U škole se uvodi novi predmet – građanski odgoj i obrazovanje
Ovim programom stvorit ćemo zdravije društvo koje će znati svoje obveze i prava, ali će isto tako znati boriti se protiv korupcije
Komentari 61
najprije ih treba naučiti da ne tuku učitelje.
Vrijeme koje dolazi neće vrednovati ljude spram njihovog građanskog odgoja, nego koliko će imati snage i kondicije, koliko će biti fizički i psihički stabilni, kako bi odgovorili sve žešćim zahtjevima neoliberalnog kapitalizma. Spartanski odgoj će svakako pomoći i za otpor koji će pojedinac morati pružiti u mogućem svjetskom sukobu između rada i kapitala,,,dakle tjelesna i zdravstvena kultura, obrana i zaštita,,,,čovječanstvo se nalazi pre velikim promjenama, koje neće ići bez novog proljevanja krvi, kakav će to stroj moći pobijediti nadnacionalne armije poput NATO-a, a koji upravo, u krajnjoj konzekvenci štiti svjetski poredak!?
Za uvođenje jednoga predmeta u škole u svijetu se godinama rade analize vrhunskih stručnjaka oslonjene na strategiju razvoja zemlje i njenih potencijala. Jovanović je nazad tri mjeseca donio odluku o uvođenju "građanskoga odgoja2 u škole, a već nazad dva mjesecaca počeli su seminari za nastavnike - etike u školama. Otvara se nekoliko pitanja: 1. Zašto upravo nastavnici etike i po čemu su oni kvalificiraniji za osnove građanskoga odgoja od bilo koga drugoga? 2. Kako je moguće donijeti odluku o upućivanju na seminare nastavnika etike, a da se prije toga još nije definirao ni nastavni program i sadržaj novoga predmeta u školama? 3. Zašto upravo "mjesta pod posebnom državnom skrbi" u Hrvatskoj? Na temelju čega se pilot pojekt testira u tim mjestima i - konačno - koja su to mjesta? Slijedi nam vrlo zanimljiv odgovor :-)
Sve zajedno - tragikomično, jer taj čovjek definitivno nije došao kao slon u staklenku, već sa sasvim preciznim zadatkom što mora učiniti, a senzibilan i pažljiv kakav jeste - sjedne, napiše odluku i provodi. Tko ostade ostade! Nikada veća opasnostt nije prijetila Hrvatskoj, čak ni 1990. godine, jer ta opasnost nije imala društvenu legitimaciju kao ova; kao od ove ekipe na vlasti. Više ni malo nema sumnje.
o bogek dragi...jos jedan toliko potrebni predmet s kojim se jos manje umanjuje vaznost kucnog odgoja.
Uvođenjem ovog predmeta trebala bi biti smanjena diskriminacija prema djeci koja ne pohađaju vjeronauk u prvom razredu. Pozdravljam.
sve sami stručnjaci (mislim na genijalne komentatore); jedan bi dao profesorima tjelesnog da predaju, drugi folozofira o "regionu" (?), treći o rušenju domovine (?), četvrti ....
Imam blizance i vec sad pohadaju skolu sa eksperimentalnim programom i dok druga djeca prijatelja sece po prirodi i uce korisne stvari u zivotu(i smiju se mojima jer oni takve zadatke i jednadbe iz matematike vjerojatno nece vidjeti ni u srednjoj) ja svojima, a cujem od ostalih roditelja da i oni, svaki dan placam instrukcije i jos prolaze sa navucenom cetvorkom a do tog exp.programa prolazili su sa 5.0 po standardnom programu. Toliko o eksperimentiranju na djeci.I sto je najvaznije to su razredi cije se ocijene uzimaju u prosjek za upis u srednju skolu.Sto sad vrijedi mojim klincima sto znaju duplo vise od ostalih osmoskolaca i sa tim cetvorkama kad ce sa tim ocijenama moc upisati neku strukovnu skolu dok ce drugi i dalje upisivati gimnazije.Upropastavaju djecu svojim glupostima i vrijeme je da stanu dok jos to nije neko glavom platio.
to je uvod u marksizam, samoupravljanje i sl. treba ipak (ponovno) zaposliti sve bivse komunjare koji su zavrsili te uzaludne studije..
Pametnije bi bilo da se uvodi još jedan strani jezik, pod obavezno, a ne da mladi ljudi izađu iz škole bez znanja stranih jezika, pa nas sramote
Iz ovoga proizlazi da su Hrvati sve do sada bili neodgojeni narod. Napokon smo dobili (barem mi u gradu) gradjanski odgoj. Oni na selu neka jos malo pricekaju pa ce i oni uskoro jos prije ulaska u EU dobiti svojj odgojni predmet. Ne znam kako ce se zvati ali gradjanski odgoj sigurno ne. Zeljko Jovanovic ce vec nesto izmisliti. Lijep pozdrav.
neke činjenice o kojima niko ne vodi računa; -učenici već imaju pretrpanu satnicu -već se neki predmeti održavaju sedmi ili osmi sat (u mojoj školi) -tko je stručan da to predaje -stručni su svi da to predaju,izgleda -već se iz povijesti,hrvatskog,...ti sadržaji obrađuju- -moguće teme(tolerancija prema onim koji su rušili vukovar,kako le partizanska kapa lijepa,svatko ima pravo na odgoj djeteta,....)
Jednom je jovo Jovanovic - Zmaj napisao: Iz ovog se nesto i naucit dade h**e lijepo zbore a´l nitkovski rade.
Sve je to već viđeno: Npr. "...Potrebno je, međutim, da se svi srednjoškolci, bez obzira za koje se zanimanje pripremaju, upoznaju s osnovama marksističkog pogleda na prirodu i društvo i da se suoče s marksističkim formuliranim i izvođenim spoznajama o o osnovnim egzistencijalnim i humanističkim problemima naše epohe i suvremenosti'. No ono što intrigira osobito jest "područja posebne društvene skrbi"..
Nema straha, ni TIPS (za one koji ne znaju - teorija i preksa samoupravnog socijalizma), koji je u socijalizmu učen kao predmet, nije od svih napravio komuniste.
Sa ovim programom neće se ništa postići, osim dodatnog opterećenja i ovako preopterećenih učenika.Evo vam primjer, u "ugostiteljskoj" školi djeca uče matematiku kao da se pripremaju za "Nobelovu nagradu" iz matematike, ćetiri dana idu u školu i uče sve i svašta a praksu imaju samo jedan dan.
teorija i praksa samoupravnog socijalizma tako se taj predmet zvao u moje vrijeme sram ih može biti, oni će učiti moju i bilo čiju djecu kako da postanu dobri građani, pa to su vrijednosti koje trebaju steći u obitelji, a a ne od učitelja jedan sat tjedno
Nisam ni pročitao članak ,ali predlažem ministru da poruši sve škole ,pa ispočetka onda če valjda sve štimati ,opvako opet sumnjam .
najprije ih treba naučiti da ne psuju,razbijaju,uništavaju tuđu imovinu,treba ih naučiti kulturi,a ne da bacaju kamenje po prolaznicima,puše i ne poštuju starije....
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
mislim da bi bolje bilo uvesti u skole zdravu kuhinju tj skolski vrt gde bi djeca ucila odakle potice hrana i kako se sadi i sije a onda bere i uziva u plodovima samostalnog rada ,danasnja djeca neznaju bas nista o tome a pogotovo iz grada