Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 38
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Nizinska pruga spas
Povratak na članak

Luku Rijeka izoliraju Mađari i Slovenci, jedini su spas Kinezi

Za Hrvatsku je zadnja šansa da je susjedi ne izoliraju u tokovima prijevoza robe – Kina i njezin interes za ulaganje u Luku Rijeka i nizinsku prugu

Komentari 95

Avatar EU MOJCA
EU MOJCA
22:33 28.02.2016.

Šta treba da vam zagusti ivoda dođe do grla da se malo trgnete ' To mislim prije svega na gradonačelnika neprikosnovenog grada Rijeke koji ništa ne radi osim što se deblja ! Nit autobusnog kolodvora, nit luke samo širi parking prostore na uštrb građana onih istih koji su to izgeadili. I ja bi znal to naplatit kad ti pauk visi 24 h za vratom.

VL
ST
stefj
22:57 28.02.2016.

Ma mi sami smo krivi za luku Rijeka. Ništa se nije radilo na njoj, a uhljebi tamo su samo htjeli dobivati novac bez ikakvog ulaganja i bez usluge. Pa nije normalno da kada uvozim robu, da me pristojbe u Rijeci koštaju 2-3 PUTA više nego u Kopru. A najgore od svega je to, da u Rijeci nikada ne znaš koliko će te nešto koštati, jer će ti nabiti ležarine, pretovar i svakakve gluposti, tako da može ispasti i puno više od planiranog... Hitno je potrebno uvesti odgovorno upravljanje na tržišnim načelima, inače niti Kinezi neće ništa pomoći... Ovo s Kinezima je promašila Milanovićeva vlada, jer kada su Kinezi vidjeli da ništa od dogovora sa SDP-om (previše ispurženih ruku), ugovorili su s Grcima, Srbima i krenuli u izradu pruge Solun-Budimpešta. Nije tu samo Milanović, i Linić je veliki krivac, Kinezi mu se nisu htjeli doći pokloniti na Riječke dvore... Taj SDP, dolje u Rijeci, to je mafija u stilu IDS-a u Istri...

VL
DU
Deleted user
22:45 28.02.2016.

Sva sreća što su antifašisti sa Titom na čelu hordi partizana pobili i protjerali sve Talijane i Mađare iz Rijeke tako da nemamo problema sa vlasništvom nad Rijekom, jedino ukoliko Slovenci ne budu tražili od EU zaštitu Slovenskog prava na Luku Rijeka i dio nekretnina temeljem zasluga u NOB-ju????hahaha.

VL
Avatar Idler 3
Idler 3
22:36 28.02.2016.

Rijeka nije slučajno izgrađena tu gdje je, a i ne zoveju je slučajno "vratima srednje Europe", a ni ju slučajno ni Mađarska dugo svojatala.....stvar je jednostavna, treba proširit luku i modernizirat prugu.....interesenata bu na pretek. Problem su lova i investicije, e a to je posel za aktualne vlasti.

VL
LI
lipa75
23:41 28.02.2016.

Luka Rijeka, pruge i sl. su odraz nesposobnosti svih dosadašnjih vlada. Sve su to proizvodi koji moraju biti konkurentni na međunarodnom trzistu, jer im je hrvatsko tržište premalo. Infrastruktura je poput nekog stroja ili tvornice, možeš kupiti ili napraviti, ali bez znanja i managementa će biti mrtvi kapital. Naša najprometnija autocesta A 3 ima višestruko manji promet od prijeratnog. Zašto ? Zato što direktore HAC-a nitko nikada nije ne pitao o ostvarenom prometu, nego su samo pronalazili načine kako izvući novac iz proračuna. Pruga Novska - Vinkovci je bila najbrža dionica u bivšoj Yu. Sada obnavljamo pojedine dionice za brzinu manju nego je bila 80-ih godina. Žalosno, ali istinito.

VL
TH
than
22:48 28.02.2016.

Jao... Od kada znam za sebe slusam kanal Dunav-Sava, nizinska pruga, peljeski most.... I onda gledam koliko su nas zaduzili. Odavno smo mogli sve to izgraditi, a ovako otislo sve na parazitiranje...

VL
TO
tolitol
23:40 28.02.2016.

Smiješna zamjena teza o "zlim" susjedima koji "izoliraju" Hrvatsku. Još se za Slovence i može nekako nazrijeti logika jer im je Kopar nacionalni interes, no za Mađare kojima je Rijeka tradicionalno, povijesno, a prije svega fizički najbliža jadranska luka nikako ne može biti jasno zbog čega su se oni upeli iz petnih žila da, eto, izoliraju Rijeku. E pa, tu je odgovor vrlo jednostavan, a novinar ga izgleda namjerno prešućuje jer treba zaštiti našeg bivšeg velikog vođu koji je do krajnjih granica zaoštrio retoriku i prema Orbanu i prema susjednoj zemlji. Kad se Hrvatska pokazuje, i to iz prizmenih unutarnjopolitičkih razloga, kao posve nepouzdani partner, tada nas susjedi ne uzimaju za ozbiljno. Ne možeš svakodnevno lupati po susjedima i očekivati da neće biti posljedica. Tako su i Mađari konačno shvatili da su im Slovenci itekako čvršći i stabilniji partner nego Hrvati sa svojim (bivšim) neuračunljivim vođom pa su odlučili iz svih snaga gurati prometno i energetsko povezivanje sa Slovencima. Ne radi se dakle o nikakvoj uroti, nego o prirodnoj posljedici naših svinjari.ja u režiji velikog vođe Zokija. To što ćemo iza njega još dugo godina morati sanirati štetu nije mađarski problem, već samo naš, no nekako se čini da mi to kao narod i društvo itekako zaslužujemo.

VL
DU
Deleted user
22:30 28.02.2016.

Tko je suvlasnik luke Kopar???onda će puno toga biti jasnije kao i šaljivo podbadanje ''naših manjinaca'' Furija Radina i Špike sa stavom čija je Rijeka, Talijanska ili Mađarska, ja im kažem Hrvatska.

VL
Avatar pendreck
pendreck
23:48 28.02.2016.

Imam ideju: Kinezi nek naprave prugu i moderniziraju luku. Za uzvrat dobiju besplatno uhljebe iz Rijeke za rad u ugljenokopima.... jer ionako otpadaju nakon privatizacije.

VL
Avatar patkovic
patkovic
23:14 28.02.2016.

ma daj , mi smo se okrenuli neradu i lopovluku , ne možemo nikome ozbiljnom konkurencija biti

VL
Avatar pendreck
pendreck
23:37 28.02.2016.

Nadajmo se da Kinezi ne budu odustali nesposlovnoscu... Cudno da ih "progresivna" Rijecka gradska vlast nije vec dogovorila ulazak Kineskih investora u Luku.

VL
BO
boovuu
23:03 28.02.2016.

blokirat slovencma ulaz u njihove vode. neka plove po talijanskom djeli jadrana.

VL
Avatar neurazumljiv
neurazumljiv
00:03 29.02.2016.

Ovo je jos jedan od gospodarskih uspjeha bivse vlade.

VL
VC
von_canada
22:40 28.02.2016.

Ja koliko sam upucen, prugu grade ruske kompanije od BGa do madjarske a do BGa ....sa juga zemlje Kinezi. Takodje se finansira sve 1,1 milijardom eura, kreditom PRC. Za sada, dobro rade.

VL
LI
lipa75
00:06 29.02.2016.

Malo ću objasniti način našeg hrvatskog razmišljanja: izgradili smo dupli most u Karlovcu koji nikuda ne vodi, gradimo most od milijardu kuna preko Drave koji godinama neće nikuda voditi, izgradili smo luku u Zadru i pristupne ceste koje zjape neiskorištene... Uglavnom mi mislimo da je građevina cilj gospodarstva. Građevinom samo trebamo stvoriti proizvod ili uslugu, koji na kraju trebaju donositi dobit. Ali lakše je biti politički uhljeb i izmisljati natječaje , te ubirati provozije, a Hrvatska nam samo tone. Srce će mi pući.

VL
DU
Deleted user
22:40 28.02.2016.

Tko je nositelj projekta Komadina ili Vojko?? Milanović i ostatak sdp-a je po svemu sudeći ispao iz ''dila''???.

VL
DU
Deleted user
07:40 29.02.2016.

za sve krivi komunisti ,partizani i ostali antihrvati , zar ste mislili da je dovoljno izgraditi prugu zagreb - rijeka ,malo morgen , trebali ste misliti i na održavanje , jer mi domoljubi trošimo naš teško zarađeni novac na raznee stožere ,kupovanje glasove , horde zla,razbijamo ploče ,dižemo čerge, i tak,...

VL
HE
hellen3353
22:41 28.02.2016.

Mislila sam da Slovenci nemaju izlaz na more. Znaci Talijani su im dozvolili izgradnju da bi Hrvatska ostala izolirana, ako sam dobro skuzila?

VL
OK
okozaoko
09:33 29.02.2016.

Zločesti Slovenci, zločesti Mađari. Sada, dvadeset i kusur godina otkad smo samostalna država, ništa se nije učinilo za riječku luku. Normalno da drugi gledaju kako što povoljnije poslovati, zar bi trebali i slijedećih dvadeset i kusur godina stopirati svoje planoveve samo zato da riječka luka ne izgubi ono što je već odavno izgubila zahvaljujući domaćim neznalicama i Obiju, debelom lutku koji već predugo sjedi na stolici koja mu postaje preuska svakim novim danom?

VL
ZL
zlatnirat
11:58 29.02.2016.

Bilo bi dobro da neki nas ministar ode autocestom od Lendave do Kopra i onda razmisli o privredi i transportu robe sto se potpuno preselila iz srednje i istocne europe na Slo autoceste a tako i pruge. Politika i sindikati potpuno su unistili HZ a to ocekuje i autoceste koje nam sluze samo za turiste.

VL
« 1 2 3 4 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.