Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 1
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Anketa

Tko od izbornih takmaca ima najbolje plakate?

plakati stranke
Foto: Luka Stanzl/PIXSELL
1/9
26.08.2016.
u 21:09

U galeriji pogledajte predizborne plakate Narodne koalicije, HDZ-a i Koalicije za premijera.

Izborna kampanja za prijevremene parlamentarne izbore 11. rujna u punom je jeku što uvijek znači i da su ulice gradova "okićene" predizbornim plakatima

U galeriji pogledajte plakate Narodne koalicije, HDZ-a i Koalicije za premijera na čijem čelu je zagrebački gradonačelnika Milan Bandić

U anketi i komentarima recite svoje mišljenje čiji su plakati najbolji, najatraktivniji te koji najuvjerljivije prenose poruke političara koji se bore za vlast u Hrvatskoj.

 

Komentara 18

ST
Strucnjakmar
00:42 27.08.2016.

Plakati od SDP-a i HDZ-a realizirani su u istom grafičkom studiju jer i jedni i drugi koriste iste elemente - čelnike s grupom mladih ljudi, bijeli font ( koji se ne razaznaje dobro na svjetloj pozadini ), pozadinu koja odražava trenutne boje prirode, te objavljeni u istom danu. SDP-ov plakat je malo bolji zato što se vidi tko je naručitelj ( Narodna koalicija) i g.Milanović koji je poznat širokim masama. Na HDZ-ovom plakatu morate dobro pogledati koja stranka stoji iza svega (logo mali gore lijevo). Na slici su ( valjda) mlade osobe od kojih mladić s desna dominira na plakatu dok je lider (nositelj) u drugom planu. Također po istraživanjima Crobarometra od 26.07.2016. 11% ispitanika ne znaju tko je g.Andrej Plenković, dok 16% nema stav o njemu - aurorsko ne poznavanje materije, koji je trebao staviti ime osobe koju se protežira. HDZ-ov slogan Vjerodostojno je korišten od strane SDP i g. Milanovića u kampanji 2007. (očito je da je autor i jedne i druge kampanje ista osoba -svaka čast majstore -dva puta prodati istu stvar!!). Na plakatima od g. Bandića vidi se jednostavnost i konkretnost poruke, što je i njihova svrha da budu bolje percipirani. Izgledno je da je isti autor imao dovoljno vremena ( prvi su objavili plakate) da se napravi strategija. G. Lubura igra se s autorskim pravom na korištenje lika Pikačua. Moramo znati da se plakati gledaju iz vozila i njihova uočljivost je od 3-7 sec. Pravila govore da je najbolje koristiti do 7 riječi da bi poruka bila uočena. Zaključak je sa su ovi plakati uradak iste osobe dok je grafički prijelom djelo mladih kojima nedostaje iskustva.

Avatar TAJSAM
TAJSAM
15:52 28.08.2016.

Ovi koji podupiru ovog pljuvatelja i nemoralnog čovjeka koji je protiv svega Hrvatskog, zaista mislim da su previše zadojeni partijom i regionom. To su takve želje zauvijek izgubljene pa ne vidim razloga za drugom Milanovićem i partijom. Pozdrav dobrim ljudima

HH
helgin@hogar
21:56 26.08.2016.

nemam pametnijeg posla nego listat galeriju likova za koje djeca u 1.r os skole znaju! jedina stvar na kojoj zavidim ljudima sto su pobjegli glavom bez obzira iz ovog apsurdistana je sto vani niti vide niti cuju ni za hdz niti sdpe, a ni za bandica i ostale! a kad stanu sr.at o socijalnoj politici a na 10 miliona kuna trose na predizborne reklame koje su obicne bljuvotine, meni se bljuje!

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije