navigacija Kompanije i tržišta 117
Tvrtke na društvenim mrežama

Najpopularniji na Fejsu DM, na Linkedinu Ina

Od top 100 hrvatskih tvrtki čak njih 78 aktivno je na barem jednoj društvenoj mreži

Najpopularniji na Fejsu DM, na Linkedinu Ina

Foto: DM/Facebook

Facebook, Twitter, Instagram, Linkedin, YouTube i Google+ društvene su mreže na kojima je u današnje doba tvrtkama izuzetno važno da postoje i budu aktivne žele li privući mlađe potrošače i korisnike te graditi svoj ugled. Prema istraživanju agencije Quadrans, čak 78 od 100 najvećih hrvatskih tvrtki aktivno je na barem jednoj od šest najpopularnijih društvenih mreža.

HT i Vipnet su, prema kriteriju broja fanova, sljedbenika i pretplatnika, najuspješnije tvrtke među top 100, dok su dva najuspješnija brenda među brendovima top 100 tvrtki, po istim kriterijima, Jana i Dorina. Samo je šest tvrtki prisutno na svih šest društvenih mreža (HT, Pliva, Vipnet, Croatia Airlines, Hrvatska pošta i Valamar Riviera), dok je 25 posto tvrtki prisutno na samo jednoj društvenoj mreži, najčešće Linkedinu.

– Hrvatske tvrtke najviše komuniciraju na Linkedinu, Facebooku i YouTubeu, a najaktivnije su tvrtke iz financijskog i prehrambenog sektora te sektora trgovine, maloprodaje i distribucije – istaknula je Aleksandra Kolarić, direktorica agencije Quadrans.

Aktivnu Facebook stranicu ima 48 tvrtki, a daleko najveći broj fanova na toj društvenoj mreži ima DM – Drogeriemarkt, koji ima 4,5 puta više fanova od prosjeka (prosjek 68.257 fanova).

Na Twitteru je aktivno tek 13 posto najvećih hrvatskih tvrtki. HT najuspješnije komunicira na toj mreži, s 4,5 puta više sljedbenika od prosjeka (2744) i pet puta više tvitova od prosječnog broja tvitova (4272) promatranih tvrtki. Na Instagramu komunicira samo 13 tvrtki.

Najuspješnija i najproduktivnija je Vindija, prema broju sljedbenika i objava. Očekivano, s obzirom na njegovu fokusiranost na biznis, najveći broj tvrtki, njih 59, prisutno je na Linkedinu, stoji u istraživanju. Prema broju sljedbenika dominira Ina.

Što se tiče prisutnosti tvrtki na YouTubeu, 46 ih ima vlastiti kanal, a najuspješnija među njima je Podravka. Brendovi 100 najvećih hrvatskih tvrtki usmjereni su ponajprije na Facebook i obično su prisutni na dvije društvene mreže, pokazalo je istraživanje.

Cijelo istraživanje dostpuno je na www.quadrans.hr.

>>Ne nasjedajte na novu prijevaru na Facebooku

>>Instagram ima 400 milijuna korisnika, prestigao Twitter

Ocijeni:

1 2 3 4 5

0 (0 ocjena)
Ispravi pogreške

Komentari

Registracija