Soderbergh je prije odlaska uskrsnuo Michaela Douglasa

'douglas_nnn_kul_020913'
''
02.09.2013.
u 17:09

Premijerno prikazan posljednji film oskarovca Stevena Soderbergha o životu zabavljača Liberacea

Na kraju sedmog Vukovar film festivala prikazan je film "Moj život s Liberaceom" ("Behind the Candelabra"), dugo očekivana biografska drama u režiji Stevena Soderbergha, koji je najavio da će mu ovo biti i posljednji film u karijeri. Iako u naponu autorske snage, oskarovac koji se proslavio filmom "Seks, laži i videovrpce", a hollywoodsku karijeru izgradio na filmovima "Erin Brokovich" i "Oceanovih 11" izjavio je da se zasitio filma te će se u budućnosti pozabaviti drugim kreativnim izazovima poput pisanja.

Glumačka transformacija

Prije nego što je otišao, ekranizirao je kontroverznu autobiografiju bivšeg Liberaceova ljubavnika, u kojoj ovaj u detalje iznosi patologiju njihova odnosa, koji je počeo kao romansa, a pretvorio se u uzajamnu destruktivnu opsesiju.

Glavnu ulogu poznatog američkog zabavljača Liberacea u filmu tumači Michael Douglas, uvjerljivom transformacijom u feminiziranu, razmaženu zvijezdu ostvarivši ulogu koja bi nakon desetljeća stagnacije mogla označiti njegov povratak u A ligu hollywoodskih glumaca. Podsjetimo, posljednju važnu ulogu Douglas je odigrao u Soderberghovu filmu "Traffic" 2000. godine, a sad mu je redatelj na odlasku još jednom ponudio priliku za spas karijere, koju je Dogulas i te kako iskoristio! U ulozi Liberaceova mlađahnog partnera vrlo je dobar Matt Damon koji je svoje tijelo podvrgnuo značajnim promjenama kilaže kako bi portretirao različite faze u životu zdravog seoskog dečka koji se uz Liberacea odaje drogama. Posebnu pohvalu, a sasvim vjerojatno i nominaciju za Oscara zaslužile su šminka i maska kojima su glumcima iznimno uvjerljivo dodavana i oduzimana čitava desetljeća života.

Dobar, pravi Hollywood

U konačnici, poslijednji Soderberghov film vrlo je dobar, pravi hollywoodski rad, pun (melo)drame i kiča koji je obilježio Liberaceovu karijeru, ali koji o neukusu življenja govori bez skretanja u autorski neukus.