Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 175
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Ira Kaufman

Online mediji nisu odgovor, već alat

ira kaufman
Foto: Podravka
30.07.2015.
u 10:30

Danas je nužno imati integriranu strategiju potrebnu i za domaće i za inozemno tržište

        Digitalni strateg i marketinški konzultant Ira Kaufman pomaže tvrtkama u brendiranju, marketingu na društvenim mrežama, integraciji digitalnog marketinga i transformaciji marketinških strategija. Ima 35 godina iskustva, surađivao je s Phillipom Kotlerom, kojeg često nazivaju “utemeljiteljem suvremenog marketinga”, na unapređivanju inicijativa u društvenom marketingu.

Za nedavna posjeta Hrvatskoj održao je predavanje u Podravci.

Kako prepoznati može li poslovanje preživjeti na digitalnom tržištu?

Postoje četiri čimbenika koji bi vam trebali pomoći utvrditi možete li opstati i biti uspješni na današnjem digitalnom tržištu. Ako slušate i reagirate na svoje ciljno tržište, ako svojim zaposlenicima omogućujete sudjelovanje i uključivanje u sve segmente poslovanja, ako prikupljate relevantne podatke na tržištu prije donošenja odluka, ako orijentirate svoju organizaciju prema revolucionarnom i inovativnom te razvijate digitalno razmišljanje, uspjet ćete na modernom tržištu.

Može li posao preživjeti bez dobre digitalne strategije?

Strategija ovisi o ciljanom tržištu. Danas je nužno imati integriranu digitalnu strategiju koja vam je potrebna i za domaće i za inozemno tržište. Drugi faktor razlikovanja leži u orijentaciji tvrtke, odnosno u tome je li posrijedi model “business to business” ili “business to customer”.

Što treba znati prije kretanja u digitalni marketing?

Tvrtke moraju pristati na temeljne vrijednosti svoje kompanije i razumjeti kako će te vrijednosti biti integrirane u njihov brend. U ovom transparentnom svijetu, gdje potrošači imaju visoka očekivanja od tvrtki i onog što im obećavaju, usklađene vrijednosti najviše će biti u službi dugoročnih ciljeva i omogućit će održive rezultate i ishode poslovanja.

Što bi trebao biti glavni fokus u razvoju strategije?

Integracija. Tvrtke često imaju razne imperativne taktike, no važna je integrirana strategija, koja obuhvaća tradicionalne i nove marketinške metode kroz razne poslovne funkcije te kroz vrijednosni lanac. To je vrlo važno za stvaranje sinergije, koja je nužna za uspjeh i izvrsnost.

Može li poznati brend preživjeti bez strategije u društvenim medijima?

Društveni mediji nisu odgovor, već alat koji je dio integralne digitalne marketinške strategije. Pravi, svjetski poznati brendovi moraju uključivati ​​i dijeliti vrijednosti svih dionika brenda.     

>> Što treba poduzeti? U idućih pet godina dovesti 100 tisuća stranih studenata

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije