Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 1
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Online trgovina

Konzum klik - Konzumova investicija vrijedna 30 milijuna kuna

konzum klik
Foto: Goran Stanzl/PIXSELL
1/8
30.11.2015.
u 15:17

Po riječima predsjednika Uprave Konzuma Darka Kneza, "Konzum klik je početak nove ere u online prodaji hrane i pića u Hrvatskoj"

Trgovački lanac Konzum predstavio je u ponedjeljak svoj novi koncept online trgovine - Konzum klik, investiciju vrijednu 30 milijuna kuna.

Investicija uključuje izgradnju i opremanje novog logističkog centra na više od 5.000 četvornih metara u Vrbanima (bivši Getro) te kompletan redizajn web stranica, uz brojne nove funkcionalnosti.

Po riječima predsjednika Uprave Konzuma Darka Kneza, "Konzum klik je početak nove ere u online prodaji hrane i pića u Hrvatskoj".  "Iako je Konzum u tom segmentu prvi i jedini trgovac i dalje će nastaviti s ulaganjima i unapređenjima te usluge, jer vjeruju da je to budućnost trgovine", kazao je Knez, dodajući kako u idućoj godini očekuju povećanje online prodaje i do tri puta.

Od siječnja iduće godine, kako je najavio, u sklopu logističkog centra biti će uvedena i drive in usluga te će kupci naručenu robu moći osobno preuzeti već dva sata nakon završene transakcije.

"Konzum će nastaviti s unapređenjem svoje Konzum klik usluge kako bi je učinio dostupnijom kupcima u cijeloj Hrvatskoj pa se planira širenje dostave u više velikih gradova (Rijeka, Osijek, Split), kao i širenje u regiji", istaknuo je Knez, koji je najavio i da se za dva tjedna planira otvoriti preuređeni Konzum u Vukovarskoj (bivši Mercator).

Kako je istaknuto na predstavljanju Konzum klika, kupcima je trenutno u web shopu na raspolaganju 8.000 artikala, a asortiman će se širiti prema zahtjevima kupaca. Minimalna narudžba je 200 kuna, cijene su iste kao u Super Konzumima, a ako je košarica vrijednosti više od 500 kuna, dostava je besplatna.

Prema iznijetim podacima, prosječna Konzumova online košarica trenutno iznosi oko 630 kuna, u njoj je više od 50 artikala, a 41 posto online kupaca Konzuma ima između 30 i 39 godina.

Iz Konuzma ističu i kako su nove web stranice Konzum klika puno jednostavnije za korištenje, a jedna od najzanimljivijih novih funkcionalnosti je što kupac prije dostave dobiva obavijest u kojoj se vidi fotografija te ime i prezime dostavljača.

>> Konzum ulaže 25 milijuna kuna u internetsku trgovinu

Komentara 2

ŠK
Škarpina
17:31 30.11.2015.

Bože sačuvaj nas Todijevih "investicija"....

ŠK
Škarpina
17:31 30.11.2015.

Bože sačuvaj nas Todijevih "investicija"....

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije