Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 54
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Promocija

Drama u Hrvatskoj turističkoj zajednici zbog – Klepetana

turizam
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
1/7
26.10.2016.
u 19:07

Kampanje nacionalne promidžbene organizacije zamijetilo je u 2016. solidnih 38 posto Europljana iz osam zemalja, uključenih u istraživanje

Oglasne i PR kampanje Hrvatske turističke zajednice u 2016. nisu prošle nezapaženo. Istraživanje u osam europskih zemalja pokazalo je da ih je zamijetilo solidnih 38 posto Europljana. Samo na kampanju Out of Office, recimo, reagiralo je deset milijuna ljudi, koji su slali poruke o svojim zgodama izvan ureda. Priče iz Hrvatske, Croatia's Finest, koje se u udarnom terminu emitiraju na National Geographicu, imaju takav odjek da je Hrvatskoj turističkoj zajednici stigla ponuda za nove serijale, a javljaju se i druge TV kuće, poput Food Networka, zainteresirane da ih otkupe, Zbog kampanje koja je upravo u tijeku, Croatia Feeds, u prvim danima po lansiranju su zbog preopterećenosti padali i serveri. Puno publiciteta dobio je i promidžbeni animirani film o Malenoj i Klepetanu od 30 sekundi, koji je pogledalo i dijelilo čak 7,3 milijuna ljudi. Ovo posljednje, međutim, nije prošlo bez prave male drame.

– Film o Klepetanu i Malenoj je lansiran, u njemu se kaže da se Klepetan svojoj Malenoj vraća svakog ožujka, a ove godine je kasnio pet dana. Svako sam jutro dolazio na posao i prvo pitao: Je l' došao Klepetan? Kad je napokon stigao sav žut, vjerojatno je zapeo u nekoj oluji, svi smo odahnuli – prepričao je na Danima turizma u Braču napetost koja je u Glavnom uredu Hrvatske turističke zajednice vladala tih pet dana njegov direktor Ratomir Ivičić.

Prvi čovjek HTZ-a pohvalio se da su napori nacionalne promidžbene organizacije u ovoj godini rezultirali povećanjem svjesnosti o turističkom brendu Hrvatske među Europljanima za 23 posto, a 16 posto više Europljana danas bolje razumije što se pod tim brendom krije. Brojke nisu beznačajne, svako povećanje od desetak posto za sobom vuče i povećanje potencijala za nove dolaske koji se mjeri u milijunima turista.

Šef HTZ-a optimističan je i oko sezone 2017.

– Dogodine se u svijetu predviđa rast turističkog prometa od 4,2 posto, u Europi od 3,2 posto, a na Mediteranu od 2,1 posto. Hrvatske je, prema procjenama stručnjaka, u društvu mediteranskih zemalja s natprosječnim rastom od čak 3,3 posto više noćenja nego u ovoj godini – otkrio je na Braču R. Ivičić.

>> Imamo adute, ali negdje očito zapinje: hrana kao nacionalni brend

Komentara 2

Avatar think pink
think pink
19:18 26.10.2016.

"Drama u Hrvatskoj turističkoj zajednici zbog - Klepetana" - tko vam stavlja ovakve imbecilne naslove?

DU
Deleted user
19:42 26.10.2016.

zahvaljujuci svijetskoj krizi ,ratovima i rizicima hrvatska broji vece rezultate .ali ne i nikako radi vasih zasluga

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije