Dubok uzdah. Pogled lijevo preko litica propetih iznad Atlantskog oceana. Pogled u lopticu. Zamah, bez pretjerane snage, ali tehnički savršen.
Vražja rupa
I loptica je uspješno prebačena iz Vražje rupe preko 200-metarskog kanjona. To si je zadovoljstvo priuštio jedan od golfera koji je odmor začinjen tim sportom odlučio provesti u Pine Cliff Resortu na jugu Portugala, u regiji Algarve. Portugal je zemlja sa 78 golfskih igrališta, a zahvaljujući onima koji vole palicama natjeravati loptice po savršeno uređenim travnjacima, turistička sezona produljena je na jedanaest mjeseci. U golf resortu Le Meridien Penina, također u Algarveu, kažu pak kako im golferi najviše dolaze u ožujku i listopadu. U turističkoj zajednici grada Faro ističu da golferi na dan troše 164 eura (u što je uračunat i smještaj), dok “obični” gosti po danu izbroje oko 91 euro. Najčešći su gosti golferi u Portugalu Britanci i Španjolci.
Blagom klimom Portugal se može usporediti s Dalmacijom, pa investitori u budući golfski teren na Srđu, planini iznad Dubrovnika, u portugalskom modelu vide šansu i za uspjeh svog projekta. Iako će proći još vremena do izgradnje “Golf park Dubrovnika”, Dubrovčani bi tim golfištima, naravno, pod uvjetom da se ne dopusti preizgrađenost vila i apartmana te ne naruši vizura i ljepota Dubrovnika i da se, naravno, vodi briga o okolišu, dobili turiste i izvan ljetne sezone. Međutim, da bi se investicija u golf resort isplatila, potrebno je sedam do osam godina, procijenili su Portugalci koji su na golfu razvili pravi biznis.
Hrvatska ni blizu...
Golfska menadžerica Maria Manuel Delgado e Silva hrvatskim je novinarima koji su obišli terene u regiji Algarve objasnila kako se golfere može privući jedino ako u blizini postoji barem pet igrališta. Poznato je, naime, da golferi u tjedan dana, koliko obično traje njihov odmor, žele obići što više terena, ali pritom ne žele gubiti vrijeme na duga putovanja. RH još nije ni blizu ideji o pet igrališta na jednom području jer ih u cijeloj zemlji nema toliko...
iznad ovakvih članaka bi trebalo jasno istaknuti natpis \"sponzorirani članak\", po uzoru na televiziju ili radio kako se čitatelje ne bi dovodilo u zabludu.