Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 4
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Novi vizualni identitet proizvoda

Real grupa osvaja kreativom za produkt dizajn

vodka Svarog
Foto: PR FOTO
1/2
28.09.2016.
u 16:59

Nakon 4 godine na tržištu predstavljeno je novo lice vodke Svarog koja, osim poboljšanog okusa koji ju svrstava u premium segment, ima novi dizajn proizvoda iza kojeg stoji agencija Real grupa. Zadatak klijenta Badel1862 bio je dati potpuno novi vizualni identitet proizvodu koji već postoji na tržištu kako bi bio inline s novom strategijom razvoja brenda. Novi dizajn Svaroga koncept je kreativnog direktora Albina Uršića, koji je realiziran pod vodstvom art direktora Gorana Pećanca.

Najbitniji dio svakog rješenja dogodi se prije nego se prva ideja pojavi – analizom briefa i izborom tima koji će na projektu raditi. U Real grupi na projektu uvijek radi puni kreativni tim što daje prednost u odnosu na čisto dizajnerska rješenja. A takvo je bilo ono originalne Svarog boce. Zadatak je bio ponuditi novo pakiranje za brend koji se želi repozicionirati unutar svog segmenta kroz dizajn i kvalitetniju tekućinu. Logika šireg i dugoročnog marketinškog razmišljanja zahtijeva rješenje koje će biti više od dizajna. Ljudi kupuju osjećaj pripadnosti, priču na kojoj brend počiva, a ne samo lijepu bocu. Iza uspješnog brenda uvijek je i zanimljiva priča.

Naša je prva reakcija bila napustiti prikaz boga Svaroga jer likovi u pravilu izazivaju polarizirane reakcije po principu snažne simpatije ili antipatije. Umjesto toga bocu smo smjestili u mit o nastanku bogova, točnije trenutak u kojem je Svarog udario maljem po vrhu planine i time proizveo iskre iz kojih su nastala ostala božanstva. Taj smo trenutak brendirali kao Svarog trenutak i preveli u suvremen kontekst kao jednu od komunikacijskih osnova brenda usmjerenoj ciljnoj skupini mlade urbane, clubbingu orijentirane populacije. Iz iskri koje su poletjele s planine osim bogova nastao je i naš slogan – Uhvati iskru/Catch the spark. Kako dizajn ne bi napustio lokalni kontekst, planina koja je predstavljena na boci su vrhovi Kleka.“ – izjavio je art direktor projekta Goran Pećanac.

Druga faza projekta bila je tehnička i jednako zahtjevna budući da je uži izbor prijedloga redizajna bio produkcijski izrazito zahtjevan zbog kombiniranja različitih tehnika tiska (zlatna folija, sitotisak, tisak u slojevima na stijenke boce), obrade stakla (satiniranje) i same kvalitete osnovnog stakla. Svarog je u tom kontekstu bio beskompromisan projekt i baš u tome leži uspjeh finalnog kreativnog rješenja produkt dizajna.

Agencija za tržišno komuniciranje Real grupa posluje na sedam različitih tržišta u tri vremenske zone. Full service agencija uz medijski zakup i medijske strategije svojim klijentima osigurava i integrirana kreativna rješenja, PR i event management te partnerski odnos 24/7. 

www.realgrupa.com

Ključne riječi

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije