Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 193
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
PRESTIŽNO PORTUGALSKO PRIZANJE ZA REAL GRUPU

Real grupa u Portugalu osvojila svoju drugu Eficácia nagradu!

Real grupa
Foto: PR FOTO
1/2
02.12.2016.
u 12:29

Hrvatska full-service agencija Real grupa, u suradnji s Universal McCann Portugal, primila je svoje drugo Eficácia priznanje radeći za klijenta Lidl Portugal. Real grupa ove je godine nagrađena broncom u najprestižnijoj kategoriji Distribuição e restauraçao marketinške nagrade Prémios à Eficácia da Comunicação – portugalske inačice nagrade Effie, i to za rad na kampanji povodom dvadeset godina Lidla u Portugalu „20 anos – tradition meets modern".

Kampanja „20 anos" pokrenuta je povodom Lidlovog dvadesetog rođendana u Portugalu, a prikazuje Lidl kao tradicionalan trgovački lanac s 20 godina iskustva s kupcima, usko povezanog s portugalskim identitetom i tradicijom, ali ujedno dovoljno „mladog“ i modernog da prati najnovije trendove. Kampanju simbolizira karakteristični znak srca, koji rukama pokazuju svi akteri kampanje ispisujući poruku Već 20 godina u našem srcu. U televizijskoj reklami spoj tradicionalnog i modernog postignut je angažiranjem poznate fado zvijezde Marise Liz iz grupe Amore Electro, zajedno s mladim pobjednikom talent-showa „Voice Portugal“ Luisom Segueirom. Oni su zajednički otpjevali pjesmu za Lidlovih 20 godina, koju su napisali i skladali Tiago Pais Dias, Bino Uršić i Helder Moutinho. Glazba igra posebnu ulogu u kampanji, a glavna poruka „20 anos" jest Lidl za sve generacije!

 

Kampanja „20 anos" nastala je pod palicom Bina Uršića, kreativnog direktora u Real grupi. Riječ je o cjelovitoj komunikacijskoj kampanji, u kojoj su korištene sve oglašivačke platforme, uključujući PR, evente, društvene mreže i prepoznatljivu pjesmu koja je nositelj kampanje. „Drugo prestižno portugalsko priznanje koje smo primili dokaz je da je Real grupa ne samo postigla veliki uspjeh u Portugalu, nego i održala kvalitetu svog rada tijekom godina, što su prepoznali i javnost i struka. Kampanja je približila Lidl portugalskoj kulturi, tradiciji i navikama i na taj način ojačala njegov odnos s lokalnim kupcima“ - izjavio je Bino Uršić.

Podsjetimo, Real grupa je hrvatska full-service agencija koja u Portugalu uspješno posluje već četiri godine. Nagrade Prémios à Eficácia da Comunicação u Portugalu se dodjeljuju 12. godinu, a smatraju se najvažnijim priznanjem u komunikacijskoj industriji. Na portugalskom tržištu se natjecalo čak 110 poslovnih slučajeva u 14 kategorija. U konkurenciji je bilo 60 oglašivača i 40 agencija, a Real grupa se natjecala u finalu s čak 3 kampanje u 3 različite kategorije. Kampanja „20 anos” je tako dokazala efikasnost i neosporno ostvarenje ciljeva kampanje na više razina, doseg zadanih poslovnih, komunikacijskih i marketinških ciljeva te njihovo nadmašivanje. Ova nagrada je javno priznanje za kvalitetu donosenih odluka, strateško planiranje i kreativu te za učinkovitu komunikaciju prema ciljanoj publici. 

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije