Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 2
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
NOVA PRAVILA HEP ELEKTRE

Odsad možete tražiti odgodu plaćanja struje

struja
Foto: Borna Filić/PIXSELL
1/2
24.11.2016.
u 10:00

Moguća je i obročna otplata duga na najviše šest mjeseci

Od ovog mjeseca opskrbnu djelatnost kupaca na više od dva milijuna obračunskih mjernih mjesta u kategoriji kućanstva i 76 tisuća ostalih kupaca preuzela je tvrtka HEP Elektra. Riječ je o tvrtki koja je u djelatnosti opskrbe pravni sljednik HEP Operatora distribucijskog sustava (HEP ODS) pa će ubuduće na računima za struju umjesto HEP ODS-a pisati HEP Elektra.

HEP je osnovao tvrtku HEP Elektra zbog ispunjenja obveza iz Zakona o tržištu električnom energijom o razdvajanju mrežne i opskrbne djelatnosti, a koje je dosad obavljao HEP ODS.

Kako su već prije objasnili u HEP-u, svi kupci kojima je do sada opskrbljivač bio HEP ODS nastavit će koristiti uslugu opskrbe pod istim uvjetima kao i do sada. Stoga neće biti promjena ugovora, a kupci će moći nastaviti plaćati svoje račune preko postojećih, već zaprimljenih uplatnica.

Kupcima ostaje i jedinstveni račun, što znači da će se u sklopu računa za električnu energiju koji će izdavati HEP Elektra, i dalje naplaćivati naknada za korištenje mreže, koja je prihod HEP ODS-a.

No HEP Elektra ipak donosi neke novosti za kupce. Tako je u uvjetima te tvrtke za opskrbu električnom energijom uvedena i mogućnost da kupac ima pravo jednom godišnje, na temelju pisanog zahtjeva, na obročnu otplatu dospjelih potraživanja, a koja može biti najviše šest mjesečnih obroka.

Isto tako kupac ima pravo jednom godišnje, također na temelju pisanog zahtjeva, odgoditi plaćanje jednog računa za 30 dana. Pri tome kupac ima pravo koristiti samo jednu od tih pogodnosti za isto potraživanje. A preduvjeti za ostvarivanje prava na obročnu otplatu ili odgodu plaćanja su vjerodostojni podaci kupca – ime, prezime, OIB, adresa.

Usto HEP Elektra može uvjetovati ostvarivanje tih prava sklapanjem sporazuma.

U prijelaznom razdoblju komunikaciju s kupcima, uz djelatnike HEP Elektre, obavljat će i djelatnici HEP ODS-a. Tako će kupci moći nastaviti koristiti sve postojeće kanale komunikacije (telefon, e-mail, osobni kontakt na postojećim šalterima HEP ODS-a.

Nove, dodatne točke komunikacije s kupcima bit će u četiri regionalna centra HEP Elektre – Zagreb, Split, Osijek i Rijeka. Usto, uspostavljen je i jedinstveni pozivni centar za cijelu Hrvatsku, s besplatnim infotelefonom 0800-300-303.

Na infotelefon i u kontakt-centrima kupci će moći reklamirati račune ili prijaviti primjerice i kvar brojila, ako do njega dođe. Na HEP Elektri je, kako je kazao Zvonko Stadnik, direktor HEP Elektre na Hrvatskom radiju, da reklamaciju provjeri i prijavi kvar brojila HEP ODS-u, odnosno da bude posrednik između kupca i HEP ODS-a.

Što se tiče samoočitavanja, kupac za to treba predati zahtjev operatoru distribucijskog sustava, no isto tako može ovlastiti HEP Elektru da u njegovo ime podnese taj zahtjev HEP ODS-u. 

>> Plenković SDP-ovcima: Naravno da ću vam odgovoriti, zar želite ugroziti odnose Hrvata i Srba?

Ključne riječi

Komentara 10

TH
than
13:48 24.11.2016.

Ma nek se da ne kazem sto. Nije me bilo kod kuce 14 dana. U to vrijeme su uspjeli poslati uplatnicu za dug u proslom razdoblju, nove uplatnice i usput opomenu pred ovrhom koja je obuhvacala (taj dug za prethodno razdoblje i tu jednu ratu za tekuci mjesec). I to sve u 14 dana. A sve ukupno oko 400 kuna. I onda gledam onoga koji je nabio pola milijarde duga i blokiran mu je racun. Pa tko tu vise koga.

ST
strsljen2013
10:32 24.11.2016.

Stigli smo, niže ne možemo jer je to onda robovlasničko društvo. Shvatili su da se ne mogu naplaćivati prijetnjama, kaznama, sudovima i ovrhama pa će sada na samom kraju izvlačiti po malo što se još izvuči može. Uskoro će tako i ostali.

LI
liliZG
11:45 24.11.2016.

ja si uzimam za pravo ne platiti unaprijed akontacijsku ratu, jer u današnjem e-svijetu, nema niti jednog valjanog razloga zašto bih ja ELEKTRI plaćala struju unaprijed, pa nisu oni prekognicisti, bilo bi pošteno od njih da uvedu obračun prema očitanju, pa im ja lijepo svaki mjesec pošalje očitanje brojila u svom stanu a oni meni račun, a ako propustim u njihovom propisanom razdoblju za dostavljanje podatka dostaviti očitanje , tek onda bi mogli napraviti porocjenjeno stanje,....eto , al u tom slučaju ne bi mogli živjeti na grbači hrvatkih platiša struje...(, pa ne očekujem tako brzo promjenu................. :)a po tom pitanju pohvala Plinari koja je tu mogućnost uvela pa mi sad starci ne plaćaju svaka tri mjeseca akontacijsku ratu od 4000 kn, već zadnja tri mjeseca žive na toj rati jer ja šaljem njihovo očitanje i još ga nisu potrošili , dakle po tome vam treba biti jasno koliko dugo takve institucije žive na kreditiranom novcu kojim ih mi subvencioniramo a da su ga uzeli od banke platili bi kamatu...

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije