navigacija 94

Komentari

(60)
Registracija
  • Riječanka Riječanka

    22.11.2015 u 11:08h

    Prirodnije bi bilo da je 3. Istra i Primorje s kvarnerskim otocima.
    33 79% 9
    • Gump, Forrest

      11.12.2015 u 23:45h

      Istra i Primorje nemaju skoro nikakve ni povijesne ni prirodne veze, pa barem bi jedna Riječanka to trebala znati.
      1 25% 3
    • slyvia slyvia

      10.02.2016 u 08:53h

      Run Forest, run ....i ne kakaj gluposti!
      2 100% 0
    • tata.tomy tata.tomy

      22.11.2015 u 17:22h

      Liku uz Zadar i Šibenik; Split uz Dubrovnik... i to je otprilike to : )
      2 100% 0
    • davidgoliath2016@gmail.com davidgoliath2016@gmail.com

      12.03.2016 u 08:27h

      Prirodnije po cemu, hoces da te i dalje hranimo. Kada ste tako radisni u Rijeci, sto ti propadaju firme 3 maj itd itd. Da nema Uljanika, koji vam je preuzeo 3 maj, bankrotirali bi ste. Prirodno bi bilo da se zove ISTARSKA ZUPANIJA sa primorskom regijom
      1 33% 2
    • crocro crocro

      26.03.2016 u 12:54h

      Iz čije je glave potekla ideja ovakve teritorijalne podjele Hrvatske, mora netko biti tko je prvi nacrtao ovakvu podjelu.
      1 100% 0
    • Riesenschnauzer

      25.02.2016 u 16:10h

      Nema niti Boka s Crnom Gorom, pa je ipak tamo. Ili Srijem s Beogradom.
      2 67% 1
  • rotšild rotšild

    04.12.2015 u 22:03h

    Po kojim kriterijima bi istra bila posebna regija?Možda po tome kaj tamo živi iridenta i jugonostalgičari?
    30 71% 12
    • ivica48 ivica48

      30.07.2016 u 08:09h

      Sto ima veze tko zivi tamo nisu svemirci vec narod
      0 0% 3
    • crocro crocro

      26.03.2016 u 12:42h

      To se može tumačiti i kao sklad sa zahtjevom tamošnjih političara da Istra postane samostalna i neovisna regija (kao država u državi). Zato možemo iščitavati da joj nije pridodano primorje i kvarnerski otoci kao što su kao takvi do sada bili cjelina. Dakle, netko miješa karte ispod stola ili radi račun bez krčmara. Tako mi laici i obični puk to možemo tumačiti.
      4 80% 1
    • Gump, Forrest

      11.12.2015 u 23:48h

      Zagorec, nemaš pojma što je to iredenta, a kamoli "iridenta", razbacuješ se frazama i floskulama a sa svog brega nisi dalje od deset kilometrof otputoval.
      3 33% 6
  • hr76 hr76

    23.11.2015 u 17:47h

    Istra i Primorje su uvijek bili cjelina, slažem se. S druge strane, Lika i Karlovac su prirodnija regija od predloženog.
    26 79% 7
    • crocro crocro

      26.03.2016 u 12:52h

      Jedna prisječna županija središnje Hrvatske je prostorno veća od Istre, a oni Istru proglašavaju samostalnom regijom. A u središnju Hrvatsku naguranu s 5 velikih županija stane oko 7 teritorija Istre. Doista nema logike. Istra treba ostati kao i do sada pripojena Hrvatskoj preko kvarnera i kvarnerskih otoka.
      1 100% 0
    • kravata

      11.09.2016 u 14:51h

      Hr/6 , tako je licani dobro znaju da su pripadali karlovcu i trebali bi se vratit u kotar karlovac.
      1 100% 0
  • mirtebi mirtebi

    20.12.2015 u 11:17h

    A ko je krojio ovu kartu Vucic ili Nikolc
    22 76% 7
  • ivek60 ivek60

    04.12.2015 u 07:30h

    Čemu opće regije i županije samo RH i većim gradovima prenest ovlasti županija i to je to hrvatska je cijela kao njemačka manja regija pa funkcioniraju pezprijekorno. Ali gdje sa svim uhljebima?
    17 85% 3
  • Baroudeur

    21.12.2015 u 14:29h

    Francuska ima samo13 ali mi smo pametniji...
    14 88% 2
    • lacydon lacydon

      20.01.2017 u 11:50h

      Ne mjesajte zupanije i regije. Francuska ima 13 regija na teritoriju + 5 izvan teritorija = 18 sto cini sveukupno 96 zupanija na teritoriju + 5 izvan teritorija = 101
      1 100% 0
  • rotšild rotšild

    04.12.2015 u 22:04h

    Krapinsko Zagorska županija mora uči u regiju Sjeverna Hrvatska.
    15 71% 6
    • ivica48 ivica48

      30.07.2016 u 08:11h

      I Zemun u Slavoniju i Srjem
      1 50% 1
    • crocro crocro

      26.03.2016 u 12:45h

      Pa Krapinsko zagorska županiji po logici pripada Sjevernoj Hrvatskoj, ona je sastavni dio sjeverne kape Hrvatske, pogledajte po logici da je taj "sjeverni šešir" okrnjen bez Krapisnko-zagorske županije. To je samo logika i prirodnost, a novi ustroj je trganje "preko koljena", potpuno neprirodno.
      3 100% 0
  • Štilcovana_Katabolcna

    01.12.2015 u 10:29h

    Samo 3 povijesne regije Slavonija, Dalmacija i Hrvatska. Ništa više, ništa manje. Kakve mađaronske i talijanske izmišljotine.
    18 60% 12
    • Gump, Forrest

      11.12.2015 u 23:50h

      Sigurno si dobar poznavatelj povijesti, pa molim te objasni u koju od te tvoje 3 "povijesne" regije spada Istra. Zapravo dvije regije, jer Dalmacija nije.
      0 0% 3
  • brodludjaka brodludjaka

    16.02.2016 u 00:23h

    I Dubrovnik treba ukinuti kao županiju. Možeš misliti grada. Povijest je jedno, a sadašnjost nešto sasvim drugo. Da nema Istre ne bi bilo ni turizma. Zapravo sve te župane treba ispraprašiti zajedno sa tisućama tamo zaposlenih od kojih nema baš nikakve koristi za ovu zemlju. Posebno je onaj dubrovački lakrdijaš.
    13 81% 3
  • aunick

    31.12.2015 u 10:28h

    Povijesne cjieline danas? A sta ako bi Nijemci, Turci, Madjari, Mongoli i drugi prizivali svoje povijesne cijeline? Od povijesti se uci a nesluzi njome kao maljem za utjerivanje politickih tekucih interesa. Hrvatska je po broju stanovnika velicine Singapura. Pitajte gospodu iz Singapura kako su organizirali tu "saku" ljudi. Necete reci da oni to neznaju jer su oni treci (3) u svijetu sa GDP od 83,000 $ US po glavi a Hrvatska je na pedeset sedmom (57) mjestu sa GDP od 20,000 $ US po glavi. Znam, utjeha je to sto je Srbija na osamdeset sestom (86) mjestu sa 13,000 $ US. Treba te lopove i uhljeba rastjerati, usavrsiti upravu i compjuterazirati. Uvesti dovoljno ostre kazne za prekrsioce i to je to.
    12 80% 3
    • Spidulek Spidulek

      05.10.2016 u 12:51h

      aunic, ovo ti je pravi biser sa povijesnim cjelinama. Od kuda tebi da su naše županije okupirane od Hrvatske a pripadale du nekom drugom kao što su te Njemačke, Turske itd.
      0 0% 0
  • menjševik

    17.04.2016 u 16:28h

    Glupost. Ne može Dubrovnik ostati središte s 122 tisuće, a Sisak, Velika Gorica, Karlovac i Bjelovar - gradovi veći od Dubrovnika svi zajedno u jednu županiju. Bilo bi najbolje ne trošiti više vrijeme i živce na ove infografike. O smanjenju broja županija se priča već 10-15 godina. Ako se nije već do sada nešto napravilo to znači da je postojeći model dobar.
    9 75% 3
  • NeNormalan

    13.02.2016 u 16:49h

    i četri bi bile dovoljne, a najbolje ih ukinuti i vratiti strukturu na '91, pa onda još to malo izoptimizirati
    9 69% 4
  • kamatar kamatar

    07.01.2016 u 20:34h

    To je to ! Reformira se ono što su Tuđman & HaDeZe formirali prije 25 godina. Učetverostručili su lokalnu i regionalnu upravu. Oštetili su državni proračun za 7,5 milijardi €. Država bi se trebala naplatiti od njihove imovine., jer glupost košta.
    12 57% 9
  • Marko1337 Marko1337

    25.04.2016 u 22:54h

    IDIOTARIJA. Otac domovine uveo je županije kao najbolje rješenje, povjesno, kulturno, prirodno. Nisu problem županije, već njihova učinkovitost jer su ostale brojne hipoteke partijskog sustava uhljebljivanja nesposobnog kadra. Županije treba osvježiti sa novim sposobnim kadrom a izbaciti partijske uhljeb.
    8 62% 5
    • vuky91 vuky91

      12.07.2016 u 10:27h

      Ajmo malo stati, razmisliti i zapitati se. Bi li mi mogli funkcionirati bez županija? Da li bi život stao? Da mi ne pošalju uplatnicu za porez za cestovno vozilo (koje uopće ni ne vozim, nego je garažirano) ne bi znao ni da postoje. Ostavio bi samo ured za EU fondove ali tek nakon rekonstrukcije, sve ostalo na minimalac ili volonterstvo. Ostalih 7 ureda su: 1. Za gospodarstvo, 2. Za promet i komunalnu infrastrukturu, 3. Za prosvjetu, kulturu, šport i tehničku kulturu, 4. Za zdravstvo i socijalnu skrb, 5. Za prostorno uređenje gradnju i zaštitu okoliša, 6. Za poljoprivredu, ruralni razvitak i šumarstvo i 7. Upravni odjel za financije. Sve ovo imamo i na državnoj razini. E sad, nije to sve! Svaki ovaj Upravni odjel ima 3-4 pa i više Odsjeka. Direktori, rukovoditelji, šefovi, pomoćnici, zamjenici, savjetnici itd. Birokracije kao u Bruxellesu. Ista stvar vrijedi i za gradske uhljebe, učinkovitost nikakva, odgovornosti nema, a plaća i prava daleko iznad hrvatskog prosjeka. BTW. Naravno svaka čast vrijednim i marljivim službenicima, no oni su nažalost u manjini a vjerujem ni sami nisu zadovoljni postojećim stanjem.
      0 0% 0
  • digi digi

    26.03.2016 u 12:01h

    najprije izbrisati postojece granice, pa onda podijeliti Hrvatsku na zupanije. ovako pravite neke krivulje, umjesto da se povuce prava crta razgranicenja, tako da zupanije dobiju nova imena, a stare granice i imena se brisu i vise ne spominju kao "bivsa". da bi se mogla napraviti konkretna i postena podjela mora se napraviti na "cistoj" karti, sve drugo je stvar logike a ne svadje. ja hocu ja necu, to ne vodi nigdje. po nekoj logici : 2 Jadranske, srednja, slavonska, grad zagreb. Tako nemoze doci do diskusije mi pripadamo od uvijek....., jer ako hocemo promjene moramo biti spremni na promjene za buducnost a ne za proslost!
    6 75% 2
  • db123 db123

    08.04.2016 u 21:19h

    Vise zupanija veca i laksa krada,pljacka.Dolaze promjene,idemo napred.
    5 56% 4
  • pf

    23.09.2016 u 11:43h

    Vratite nam Dalmaciju, a natrag uzmite vlaje, bosance i srbe. Štogod imaju dali su im komunisti ili su ukrali, a sa sobom su donijeli samo šporke mudante i hemaroide.
    3 75% 1
  • digi digi

    17.08.2016 u 09:02h

    Najprije treba izbrisati granice postojecih zupanija, kojih se drzimo kao pijan plota, tada se sjedne i poloze "karte" na stol. Sto je Zupanija i za sto nam je potrebna, koje duznosti a koje obveze pripadaju Zupaniji, koje prednosti , olaksice administrativne ustede itd. Zati se uzme olovka i povuce se crta, ako je potrebna. Po nekoj logici 1. Zagreb grad u jednu , 2. Zagorje do Virovitice, Kutine Zagreb okolica. 3. Slavonija u jednu 4. Lika, Gorski kotar Karlovac Sisak u jednu, 5. Jadran bi isao u jednu. To je moj prijedlog za 5 Zupanija, ali ja jos ne mogu shvatiti potrebu podjele, sto donosi a koliko kosta jedna podjela. Ja sam misljenja da treba dati vece ovlasti gradovima/ opcinama, tu je direktan servis gradjana, sto bi moglo pomoci brzem racionalnijem protoku poslova.
    2 100% 0
  • odisej22 odisej22

    07.10.2016 u 12:03h

    3 regije,Hrvatska,Slavonija i Dalmacija je nešto protiv čega su se Hrvati u Austro-ugarskoj 200 g.borili. Istra je možda jugonostalgičarska i iredentistička,po mjerilima Arvata no iznad prosjeka je Hrvatskog.A i Medjimurje baš ne miriše desnicu.Izgleda da je sav neuspjeh ove države u prevelikom broju Arvata.
    1 100% 0
  • 2222 2222

    20.11.2016 u 17:10h

    Mogu ostati sve zupanije ,ali treba smanjiti administraciju za 50%,zasto sluze kompjutori?Treba se sa njima sluziti .Postavljena pitanja u roku 24 sata odgovoriti ako je potrebno dolaska u zupaniju javiti pismeno.
    1 100% 0
  • davidgoliath2016@gmail.com davidgoliath2016@gmail.com

    12.03.2016 u 08:37h

    Vama bi bilo pametnije da izvadite ruke iz guzice i pocnete privredivati nego da pripajate Istru svugdje i svagdje. Zapamtite jednom zauvijek Istra je samostalna zupanija i jeb..e se svi skupa neradnici. U Istru su u povjesti dolazili i otimali mnogi i uvijek se Istra iznova podizala. Zato je danas u RH najrazvijenija zupanija, jer se u Istri radi, aa ne da se vode isprazni zatupljeni razgovori, tko je YU nostalgicar a tko talijan. TRIBA DELAT, TOVARINIIIII
    7 50% 7
    • Katja6667 Katja6667

      11.12.2016 u 19:11h

      Tako je!!! Referendum za autonomiju Istre i talijanizaciju! :)
      0 0% 0
  • maldex maldex

    02.07.2016 u 16:22h

    Ovo je totalna glupost, mi trebamo imati maximalno 3-4 regije i to Sjeverna Hrvatska, Središnja Hrvatska, primorska hrvatska i Zagreb sve preko toga je nerealno i nedopustivo. Bolje je onda uzkinuti sve županije i regije te spustiti ovlasti na općine i lokalnu samoupravu, ali tako da nitko ne moze imati samostalnu opčinu ako nema najmanje 20.000 Stanovnikam, izuzev otoka.
    1 50% 1
  • FidesetVeritas1942 FidesetVeritas1942

    05.09.2016 u 16:39h

    O toj podjeli županija na manje regije govori se već godinama. Za svake izbore lijevica je propagira, desnica nevoljko pristaje, a ništa se i ne promijeni na kraju krajeva. Najbolje je da se zadrži trenutačni format sa povijesnim županijama i riješena stvar. Uvijek će neki biti za, a neki ne. Jedini su problem, uhljebi koji su se kroz godine nagomilali u svakoj pojedinoj županiji. Uhljeba je u ovoj zemlji bilo i uvijek će ih i biti. Ima ova zemlja i puno većih problema od teritorijalnog preustroja. Prvo se pobrinimo za prosvjetu. Lako ćemo dalje kasnije!
    1 50% 1
  • tolitol tolitol

    05.09.2016 u 17:00h

    Licitira se brojem županija/regija, a nitko da objasni u čemu se točno sastoji njihova dodana vrijednost. Zbog čega su zemlji veličine jednog Milana ili Barcelone potrebne županije? Njih pet, deset, dvadeset, pedeset? Kako to da Slovenija nema nijednu jedinu županiju? Umjesto da se sve javne funkcije svedu na razinu općina/gradova čija se minimalna veličina mora propisati, mi gradimo sustav čija se besmislenost odavno pokazala u praksi. Nas u 21. stoljeću kada ova zemlja tako očajno zaostaje u informatizaciji još uvijek zanimaju nekakve izmišljene strukture. Dajte nam konačnu državu čija birokracija ne maltretira vlastite državljane. Zalažite se za to da javna uprava postane servis građanima, poslovnim subjektima i ulagačima. Prestanite konačno trkeljati o temama koje su od interesa samo uhljebima koji o tim strukturama ovise.
    1 50% 1
  • spancro spancro

    31.10.2016 u 19:55h

    a vidi vidi ovi komentara od moje brace Hrvata u ovom vecernjem jos nikad nisam citao nesto pozitivno od drugim regijama Zagrebcani se nece nikad promjenit samo ruze pljuju i negativno govore
    0 0% 0
  • Jos55 Jos55

    10.11.2016 u 16:49h

    Najprije moramo smanjiti broj općina te izvesti analizu postignutih promjena. Većina županija ima svoj smisao, pogotovo kad nudi podršku razvoju gospodarstva. Primjer, Međimurska županija.
    0 0% 0
  • 2222 2222

    20.11.2016 u 17:16h

    Ovo mi slici na male drzavice poput srpske republike,zasto to neko moze dopustiti.4.5 million gradjana moze zivjeti u jednoj zupaniji sve drugo nema smisla osim osobnih interesa.Jos malo pa ce biti I zupanija manjina ? I ode jedan dio Hrvatske.Zaustavite to cjepanje u kantone drzave koja nema finacija za opstanak a kamo da finacira te zupanije.Ako im drzava ne pomogne oni ce naplacivati kojekakve pripreze I ulaganje ce pasti 100% I opet na stetu Drzave Hrvatske.Ovi sto zele zupanije treba ustavno preispitati zasto oni zele takve kantone zvane zupanija.Ako neko ne voli zivjeti u cjelovitoj Hrvatskoj spakuj svoj kofer I adio zauvjek.
    0 0% 0
  • Djeger Djeger

    11.12.2016 u 17:09h

    Krapina u Sjevernu Hrvatsku...tamo su prirodniji i bolje im paše po narjecju Slavonije OK Istra i Primorje Lika i Zadrska - Sjeverna dalmacija Sibenik, Split i Dubrovnik - Južna Dalmacija Zagreb Srednja Hrvatska bez Krapine
    0 0% 0
  • prolozanac prolozanac

    12.12.2016 u 09:56h

    Županije su zaživjele u Hrvata i nije ih potrebno mijenjati odnosno udruživati , županijama i glavnim gradovima županija treba dati drugačije ovlasti a ne da čovjek dođe npr. u grad Čakovec i da onda razlikuje ured za komunalne djelatnosti grada i županije , grad i županiju treba ustrojiti tako da rade samo jedan posao a ne dva istovrsna posla. stranke koje budu prekrajale ustroj županija biti će totalni gubitnici izbora.
    0 0% 0
  • Korny87

    17.12.2016 u 22:38h

    Bilogorska treba biti uz Slavoniju.
    0 0% 0
  • mliniski

    30.12.2016 u 22:37h

    Ukinuti sve županije a njihove funkcije prenijeti na biskupije, pa će u unutrašnjosti poneka biskupija imati po dvije županije a na jugu će neke biskupije ostati bez županija-teritorija.
    0 0% 0
  • nekakav

    31.10.2016 u 16:40h

    istra i dubrovnik da budu sami? hm, smiješno. zašto ne bi bila sjeverna i južna hrvatska, plus grad zagreb? približno isti broj stanovnika, svaki sa svojim specifičnostima, nisu jedni drugima konkurenti... ja bi recimo istru spojio sa krapinskozagorskom županijom. a dalmaciju sa međimurjem. ostatak može zajedno u jednu mega regiju. ma najbolje ukinuti županije, gradove i općine vratiti na stanje iz 91-e, i gotovo. čemu se mučiti s nečim što ne funkcionira? ako županije nemaju veće ovlasti, onda ni ne trebaju postojati. istru treba podijeliti između italije i slovenije, oni se ionak ne osjećaju hrvatskim dijelom. srpsku krajinu vratiti srbima, daleko će se lakše razvijati onak nerazvijena, iz eu-a bude vukla desetke milijardi eura. možda međimurje vratiti mađarima. i baranju. slavonija, ne znam, možda ju vratiti avarima. dalmaciju ilirima. hrvati će živjeti u onom ostatku ostataka. kolko je meni poznato, tamo su i najjači hrvatski nacionalni osjećaji. sve ostalo je tuga i problem. nek se srbi muče sa ostalima. mi hrvati smo se umorili od slavonaca, dalmatinaca, istrana.
    0 0% 1
  • galway galway

    10.05.2016 u 09:41h

    Dovoljno je pročitati samo par vaših komentara i sve je jasno. Jadna nam majka.
    0 0% 2
  • smiljan vuk smiljan vuk

    26.07.2016 u 08:15h

    Mileticeva i srpska podjla Hrvatske da se mogu bolje ilakse odcepeti ?????
    0 0% 2
  • Wronsky

    17.09.2016 u 10:07h

    Ostvarenje sna istarskih neprijatelja Hrvatske!
    0 0% 2
  • Južni Južni

    23.11.2015 u 18:38h

    Istra, Međimurje i Dubrovnik su uvijek bile povijesne cjeline. Moraju ostati samostalni.
    12 39% 19
    • menjševik

      17.04.2016 u 16:30h

      Južni slažem se. Ukratko to znači da je sadašnji broj županija ispravan. Ako Međimurje (koje je sad najmanja županija) ostaje, onda moraju ostati i sve druge. Nema se što spajati.
      2 67% 1
    • Riesenschnauzer

      25.02.2016 u 16:06h

      I Baranju, i Ilok, i Boku!
      2 100% 0
    • zlocinackaplatforma112 zlocinackaplatforma112

      27.12.2015 u 12:42h

      Jabuka,Brusnik,Tanjurić i Vis za samostalne županije jer i oni su od uvjek svaki za sebe povijesne cjeline.Bože dragi kakvih krebila hoda hrvatskom.
      5 100% 0
    • hrvoje461 hrvoje461

      25.07.2016 u 05:04h

      Osim Dubrovnika koji je nekad bio samostalna republika, Istra i Medimurje nisu nikad bili samostalni nego su bili dio drugih drzava isto kako su i sad dio Hrvatske. To sto kriptofasisti iz ids-a seru o samostalnosti Istre to mogu macku objesiti za rep.
      0 0% 1
    • mliniski

      30.12.2016 u 22:37h

      Ukinuti sve županije a njihove funkcije prenijeti na biskupije, pa će u unutrašnjosti poneka biskupija imati po dvije županije a na jugu će neke biskupije ostati bez županija-teritorija.
      0 0% 0
    • Korny87

      17.12.2016 u 22:38h

      Bilogorska treba biti uz Slavoniju.
      0 0% 0
    • prolozanac prolozanac

      12.12.2016 u 09:56h

      Županije su zaživjele u Hrvata i nije ih potrebno mijenjati odnosno udruživati , županijama i glavnim gradovima županija treba dati drugačije ovlasti a ne da čovjek dođe npr. u grad Čakovec i da onda razlikuje ured za komunalne djelatnosti grada i županije , grad i županiju treba ustrojiti tako da rade samo jedan posao a ne dva istovrsna posla. stranke koje budu prekrajale ustroj županija biti će totalni gubitnici izbora.
      0 0% 0
    • Djeger Djeger

      11.12.2016 u 17:09h

      Krapina u Sjevernu Hrvatsku...tamo su prirodniji i bolje im paše po narjecju Slavonije OK Istra i Primorje Lika i Zadrska - Sjeverna dalmacija Sibenik, Split i Dubrovnik - Južna Dalmacija Zagreb Srednja Hrvatska bez Krapine
      0 0% 0
    • 2222 2222

      20.11.2016 u 17:16h

      Ovo mi slici na male drzavice poput srpske republike,zasto to neko moze dopustiti.4.5 million gradjana moze zivjeti u jednoj zupaniji sve drugo nema smisla osim osobnih interesa.Jos malo pa ce biti I zupanija manjina ? I ode jedan dio Hrvatske.Zaustavite to cjepanje u kantone drzave koja nema finacija za opstanak a kamo da finacira te zupanije.Ako im drzava ne pomogne oni ce naplacivati kojekakve pripreze I ulaganje ce pasti 100% I opet na stetu Drzave Hrvatske.Ovi sto zele zupanije treba ustavno preispitati zasto oni zele takve kantone zvane zupanija.Ako neko ne voli zivjeti u cjelovitoj Hrvatskoj spakuj svoj kofer I adio zauvjek.
      0 0% 0
    • 2222 2222

      20.11.2016 u 17:10h

      Mogu ostati sve zupanije ,ali treba smanjiti administraciju za 50%,zasto sluze kompjutori?Treba se sa njima sluziti .Postavljena pitanja u roku 24 sata odgovoriti ako je potrebno dolaska u zupaniju javiti pismeno.
      1 100% 0
    • Jos55 Jos55

      10.11.2016 u 16:49h

      Najprije moramo smanjiti broj općina te izvesti analizu postignutih promjena. Većina županija ima svoj smisao, pogotovo kad nudi podršku razvoju gospodarstva. Primjer, Međimurska županija.
      0 0% 0
    • spancro spancro

      31.10.2016 u 19:55h

      a vidi vidi ovi komentara od moje brace Hrvata u ovom vecernjem jos nikad nisam citao nesto pozitivno od drugim regijama Zagrebcani se nece nikad promjenit samo ruze pljuju i negativno govore
      0 0% 0
    • nekakav

      31.10.2016 u 16:40h

      istra i dubrovnik da budu sami? hm, smiješno. zašto ne bi bila sjeverna i južna hrvatska, plus grad zagreb? približno isti broj stanovnika, svaki sa svojim specifičnostima, nisu jedni drugima konkurenti... ja bi recimo istru spojio sa krapinskozagorskom županijom. a dalmaciju sa međimurjem. ostatak može zajedno u jednu mega regiju. ma najbolje ukinuti županije, gradove i općine vratiti na stanje iz 91-e, i gotovo. čemu se mučiti s nečim što ne funkcionira? ako županije nemaju veće ovlasti, onda ni ne trebaju postojati. istru treba podijeliti između italije i slovenije, oni se ionak ne osjećaju hrvatskim dijelom. srpsku krajinu vratiti srbima, daleko će se lakše razvijati onak nerazvijena, iz eu-a bude vukla desetke milijardi eura. možda međimurje vratiti mađarima. i baranju. slavonija, ne znam, možda ju vratiti avarima. dalmaciju ilirima. hrvati će živjeti u onom ostatku ostataka. kolko je meni poznato, tamo su i najjači hrvatski nacionalni osjećaji. sve ostalo je tuga i problem. nek se srbi muče sa ostalima. mi hrvati smo se umorili od slavonaca, dalmatinaca, istrana.
      0 0% 1
    • odisej22 odisej22

      07.10.2016 u 12:03h

      3 regije,Hrvatska,Slavonija i Dalmacija je nešto protiv čega su se Hrvati u Austro-ugarskoj 200 g.borili. Istra je možda jugonostalgičarska i iredentistička,po mjerilima Arvata no iznad prosjeka je Hrvatskog.A i Medjimurje baš ne miriše desnicu.Izgleda da je sav neuspjeh ove države u prevelikom broju Arvata.
      1 100% 0
    • pf

      23.09.2016 u 11:43h

      Vratite nam Dalmaciju, a natrag uzmite vlaje, bosance i srbe. Štogod imaju dali su im komunisti ili su ukrali, a sa sobom su donijeli samo šporke mudante i hemaroide.
      3 75% 1
    • Wronsky

      17.09.2016 u 10:07h

      Ostvarenje sna istarskih neprijatelja Hrvatske!
      0 0% 2
    • tolitol tolitol

      05.09.2016 u 17:00h

      Licitira se brojem županija/regija, a nitko da objasni u čemu se točno sastoji njihova dodana vrijednost. Zbog čega su zemlji veličine jednog Milana ili Barcelone potrebne županije? Njih pet, deset, dvadeset, pedeset? Kako to da Slovenija nema nijednu jedinu županiju? Umjesto da se sve javne funkcije svedu na razinu općina/gradova čija se minimalna veličina mora propisati, mi gradimo sustav čija se besmislenost odavno pokazala u praksi. Nas u 21. stoljeću kada ova zemlja tako očajno zaostaje u informatizaciji još uvijek zanimaju nekakve izmišljene strukture. Dajte nam konačnu državu čija birokracija ne maltretira vlastite državljane. Zalažite se za to da javna uprava postane servis građanima, poslovnim subjektima i ulagačima. Prestanite konačno trkeljati o temama koje su od interesa samo uhljebima koji o tim strukturama ovise.
      1 50% 1
    • FidesetVeritas1942 FidesetVeritas1942

      05.09.2016 u 16:39h

      O toj podjeli županija na manje regije govori se već godinama. Za svake izbore lijevica je propagira, desnica nevoljko pristaje, a ništa se i ne promijeni na kraju krajeva. Najbolje je da se zadrži trenutačni format sa povijesnim županijama i riješena stvar. Uvijek će neki biti za, a neki ne. Jedini su problem, uhljebi koji su se kroz godine nagomilali u svakoj pojedinoj županiji. Uhljeba je u ovoj zemlji bilo i uvijek će ih i biti. Ima ova zemlja i puno većih problema od teritorijalnog preustroja. Prvo se pobrinimo za prosvjetu. Lako ćemo dalje kasnije!
      1 50% 1
    • digi digi

      17.08.2016 u 09:02h

      Najprije treba izbrisati granice postojecih zupanija, kojih se drzimo kao pijan plota, tada se sjedne i poloze "karte" na stol. Sto je Zupanija i za sto nam je potrebna, koje duznosti a koje obveze pripadaju Zupaniji, koje prednosti , olaksice administrativne ustede itd. Zati se uzme olovka i povuce se crta, ako je potrebna. Po nekoj logici 1. Zagreb grad u jednu , 2. Zagorje do Virovitice, Kutine Zagreb okolica. 3. Slavonija u jednu 4. Lika, Gorski kotar Karlovac Sisak u jednu, 5. Jadran bi isao u jednu. To je moj prijedlog za 5 Zupanija, ali ja jos ne mogu shvatiti potrebu podjele, sto donosi a koliko kosta jedna podjela. Ja sam misljenja da treba dati vece ovlasti gradovima/ opcinama, tu je direktan servis gradjana, sto bi moglo pomoci brzem racionalnijem protoku poslova.
      2 100% 0
    • smiljan vuk smiljan vuk

      26.07.2016 u 08:15h

      Mileticeva i srpska podjla Hrvatske da se mogu bolje ilakse odcepeti ?????
      0 0% 2
    • maldex maldex

      02.07.2016 u 16:22h

      Ovo je totalna glupost, mi trebamo imati maximalno 3-4 regije i to Sjeverna Hrvatska, Središnja Hrvatska, primorska hrvatska i Zagreb sve preko toga je nerealno i nedopustivo. Bolje je onda uzkinuti sve županije i regije te spustiti ovlasti na općine i lokalnu samoupravu, ali tako da nitko ne moze imati samostalnu opčinu ako nema najmanje 20.000 Stanovnikam, izuzev otoka.
      1 50% 1
    • galway galway

      10.05.2016 u 09:41h

      Dovoljno je pročitati samo par vaših komentara i sve je jasno. Jadna nam majka.
      0 0% 2
    • Marko1337 Marko1337

      25.04.2016 u 22:54h

      IDIOTARIJA. Otac domovine uveo je županije kao najbolje rješenje, povjesno, kulturno, prirodno. Nisu problem županije, već njihova učinkovitost jer su ostale brojne hipoteke partijskog sustava uhljebljivanja nesposobnog kadra. Županije treba osvježiti sa novim sposobnim kadrom a izbaciti partijske uhljeb.
      8 62% 5
      • vuky91 vuky91

        12.07.2016 u 10:27h

        Ajmo malo stati, razmisliti i zapitati se. Bi li mi mogli funkcionirati bez županija? Da li bi život stao? Da mi ne pošalju uplatnicu za porez za cestovno vozilo (koje uopće ni ne vozim, nego je garažirano) ne bi znao ni da postoje. Ostavio bi samo ured za EU fondove ali tek nakon rekonstrukcije, sve ostalo na minimalac ili volonterstvo. Ostalih 7 ureda su: 1. Za gospodarstvo, 2. Za promet i komunalnu infrastrukturu, 3. Za prosvjetu, kulturu, šport i tehničku kulturu, 4. Za zdravstvo i socijalnu skrb, 5. Za prostorno uređenje gradnju i zaštitu okoliša, 6. Za poljoprivredu, ruralni razvitak i šumarstvo i 7. Upravni odjel za financije. Sve ovo imamo i na državnoj razini. E sad, nije to sve! Svaki ovaj Upravni odjel ima 3-4 pa i više Odsjeka. Direktori, rukovoditelji, šefovi, pomoćnici, zamjenici, savjetnici itd. Birokracije kao u Bruxellesu. Ista stvar vrijedi i za gradske uhljebe, učinkovitost nikakva, odgovornosti nema, a plaća i prava daleko iznad hrvatskog prosjeka. BTW. Naravno svaka čast vrijednim i marljivim službenicima, no oni su nažalost u manjini a vjerujem ni sami nisu zadovoljni postojećim stanjem.
        0 0% 0
    • menjševik

      17.04.2016 u 16:28h

      Glupost. Ne može Dubrovnik ostati središte s 122 tisuće, a Sisak, Velika Gorica, Karlovac i Bjelovar - gradovi veći od Dubrovnika svi zajedno u jednu županiju. Bilo bi najbolje ne trošiti više vrijeme i živce na ove infografike. O smanjenju broja županija se priča već 10-15 godina. Ako se nije već do sada nešto napravilo to znači da je postojeći model dobar.
      9 75% 3
    • db123 db123

      08.04.2016 u 21:19h

      Vise zupanija veca i laksa krada,pljacka.Dolaze promjene,idemo napred.
      5 56% 4
    • digi digi

      26.03.2016 u 12:01h

      najprije izbrisati postojece granice, pa onda podijeliti Hrvatsku na zupanije. ovako pravite neke krivulje, umjesto da se povuce prava crta razgranicenja, tako da zupanije dobiju nova imena, a stare granice i imena se brisu i vise ne spominju kao "bivsa". da bi se mogla napraviti konkretna i postena podjela mora se napraviti na "cistoj" karti, sve drugo je stvar logike a ne svadje. ja hocu ja necu, to ne vodi nigdje. po nekoj logici : 2 Jadranske, srednja, slavonska, grad zagreb. Tako nemoze doci do diskusije mi pripadamo od uvijek....., jer ako hocemo promjene moramo biti spremni na promjene za buducnost a ne za proslost!
      6 75% 2
    • davidgoliath2016@gmail.com davidgoliath2016@gmail.com

      12.03.2016 u 08:37h

      Vama bi bilo pametnije da izvadite ruke iz guzice i pocnete privredivati nego da pripajate Istru svugdje i svagdje. Zapamtite jednom zauvijek Istra je samostalna zupanija i jeb..e se svi skupa neradnici. U Istru su u povjesti dolazili i otimali mnogi i uvijek se Istra iznova podizala. Zato je danas u RH najrazvijenija zupanija, jer se u Istri radi, aa ne da se vode isprazni zatupljeni razgovori, tko je YU nostalgicar a tko talijan. TRIBA DELAT, TOVARINIIIII
      7 50% 7
      • Katja6667 Katja6667

        11.12.2016 u 19:11h

        Tako je!!! Referendum za autonomiju Istre i talijanizaciju! :)
        0 0% 0
    • brodludjaka brodludjaka

      16.02.2016 u 00:23h

      I Dubrovnik treba ukinuti kao županiju. Možeš misliti grada. Povijest je jedno, a sadašnjost nešto sasvim drugo. Da nema Istre ne bi bilo ni turizma. Zapravo sve te župane treba ispraprašiti zajedno sa tisućama tamo zaposlenih od kojih nema baš nikakve koristi za ovu zemlju. Posebno je onaj dubrovački lakrdijaš.
      13 81% 3
    • NeNormalan

      13.02.2016 u 16:49h

      i četri bi bile dovoljne, a najbolje ih ukinuti i vratiti strukturu na '91, pa onda još to malo izoptimizirati
      9 69% 4
    • kamatar kamatar

      07.01.2016 u 20:34h

      To je to ! Reformira se ono što su Tuđman & HaDeZe formirali prije 25 godina. Učetverostručili su lokalnu i regionalnu upravu. Oštetili su državni proračun za 7,5 milijardi €. Država bi se trebala naplatiti od njihove imovine., jer glupost košta.
      12 57% 9
    • aunick

      31.12.2015 u 10:28h

      Povijesne cjieline danas? A sta ako bi Nijemci, Turci, Madjari, Mongoli i drugi prizivali svoje povijesne cijeline? Od povijesti se uci a nesluzi njome kao maljem za utjerivanje politickih tekucih interesa. Hrvatska je po broju stanovnika velicine Singapura. Pitajte gospodu iz Singapura kako su organizirali tu "saku" ljudi. Necete reci da oni to neznaju jer su oni treci (3) u svijetu sa GDP od 83,000 $ US po glavi a Hrvatska je na pedeset sedmom (57) mjestu sa GDP od 20,000 $ US po glavi. Znam, utjeha je to sto je Srbija na osamdeset sestom (86) mjestu sa 13,000 $ US. Treba te lopove i uhljeba rastjerati, usavrsiti upravu i compjuterazirati. Uvesti dovoljno ostre kazne za prekrsioce i to je to.
      12 80% 3
      • Spidulek Spidulek

        05.10.2016 u 12:51h

        aunic, ovo ti je pravi biser sa povijesnim cjelinama. Od kuda tebi da su naše županije okupirane od Hrvatske a pripadale du nekom drugom kao što su te Njemačke, Turske itd.
        0 0% 0
    • Baroudeur

      21.12.2015 u 14:29h

      Francuska ima samo13 ali mi smo pametniji...
      14 88% 2
      • lacydon lacydon

        20.01.2017 u 11:50h

        Ne mjesajte zupanije i regije. Francuska ima 13 regija na teritoriju + 5 izvan teritorija = 18 sto cini sveukupno 96 zupanija na teritoriju + 5 izvan teritorija = 101
        1 100% 0
    • mirtebi mirtebi

      20.12.2015 u 11:17h

      A ko je krojio ovu kartu Vucic ili Nikolc
      22 76% 7
    • rotšild rotšild

      04.12.2015 u 22:04h

      Krapinsko Zagorska županija mora uči u regiju Sjeverna Hrvatska.
      15 71% 6
      • ivica48 ivica48

        30.07.2016 u 08:11h

        I Zemun u Slavoniju i Srjem
        1 50% 1
      • crocro crocro

        26.03.2016 u 12:45h

        Pa Krapinsko zagorska županiji po logici pripada Sjevernoj Hrvatskoj, ona je sastavni dio sjeverne kape Hrvatske, pogledajte po logici da je taj "sjeverni šešir" okrnjen bez Krapisnko-zagorske županije. To je samo logika i prirodnost, a novi ustroj je trganje "preko koljena", potpuno neprirodno.
        3 100% 0
    • rotšild rotšild

      04.12.2015 u 22:03h

      Po kojim kriterijima bi istra bila posebna regija?Možda po tome kaj tamo živi iridenta i jugonostalgičari?
      30 71% 12
      • ivica48 ivica48

        30.07.2016 u 08:09h

        Sto ima veze tko zivi tamo nisu svemirci vec narod
        0 0% 3
      • crocro crocro

        26.03.2016 u 12:42h

        To se može tumačiti i kao sklad sa zahtjevom tamošnjih političara da Istra postane samostalna i neovisna regija (kao država u državi). Zato možemo iščitavati da joj nije pridodano primorje i kvarnerski otoci kao što su kao takvi do sada bili cjelina. Dakle, netko miješa karte ispod stola ili radi račun bez krčmara. Tako mi laici i obični puk to možemo tumačiti.
        4 80% 1
      • Gump, Forrest

        11.12.2015 u 23:48h

        Zagorec, nemaš pojma što je to iredenta, a kamoli "iridenta", razbacuješ se frazama i floskulama a sa svog brega nisi dalje od deset kilometrof otputoval.
        3 33% 6
    • ivek60 ivek60

      04.12.2015 u 07:30h

      Čemu opće regije i županije samo RH i većim gradovima prenest ovlasti županija i to je to hrvatska je cijela kao njemačka manja regija pa funkcioniraju pezprijekorno. Ali gdje sa svim uhljebima?
      17 85% 3
    • Štilcovana_Katabolcna

      01.12.2015 u 10:29h

      Samo 3 povijesne regije Slavonija, Dalmacija i Hrvatska. Ništa više, ništa manje. Kakve mađaronske i talijanske izmišljotine.
      18 60% 12
      • Gump, Forrest

        11.12.2015 u 23:50h

        Sigurno si dobar poznavatelj povijesti, pa molim te objasni u koju od te tvoje 3 "povijesne" regije spada Istra. Zapravo dvije regije, jer Dalmacija nije.
        0 0% 3
    • Južni Južni

      23.11.2015 u 18:38h

      Istra, Međimurje i Dubrovnik su uvijek bile povijesne cjeline. Moraju ostati samostalni.
      12 39% 19
      • menjševik

        17.04.2016 u 16:30h

        Južni slažem se. Ukratko to znači da je sadašnji broj županija ispravan. Ako Međimurje (koje je sad najmanja županija) ostaje, onda moraju ostati i sve druge. Nema se što spajati.
        2 67% 1
      • Riesenschnauzer

        25.02.2016 u 16:06h

        I Baranju, i Ilok, i Boku!
        2 100% 0
      • zlocinackaplatforma112 zlocinackaplatforma112

        27.12.2015 u 12:42h

        Jabuka,Brusnik,Tanjurić i Vis za samostalne županije jer i oni su od uvjek svaki za sebe povijesne cjeline.Bože dragi kakvih krebila hoda hrvatskom.
        5 100% 0
      • hrvoje461 hrvoje461

        25.07.2016 u 05:04h

        Osim Dubrovnika koji je nekad bio samostalna republika, Istra i Medimurje nisu nikad bili samostalni nego su bili dio drugih drzava isto kako su i sad dio Hrvatske. To sto kriptofasisti iz ids-a seru o samostalnosti Istre to mogu macku objesiti za rep.
        0 0% 1
    • hr76 hr76

      23.11.2015 u 17:47h

      Istra i Primorje su uvijek bili cjelina, slažem se. S druge strane, Lika i Karlovac su prirodnija regija od predloženog.
      26 79% 7
      • crocro crocro

        26.03.2016 u 12:52h

        Jedna prisječna županija središnje Hrvatske je prostorno veća od Istre, a oni Istru proglašavaju samostalnom regijom. A u središnju Hrvatsku naguranu s 5 velikih županija stane oko 7 teritorija Istre. Doista nema logike. Istra treba ostati kao i do sada pripojena Hrvatskoj preko kvarnera i kvarnerskih otoka.
        1 100% 0
      • kravata

        11.09.2016 u 14:51h

        Hr/6 , tako je licani dobro znaju da su pripadali karlovcu i trebali bi se vratit u kotar karlovac.
        1 100% 0
    • Riječanka Riječanka

      22.11.2015 u 11:08h

      Prirodnije bi bilo da je 3. Istra i Primorje s kvarnerskim otocima.
      33 79% 9
      • Gump, Forrest

        11.12.2015 u 23:45h

        Istra i Primorje nemaju skoro nikakve ni povijesne ni prirodne veze, pa barem bi jedna Riječanka to trebala znati.
        1 25% 3
      • slyvia slyvia

        10.02.2016 u 08:53h

        Run Forest, run ....i ne kakaj gluposti!
        2 100% 0
      • tata.tomy tata.tomy

        22.11.2015 u 17:22h

        Liku uz Zadar i Šibenik; Split uz Dubrovnik... i to je otprilike to : )
        2 100% 0
      • davidgoliath2016@gmail.com davidgoliath2016@gmail.com

        12.03.2016 u 08:27h

        Prirodnije po cemu, hoces da te i dalje hranimo. Kada ste tako radisni u Rijeci, sto ti propadaju firme 3 maj itd itd. Da nema Uljanika, koji vam je preuzeo 3 maj, bankrotirali bi ste. Prirodno bi bilo da se zove ISTARSKA ZUPANIJA sa primorskom regijom
        1 33% 2
      • crocro crocro

        26.03.2016 u 12:54h

        Iz čije je glave potekla ideja ovakve teritorijalne podjele Hrvatske, mora netko biti tko je prvi nacrtao ovakvu podjelu.
        1 100% 0
      • Riesenschnauzer

        25.02.2016 u 16:10h

        Nema niti Boka s Crnom Gorom, pa je ipak tamo. Ili Srijem s Beogradom.
        2 67% 1

    Pošaljite komentar

    Samo registrirani i ulogirani korisnici mogu komentirati

    Nemaš korisnički račun? Registriraj se!
    Prikaži još infografika