Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 2
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Mediji u Hrvatskoj

Styria digital – hrvatski broj 1

Styria digital
Foto: Styria digital
22.10.2014.
u 14:23

Grupa Styria prije 15 godina pokrenula je prvi news portal u Hrvatskoj, vecernji.hr, i od tada je konstantnim ulaganjem i širenjem poslovanja došla do ukupnog dosega od čak 72,95% internetskih korisnika u Hrvatskoj, čime je postala digitalna medijska kompanija broj jedan u zemlji

Da je Styria apsolutni lider u dosegu i izvedbi u Hrvatskoj kada je riječ o portalima, potvrđuju sljedeće brojke: 1,763.999 jedinstvenih posjetitelja naših portala mjesečno bez preklapanja, 2.156.915 otvorenih korisničkih računa na našim portalima, 2, 532.023 pregleda vlastitih videosadržaja mjesečno, 1,963.015 Facebook-fanova, 43 posto od ukupnih tržišnih investicija u display-oglašavanju  [izvori: gemiusAudience (rujan 2014.), Facebook (listopad 2014.), Styria insights (listopad 2014.) i HURA (2013.)]

Kao prvi news portal u Hrvatskoj i nakon 15 godina od svog pokretanja Vecernji.hr čvrsto drži poziciju među top 4 najposjećenijih portala prema audienceGemius ljestvici. Uz konstantno ulaganje u razvoj portala Vecernji.hr je u studenom 2013. godine doživio svoj veliki redizajn u responsive tehnologiji i time još jednom potvrdio svoju lidersku poziciju u praćenju svjetskih trendova u Hrvatskoj. Kvalitetu su prepoznali čitatelji, ali i struka te je portal 2009. godine osvojio treću nagradu WAN-IFRA za multimedijsku strategiju u dizajnu i prezentaciji brenda. Sljedeće godine mobilni portal m.vecernji.hr proglašen je najboljim mobilnim portalom na WEB FEST-u.

Nova akvizicija Večernjeg lista je portal iz zdravstvene niše Ordinacija.hr. Uz to smo na internetu oživjeli 60 godina star brend Radost – za naše najmlađe čitatelje", kaže Ivan Jozić, voditelj razvoja Vecernjeg.hr, ali i portala Poslovni.hr, koji sa svojih 279.657 jedinstvenih čitatelja mjesečno ostvaruje veći doseg od svih ostalih poslovnih portala u Hrvatskoj zajedno te je apsolutni lider biznis niše u Hrvatskoj kao najrelevantnija web-adresa za ekonomiste, brokere, gospodarstvenike, poduzetnike, obrtnike i druge.

Prema audienceGemius ljestvici, koja se smatra najrelevantnijim pokazateljem posjećenosti portala u Hrvatskoj, prvo mjesto, kao najposjećeniji portal u zemlji, uvjerljivo drži 24sata.hr s više od 1,100.000 jedinstvenih posjetitelja mjesečno.

Od samog početka 2005. godine i kroz svoja dva velika redizajna 2007. i 2010. godine dokazuje inovativnost te naglasak stavlja na brigu o čitateljima i njihovim interesima. To su ujedno i glavne  odlike portala te njegove redakcije koja zajedno s Odjelom digitalnog razvoja konstantno unaprjeđuje njegove funkcionalnosti, omogućuje veće bogatstvo sadržaja, bolje ukupno korisničko iskustvo i interakciju s korisnicima.

Styrijin portal Njuskalo.hr, web-oglasnik s responsive dizajnom, bilježi više od 500.000 posjeta dnevno i više od 11.000 novih oglasa svaki dan, zauzeo je treće mjesto na Gemiusovoj ljestvici.  U zadnjih mjesec dana Njuškalo je putem svojih aplikacija zabilježilo posjet 133.669 korisnika, 1,511.006 posjeta i 47,612.124 otvorenih stranica.

U svom portfelju Styria ima i portale Zdravakrava.hr (najčitaniji portal o zdravlju i vitalnosti), Budi.In (najčitaniji portal o modi i ljepoti), Gastro.hr (portal za sve koji uživaju u kuhanju i hrani), Klokanica.hr (najčitaniji portal za roditelje i one koji to žele postati)…, a Jelovnik.hr portal je na kojemu čitatelji, osim naručivanja hrane, imaju mogućnost i ostvarivanja raznih pogodnosti na temelju skupljanja bodova. Pokretanjem hrvatskog izdanja portal Goal.com čitatelje uz događanja na inozemnim terenima, čekaju i najdetaljniji izvještaji o domaćim ligama, utakmicama i transferima. Na portalu vrijeme.net čitatelji imaju mogućnost pretražiti vremensku prognozu po određenoj lokaciji, Popustolovac.hr olakšava posjetiteljima kupnju i pomaže u traženju popusta. Preko portala Mojkvart koji posjećuje 266.098 jedinstvenih posjetitelja mjesečno, tvrtke mogu lakše doći do svojih klijenata

Mobile je budućnost
 “Naše su nove aplikacije na top pozicijama u trgovinama aplikacija, uz najbolje ocjene korisnika. Svim našim aplikacijama na mjesečnoj bazi koristi se 300.000 jedinstvenih korisnika sa 15,000.000 otvaranja aplikacija te 85,000.000 prikazivanja. Treba naglasiti kako ove brojke ne ulaze u gemius audience istraživanje – što samo dodatno naglašava našu lidersku poziciju u Hrvatskoj. Od prve Styrijine mobilne aplikacije do danas brojimo 1,857.000 preuzimanja aplikacija. Trenutačno imamo 12 mobilnih aplikacija", objašnjava voditelj mobilnog tima Valentino Međimorec.

"Uporna ulaganja u inovacije dovela su nas u dominantnu poziciju u hrvatskom web-prostoru, no kao i uvijek Styria priprema nova iznenađenja. Početkom iduće godine 24sata proslavit će 10. rođendan i otvoriti novo razdoblje naših digitalnih operacija iskorakom u personalizirani korisnički doživljaj i najbolja mobilna rješenja na ovim prostorima", kaže Boris Trupčević, direktor Styrije za Hrvatsku.

Ključne riječi

Komentara 3

Avatar future Gohan
future Gohan
15:57 23.10.2014.

Češem se, pa sam naišao na odgovor, njuškalo, i to je to, zato vodi, inače biti top 4 u državi s 5 portala vrijednih spomena....

DN
dodo nn
10:54 23.10.2014.

Doseg, ne reach.

DU
Deleted user
12:29 23.10.2014.

Kad bi imali jedan dobar portal o automobilima tek tada bi bili na vrhu. Sada ste pri vrhu.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije