Šibenik postao prvi dalmatinski grad sa sustavom javnih bicikala
Nakon Zagreba, Šibenik se upustio u ovaj pilot-projekt koji u mnogim europskim metropolama živi uspješno
Komentari 3
Bilo je takvih pokušaja i u drugim gradovima, ali bicikli su nestali prije nego napisi u medijima o takvim genijalnim projektima.
Iznajmljivanje bicikla je nešto drugo i nema veze s javnim biciklima koji bi se nakon besplatne upotrebe trebali vratiti.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Gospodin je, dakle, svom privatnome d.o.o.-u dao ime 'Sustav javnih bicikala'. Racuna na prestiz projekta jer se bicikli na taj nacin voze u puno gradova Evrope. Bicikli su mu dobar izvor prihoda jer na njih postavlja reklame za Vip, Privrednu banku itd. Medjutim, u Zg se bicikli i ne voze tako dobro kako je mislio a ako se ne voze, nisu ni zanimljivi za reklame. Pa nema zarade. Pa je sada gospodin u Zg cijenu dnevnog najma spustio na nevjerovatnih 45 kn, za 24- satno koristenje bicikla! nebi li se vise njegovih bicikala vidjelo po cestama. Plus isplacuje proviziju recepcionerima od 20 % , znaci 45-9= 36 kn za rent a bike 24 sata!!! Gospodinu su zanimljivi novci od reklama, da bi njih bilo bicikli trebaju biti vidjeni po cestama, a konkurencija? Mali rent a bike obrti, pioniri Zagrebackog turizma, stavljaju kluc u bravu jer je 45 kn/ dan najma nesto cemu se ne moze konkurirati, a Vip ne zanimaju...