HRT za Uskrs prikazuje "Avatar"!

Avatar
Lightstorm Entertainment/Dune Entertainment/Ingenious Film Partners/20th Century Fox
01.04.2010.
u 05:45

Filmski hit Jamesa Camerona, koji je oborio sve rekorde gledanosti, HRT će prikazati u 3D tehnici, a posebne naočale za gledanje dobit će samo oni koji su redovito plaćali pretplatu.

Iskoristivši želju splitskoga gradonačelnika Željka Keruma da svoju financijsku moć pokaže i tako što je uime svoga trgovačkog lanca izbrojao čak dva milijuna eura da bi Hrvatskoj priuštio svjetsku premijeru ovogodišnje kinouspješnice, na Prisavlju ipak nisu odoljeli da i za sebe ne izvuku korist.

Prema dogovoru s Kerumom, samo će oni s manje od mjesec dana neplaćene televizijske pristojbe dobiti naočale s kojima će moći gledati 3D film, a koje će se s potvrdama o plaćenoj televizijskoj pristojbi moći preuzeti u Kerumovim trgovinama na Veliku subotu. Sa sobom treba ponijeti potvrdu o prijavljenom boravištu kojom će se dokazati broj ukućana i 10 kuna kaucije za svake naočale koje nakon prikazivanja "Avatara" treba vratiti na istome mjestu.

Film će biti prikazan na 1. programu u udarnom večernjem terminu u 20:30 na Uskrsni ponedjeljak, 5. travnja. Prvobitno je bilo planirano prikazivanje u nedjelju, ali se od toga odustalo da se ne bi zasjenila uskrsna propovijed kardinala Josipa Bozanića. Prije filma bit će emitiran ekskluzivni 10-minutni intervju s Jamesom Cameronom u povodu svjetske televizijske premijere njegova filma, koji je u Hollywoodu snimila Martina Validžić

Iz HRT-a posebno upozoravaju da se film neće moći gledati "običnim" 3D naočalama iz kina, već su potrebne specijalne naočale samo za tu priliku čije je jedno staklo plavo a drugo žuto. Ne preporučuje se pokušaj gledanja s crveno-zelenim naočalama, jer bi to moglo izazvati jaku glavobolju. Bez naočala je slika toliko negledljiva da čak ni operateri kabelske televizije u susjednim državama, koji prenose HRT-ov program, neće morati u to doba blokirati signal, kako se obično radi kod takvih ekskluzivnih svjetskih premijera. Naravno, satelitski program neće moći preuzeti emitiranje "Avatara", jer bi se u tom slučaju cijena emitiranja popela na više od sto milijuna dolara, što je i za Keruma previše.

- Odlučio sam svim Hrvatima katolicima prirediti nešto posebno za Uskrs, a što ima posebnije od takvog čuda od filma koji je bio najgledaniji u cijelom svijetu? - izjavio je Željko Kerum.

Prema nepotvrđenim vijestima iz prisavskih kuloara, od ljudi koji posluju s agencijom koja je posredovala u otkupu Cameronove uspješnice, Kerum je htio platiti i reprizno prikazivanje "Avatara" u 2D tehnici 10. travnja, ali mu je za to cijena bila previsoka i morao je odustati.