Evo kojim se trikovima služe u supermarketima da potrošite više
Vjerojatno niste o tome razmišljali, ali proizvodi su strateški posloženi tako da namame kupca da kupi i ono što nije planirao. I dok su jedni jakog karaktera ili praznog novčanika, drugi pak uspješno nasjedaju na ovu psihološku igru.
Komentari 15
Ja imam svoj način da ne kupujem ono što mi nije neophodno.U dućan idem isključivo s gotovinom,i uzmem onoliko novaca,koliko taj dan u dućanu ili na placu mogu potrošiti.
Još: sokovi i voda u boci od pola litra, čokoladice, bomboni, igračke, šund literatura su pored blagajne. Uvijek vode računa da pred blagajnom bude koliki toliki red, ne biste li za time posegnuli dok čekate, osobito ako je dijete s vama. Zato djecu ne vodim u trgovinu. Osobito su, što se toga tiče, ogavni Lidl i Konzum.
često "selenje" roba po dućanu ima istu funkciju,smiso je da tražite što vam treba, tako ćete tražeći uzeti još nešto. Šarena kolica za djecu imaju za cilj uvlačenje roditeljau dućan,jer roditelji su slabi na djecu. Razne priče trči/laži s bodovima,koje,koje ne vode nigdje u smislu beneficija.
Svjesni smo mi svega gore navedenoga,samo zaboravljate dragi novinari da pucanstvo nema izbora pa se kupuju tkz.trgovacke marke,sto nije nista drugoga osim jeftine i ne kvalitetne hrane iz uvoza(oko 90%).Pametno rade ti trgovacki lanci,lijepo iz svojih zemalja uvazaju hranu i robu niske kvalitete pa nama proaju muda pod bubrege.Bitno da nasa zemlja ostaje neobradena i nase staje prazne.Zivjela liberalna demokracija i trziste,trazili ste sad gledajte EU.
"... no izišli su iz supermarketa s puno više proizvoda nego su planirali, ali i znatno većim računom koji su platili." --- zašto "ali"? valjda jedino ovoj novinarki nije logično da ako kupiš više stvari i račun bude veći... papa stavlja rastavni veznik "ali"
od vojne agresije smo se nekako obranili, ali pitanje je da li ćemo je moći obraniti od "shoping"-agresije...koja znači - hrvatske njive, voćnjaci, vrtovi, seoska imanja i kuće napištene i zarasle u korov...a gradovi puni dućana sa otrovanom i genetski modificiranom uvoznom hranom...i raznim prevarantskim i obmanjivačkim trikovima kako ih kupiti.
Nisam stručnjak, ali eto kao kupac nepotrebnih proizvoda s dugogodišnjim iskustvom preporučam: Sastavite popis što vam treba, uzmite kolica i pravo između polica potrpajte sve što je na popisu i van. Meni je pomoglo, jedino ponekad upadnem u zamku ispreded kase. Pažnja ! U Konzumu su suzili prolaze prije kase da nehotično gledaš u pretrpane police nebili ih srušio što je samo još jedna zamka. I još jedna stvar ako ne idete u velike kupovine UZMITE KOŠARICU, nikako kolica. Svi mi se nekako oslonimo na kolica i lagano kroz dućan. E to je još jedna zamka. Uzmite košaricu, prvo stavite teške proizvode (mlijeko, jogurt, prašak za rublje) pa nastavite kroz dućan. Vjerujte mi kupit će te puno manje stvari i puno prije izaći jer košara ima svoju težinu.
Zabavno, nego meni vise smeta kas na nekom proizvodu, uzmimo banalno juhicu vrecici, je naslikana neka bogata juha sa kraljevskog stola, a ono kad skuhas tih par grama kemikalije dobijes ofarbanu vodicu koja ti nadrayuje odrecene djelove mozga koji projicirajuu iluziju raznih okusa. Takvih laznih slika ima bezbroj, po proizvodima. To je cista, ali cista prevara.
Ma naravno, mos' mislit...zaboravili su samo jednu sitnicu - ovo je ipak Hrvatska, a ovdje ljudi ( barem vecina), kupuje samo neophodno...Ja recimo, ulazim u, recimo kaufland, unaprijed znajuci tocno sto mi trrba i uopce ne obracam paznju na bilo sta drugo..i, naravno, i ono sto kupujem, biram samo najjeftinije..ova njihova filozofija mozda pali u americi, njemackoj ili nekoj bogatoj zemlji gdje ljudi doista dobivaju place za svoj rad, a ne smijesni djeparac kao kod nas...
......... na kojima piše "sniženje" ili "akcija" i posegnut ćete za tim proizvodom iako ga niste planirali kupiti.......... Kod mene osobno nije baš tako. Ako ja kupujem konstantno ajmo recimo marmeladu za doručak i znam i plaćam redovito 14 Kuna,, a češće stoji akcija za 11 Kuna, onda ja kupim i po 5 komada. Stvari koje inače ne kupujem ma da su i 80% jeftinije, ne kupujem.
Ponavljate istu rećenicu tri puta. Napišite što želite a ne da se ispune novine. Molim u naslovu nalasite da pišete o Engleskoj o Americi ili u kojoj se državi što događa, da nečitam. Uopće me neinteresira što oni rade. Ja ovdje živim i nosim svoj križ. Konzum svaki put premješta robu pa neznaš gdje što stoji, Umorih se tražeći gdje je što. Istina išla sam u Ameriku, kod njih lanac trgovina ima isti raspored proizvida u sve i jednoj trgovini. U koji god da uđete znate gdje je proizvod složen. Kod nas čudo stalno premještaju. Preporoka pišite malo više podataka o Hrvatskoj. Ako pišete koju gadost koja se u svijetu dogodila molim u naslovu naglasiti o kojoj se zemlji radi.
nije to problem , nego gmo.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
odlično je al moram priznati da sam se već 20 godina umorio od tekstova koji počinju "u velikoj Britaniji je provedeno istraživanje" ili "studije iz SAD-a pokazuju"... Hrvatskoj i ovoj regiji nužno trebaju nove trendovske agencije ili prve, ako su ih ikad imali, pregaženi smo od ovih agencija Standard & Poor ili nezavisnih istraživanja. kad bi domaći novinari i istraživačko novinarstvo krenuli osnivati tako neke agencije za trend zapanjili bi se koliko novca bi se slijevalo redom od banaka, država i velikih korporacija, za istraživanja tržišta. dotad ništa samo copy paste od "istraživanja u Velikoj Britaniji pokazala su..."