Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 149
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
veliki planovi


Širenje u regiji kao odskočna daska za svijet

Weekend Media Festival
Foto: Danijel Berković/Pixsell
1/4
21.09.2014.
u 19:21

Agrokor regiju vidi kao platformu za ambiciju osvajanja Turske i Rusije

Restrukturiranje tvrtki, diversifikacija poslovanja, preslagivanja u medijima i priprema tržišta za nove proizvode teme su koje su dominirale na ovogodišnjem Weekend media festivalu koji je u Rovinju okupio oko 4000 sudionika iz regije. A upravo regionalna suradnja i regionalno širenje pozadina je svih poslovnih procesa najvećih tvrtki u Hrvatskoj i bivšim jugoslavenskim zemljama.

S pozicije Agrokora i Konzuma nakon preuzimanja Mercatora, regija je platforma i odskočna daska za ambiciju osvajanja Turske i Rusije. Na tom putu Konzum se restrukturira optimizacijom logistike i asortimana, što će potaknuti val investicija, najavio je predsjednik uprave tvrtke Darko Knez. Croatia osiguranje i Hrvatski telekom interno se preslaguju, a stabilnost poslovanja traže u novim proizvodima i tržišnim nišama. Telekomima padaju prihodi od osnovne djelatnosti pa ulaze u bankarsko tržište, ali u regiji nisu uzeli značajan dio tržišta. Nenad Mećava iz Zagrebačke banke predviđa da će banke imati sve manje klijenata u poslovnicama, a sve više na internetu, što je, prema podacima iz Austrije, već realnost s obzirom na to da klijenti dvaput godišnje dolaze u poslovnicu, a 17 puta mjesečno pristupaju svom računu preko interneta.

I Hrvatska pošta iskoračila je u financijske usluge, pod pritiskom pada prihoda poštanskih usluga koje nose 80 posto prihoda, priznao je Alen Premužak, predsjednik uprave Hrvatske pošte. Kako po zakonu mora održavati mrežu poštanskih ureda, mrežu koriste za stvaranje novih prihoda pa tako prodaju financijske usluge, od tekućih računa i kreditnih kartica do osiguranja. Mediji se preslaguju i u novinarskim krugovima još uvijek se govori o slobodi, dok padaju prihodi od marketinga i naklade. Oglašavanje je protekle godine naraslo 7 posto, televizija je i dalje vodeći medij, internet je blago pao, no s obzirom na trendove postat će glavna platforma.

>>Novinarstvo odumire, ali zato ima sve više PR-ovaca

>>Što je ostalo od novinarstva u Hrvatskoj?

Komentara 3

SE
sestrićna
20:43 21.09.2014.

partijašima regija izlazi na uši..

DU
Deleted user
21:32 21.09.2014.

Svugdje drugdje se plaća porez samo na balkanu ne... Agrokor je došao na svoje granice porezne idile...

US
U sridu
00:35 24.09.2014.

Hrvatska ima samo stetu od agrokora.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije