:45 02.10.2014.

Evo 10 minuta nakon što sam poslala ovu poruku, fotografija se pojavila. Ajde, hvala, onom tko je skužio pogrešku i intervenirao!

VL
DO
dorotea
20:58 13.10.2014.

Hvala Vam što ste izabrali moju fotografiju, snimljena je mobitelom i nije neka kvaliteta, no na mene je taj grafit ostavio duboki dojam.

VL
TP
tonkica-palonkica-frr
22:20 02.10.2014.

Ne razumijem sistem objavljivanja. Jučer sam poslala fotografiju i nema je. Večeras pokušavam poslati istu jer mislim da nije uspjela prijava iako je pisalo da je prijava uspješno izvedena, ali dobivam informaciju "Već ste poslali svoju prijavu"???? Pa gdje jee onda moja fotografija?

VL
CD
cdplejer
20:04 22.09.2014.

Ni u kojem slučaju nebi preuzeo nagradu jer znam da diletantizam i plagiranje ulične umjetnosti dolazi od strane tzv. umjetnice oko ili kako god se prije zvala. "Originalnost pripada idiotima", rečeno je na jednom predavanju na Akademiji, na kojem nije članica žirija sigurno bila. Basquiat bi plakao kada bi znao što se radi od njegovih iskonskih ideja i promicanja ulične umjetnosti. Prestanite komercijalizirati vrijednost ulične umjetnosti. U protivnom će se nastaviti trendovsko i demode perforiranje zidova, hala, tvornica i hidranata. Ideja je recentni stimulator promjena, a ne zavaravanje mase ovakvim projektima. Prvo ih navedite da spoznaju tajnovitost ulične umjetnosti, dok vi radite obrnuto - marketing bezidejnih umjetnika. P.S. Nisam od zavidnih, samo realnih i sa malo više pecepcije od onih koji nasjedaju na ovakove trikove. Hvala.

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.