Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 166
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Novosti u HAC-ONC-u
Povratak na članak

Uvode se leteći blagajnici, električari i mehaničari

Mijat Stanić kaže da su koordinatori za održavanje mehanizacije nepotrebni i da su ta radna mjesta izmišljena

Komentari 15

Avatar Pravedni tetrijeb
Pravedni tetrijeb
02:30 01.02.2016.

Uvedite vi leteće vinjete i prekinite izmišljati radna mjests za poslove koje ne trebaju... I ovo je oblik uhljebljivanja

VL
DU
Deleted user
05:57 01.02.2016.

naka uvedu i one koji ce dijeliti vodu zednim putnicima, savjete.......uvedite vinjete i prestanite komplicirati sustav..kao sto je receno najbolji sustav je onaj koji je jednostavan a to su za sad vinjete

VL
CR
crocro
07:01 01.02.2016.

Sve je ovo farsa i izmišljanje tople vode. Vinjete su se pokazale kao odlično rješenje u mnogim državama. I najbolji domaći prometni stručnjaci ističu vinjete kao najoptimalnije rješenje. A i građani vozači su za vinjete. Ali očito da se bježi od vinjeta kao rješenja. Stalno se izmišlja nešto novo a sve to novo su nova radna mjesta u ovome ili onome obliku. Polako nas privlači jama živog pijeska a na svakoć ćošku se spominju nova radna mjesta, preustroji, nekakva tobožnja pobošljavanja funkcionalnosti i tako iz godine u godinu sve više i više. Kao rezultat toga imamo stanje kakvo imamo. Jednom se mora presjeći s nagomilavanjem i izmišljanjem novih radnih mjesta koja nisu u cilju povećanja produktivnosti proizvodnje u halama koje proizvode za izvoz. To je rak rana našeg stanja, a svi samo izmišljaju nova radna mjesta za činovnike koji ništa ne proizvode za izvoz. Zato običnom narodu nije dobro jer se njihov mogići prihod mora odljevati na razne činovnike i uhljebe kojima nema broja a nitko neće objaviti sistematizacije radnih mjesta u neproizvodnim uredima. Sve te silne ljude treba usmjeriti u proizvodne hale koje treba otvarati i da se nešto opipljivo proizvodi i izvozi, svi se slažu da je to spas, a radi se suprotno od toga. I kako onda očekivati boljitak za sve?

VL
Avatar R.o.n.i.n
R.o.n.i.n
07:38 01.02.2016.

Uvesti vinjete i kraj priče !!!!😁

VL
DU
Deleted user
06:48 01.02.2016.

Ugledajte se na Austriju i Sloveniju ako već nemođete na Njemačku.Vignete bi bile sasvim sigurno najbolje rješenje i za državu a i za nas korisnike.Uvedite ponovo PDV barem 20% za turizam koji je smanjen a poznato je da to plaćaju gosti jer ništa drugačije nije ni u Austriji,njemačkoj,francuskoj.Sasvim je normalno,zakonito i razumljivo.kakva konkurentnost,kakvi bakrači.Turist ne gleda kolika je stopa pdv-a već kvalitet smještaja,usluga,gostoprimstvo i spreman je to i platiti.I ja sam turist svake godine barem 3 puta po 7 dana.

VL
EU
eurobanana
11:03 01.02.2016.

21 stoljece i digitalizacija u svijetu a HAC-ONC juri u ledeno doba sa ``letecima samo se pitam dali tima letecima treba i zrakomlat ili samohodnomedjunozno guralo (biciklin) ?? Ako je skup sustav popot Njemacke za kamione postoji efikasnost u Vinjetama gdje se nemoze krasti kao dosada

VL
SJ
super jura iz 2 galaksije
15:49 01.02.2016.

Neka uvedu leteću Upravu koja će obilaziti malo HAC malo ARZ malo HAC-ONC.Do sada su sve Uprave pokazale da znaju letjeti kao što će i ove sadašnje uskoro odletjeti.

VL
TV
tvrtko3
11:16 01.02.2016.

Koncesionar BINA Istra ima 0,8 zaposlenih po km autoceste, HAC ima 3,5 zaposlenih po km autoceste!!! Zimi u Istri na marginalnim naplatnim kućicama imate posatvljne automate za naplatu bez osoblja i najvažnije km autoceste u Istri koštao je cca. 6 mil. € a kod HAC-a od 2004. 12 mil. €. Kod takve cijene mkoštanja niti Bog nam višpe ne može pomoći pogotovo što od 10.mj. 2013. sva dugovabja javnih(državih) tvrtki, broje se u javni dug,

VL
SE
sebenico
10:14 01.02.2016.

Vinjete,vinjete,vinjete, kao pokvarena gramofonska ploča jedno te isto ponavljate o nečemu o čemu nemate pojma.Po čemu bi to vinjete bile idealno riješenje, Zar mislite da bi uvođenjem vinjeta autoceste odjednom bile pune zadovoljnih korisnika koji evo već rade predbilježbe za vinjetu da mogu kad je kupe non- stop se voziti po autocesti, malo morgen. Hrvatska nije tranzitna zemlja kao npr.Slovenija pa da ubire ogromnu lovu na vinjetama od turista koji idu prema nama ili Italiji, s druge strane i da uvedete vinjete i stavite cijenu sedmodnevne vinjete npr.50€ , pitam Vas ja koliko bi domaćih vozača platilo toliko za sedmodnevnu vinjetu, jako malo, a s druge strane strani turist bi kupnjom po toj cijeni vinjete uštedio najmanje toliko koliko je platio vinjetu a ko ne i više, jer današnji turisti nisu fikusi nego mobilni turisti. Lp

VL
LK
L@k@konjic@
09:49 01.02.2016.

Vvvvvvvvvvvvvvvvvviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinjnjnjnjnjnjnjnjnjnjnjnjnjnjnjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetttttttttttttttttteeeeeeeeeeeeeeee

VL
VI
VisAVis2
10:36 01.02.2016.

Ako se uvedu vinjete, valja pravićno, uvesti iste i za trajektni prijevoz, sve domaćima s posebnim popustom! Naime, trajekti su moistovi, a otočani vise bespotrebno po šalterima! Problem je međutim u broju putovanja! Jadolinija inzistira na plaćanju svakodnevne karte, a mnoigima bi sedmićna bila dovoljna! Naime, svakoidnevna je zgodna za Bračane 45 min. putov.), ali je nezamisliva za npr. Višane (2,5 h u jednom smijeru) ili za Lastovo još i duže!!

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.