Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 62
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Rezultati za šest mjeseci

Hrvatski Telekom: U porastu svi financijski pokazatelji, povećani prihod i neto dobit

Hrvatski telekom
Foto: Slavko Midzor/PIXSELL
1/4
28.07.2016.
u 09:31

Prvo polugodište 2016. godine obilježili su intenzivne aktivnosti usmjerene na poboljšanje korisničkog iskustva, inovativne usluge i nastavak investicija u infrastrukturu, stoji u priopćenju.

Hrvatski Telekom objavio je svoje nerevidirane konsolidirane rezultate za prvih šest mjeseci 2016. godine. U njihovom priopćenju stoji kako je u prva dva kvartala zabilježen rast operativne dobiti.

Priopćenje prenosimo u cijelosti: 

"U prvoj polovini 2016. prihodi Hrvatskog Telekoma rasli su 3 % u odnosu na isto razdoblje 2015. godine i iznose 3,4 milijarde kuna. U prva dva kvartala zabilježen je i  rast operativne dobiti prije kamata, oporezivanja, deprecijacije i amortizacije (EBITDA prije jednokratnih stavki) za 1,4 %. EBITDA iznosi 1,34 milijarde kuna uz EBITDA maržu od 39,3 %. Neto dobit u prvoj polovini godine iznosi 417 milijuna kuna i veća je za 2,7 % u odnosu na prvu polovicu 2015.

Nastavak investicijskog ciklusa, rast ulaganja u inovativne usluge i infrastrukturu

Prvo polugodište 2016. godine obilježili su intenzivne aktivnosti usmjerene na poboljšanje korisničkog iskustva, inovativne usluge i nastavak investicija u infrastrukturu. Nastavljen je snažan investicijski ciklus, pa su kapitalna ulaganja povećana u odnosu na prvo polugodište 2015. za 10 %, na 645 milijuna kuna, s fokusom na razvoj nepokretne i pokretne mreže, posebno povećanje kapaciteta za širokopojasni pristup internetu.

Brzine pristupa u 4G mreži povećane su sa 150 Mbit/s na 225 Mbit/s, a u određenim područjima i na 262,5 Mbit/s. Pokrivenost stanovništva u zatvorenom prostoru povećana je sa 65,2 posto na 67,4 posto. Mogućnost optičkog pristupa u nepokretnoj mreži proširena je na više od 227 tisuća kućanstava.

U prvom polugodištu HT je predstavio i novi jedinstveni koncept usluga na telekomunikacijskom tržištu Magenta 1. Inovativna u konceptu i osnovnoj ideji, Magenta 1 objedinjava sve fiksne i mobilne usluge u jednom paketu. Činjenica da je Magentu 1 prihvatilo već više od 20.000 korisnika pokazuje da je HT ovom inovacijom pogodio njihove potrebe.

Projekti iz prvog vala strateškog programa Horizont dali su očekivane rezultate u područjima poboljšanja korisničkog iskustva, unapređenja poslovanja i financijskog učinka.

Komentirajući polugodišnje rezultate, predsjednik Uprave Hrvatskog Telekoma Davor Tomašković istaknuo je: 

"Možemo biti vrlo zadovoljni financijskim rezultatima u prvih šest mjeseci, jer nam oni pokazuju da korisnici prepoznaju sve pogodnosti naših fiksnih i mobilnih ponuda. Bilježimo porast prosječnog prihoda po korisniku, priljev novih korisnika u mobilnoj mreži i rast u segmentu ICT-ija i energije. Stoga nastavljamo ciklus ulaganja u mrežnu infrastrukturu i inovativne usluge, u održavanje i jačanje naše pozicije tehnološkog lidera na hrvatskom tržištu, te u poboljšanje korisničkog iskustva".

Komentara 3

AN
Anamarija10
15:15 28.07.2016.

Deru i pljačkaju pretplatnike lažnim " najpovoljnijim" tarifama, raznoraznim napuhanim izmišljenim uslugama za koje v kažu da su 0 kuna pa onda kad to potpišete naivno računi počinju bujati. Ne vjerujte njihovim promotivnim pozivima niti agentima na šalteru. Tražite od službe prigovori@ht.hr objašnjenje svakog sumnjivog računa . Ako niste zadovoljni pređite drugom operateru. Napisao naivni uredni platiša i pretplatnik preko 20 godina. Podaci za kontakt medija: satruncica@gmail.com

AN
Anamarija10
15:26 28.07.2016.

Vrlo poštovani gospodine Predsjedniče Uprave Tomašković. Uputila sam vam preporučeno i osobno pismo sa pojašnjenjima moje tvrdnje da je vaš profit kojim se hvalite posljedica prevare pretplatnika naplaćivanjem postojećih i nepostojećih usluga te krojenjem tarifa sa svaki put novim imenima a koje će vas samo opaliti po džepu. I svaki vaš prigovor uredno odbiti. Pazite naivni dugogodišnji pretplatnici i uredni platiše kao što sam sama: ne budite inertni prijeđite k drugim operaterima. Podaci za kontakt dostupni medijima. Gospodin predsjednik uprave me može slobodno kontaktirati jer vjerujem da mu je moje osobno i preporučeno pismo dostavljeno.

DU
Deleted user
23:25 30.07.2016.

Napuhane cijene, bahat pristup kupcu kojeg tretiraju kao niže biće, slaba usluga.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije