Autocestom do milijuna: Istarski Y francuski je posao stoljeća
Produljenje koncesije za još osam godina smanjilo bi iznos financijskih doprinosa, a država bi čak mogla i dobiti koncesijku naknadu.
Komentari 81
Niki22-slažem se s tobom Mene do Splita više košta cestarina nego gorivo a po Sloveniji se vozim sedam dana i nitko me ništa ne pita kada kupim vinjetu. Nigdje nisu napisali koliko love pokupe od tunela Učka i mosta na vijaduktu iznad rijeke Mirne a i još im država daje. Čini mi se da i tu netko stavlja novce u svoj džep kao i na autoputu prema Dubrovniku gdje je „isparilo“ love za 78 km autoputa.
mislim da bi ovdje trebalo više brojki za usporedbu, prvo koliko bi nas koštalo da smo sami gradili, drugo koliko koštaju slični projekti gradnje uz koncesiju u drugim državama pa onda zaključiti da li je ugovor bio povoljan ili nepovoljan.
Dali se netko sječa koji se ono politički grabežljivac(HDZ-a) javno pohvalio da je dobio milion maraka na račun jer je sredio da posao dobije firma Bouygues???-odgovor- Hrvoje Šarinić
...od koje je dosad dobila, .........vilu u samoborskim brezima (još jedno priznanje zaslužnom HDZjovcu), beskrajno tapšanje i Sarkozijevu žilu.\"
dobar posao za stanovnike i građane Hrvatske, tako da se ne uplati niti kuina.....da odmah im produžiti koncesiju barem na 500 godina ajme koji debili ovuda hodaju i odlučuju, a zajednički naziv samo jedan: VELEIZDAJNICI !
Mi smo toliko izvarani i opljackani da vise nikome ne vjerujem, a najmanje ovoj vladi i njenoj interesnoj organizaciji zvanoj HDZ. Ja vecih bandita i goreg olosa nisam vidio.
Ček malo, mi izgradimo cestu našom lovom, onda je ovi lopovi daju u koncesiju, i onda im još isplaćuju poticaje iz proračuna od 3.2 milijarde kuna?!?!?! Pa toliko ta dionica ne košta da je ideš graditi ponovo, pa tko je tu lud?
kakva produljenje ugovora? pa ugovor je ocito stetata za republiku hrvatsku, i najbolje je pustiti da istekne, a onda javni natjecaj u kojem ce se nanovo definirati uvjeti i po mogucnosti ovaj put napraviti takav ugovor da se od autocestee zaradi a ne da se jos u nju mora ulagat.
hdz pljačka našu domovinu već 20 godina zajedno sa bjelosvjestskim hohštaplerima
Francuska tvrtka Bouygues dobila je Istarski ipsilon u koncesiju 1995., kada je RH još bila u ratu. Francuze je doveo Hrvoje Šarinić. Ugovor o koncesiji između RH i Bouyguesa bio je gotovo kolonijalan, a smatra se da je to bio jedan od načina kako da platimo svoju nezavisnost utjecajnim zemljama EU. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Eto i nezavisnost smo plaćali, a sad plaćamo ulazak u EU, pa dokle ćemo više plaćat.
Šarinić je dobro naplatio svoj ulog u toj priči ! Tako se pričalo !
pazite ovog novinarskog plaćenika, bilo bi dobro da hrvatska produži nepovoljan ugovor, umjesto da su ga odmah raskinuli!!! 17 milijuna eura godišnje, plus sve što skupe u kućicama!!!!
Da mi je znati kako su stvorili rashod od 230 milijuna eura u prošloj godini, da nisu nanovo gradili autocestu?
The Glory of the Slavs ........................ knjiga Udarac ruskih bogova moze se skinuti bezplatno s interneta u PDF format .......................... Prije ili kasnije ce shvatiti cijeli hrvatski narod Pavelic-Tito-Tudjman su hrvatska alternativa Zionisti zelu da Hrvati nikad to ne shvatuu i da se vjecno medjusobno glodju.......
Poluautoceste tj.ako nisu u punom profilu, se nikada nisu isplatile graditi.Osim toga su opasne zbog preticanja,(vozilo iz suprotnog smijera ti dolazi 130 na sat),a da se cijelo vrijeme vučeš za šleperom i to još plačaš.Pa onda radije ideš starom cestom,zato su se ljudi i pobunili te je finaciranje krenulo neplanski.Ili puni profil ili ništa,malo je skuplja ali je dugoročno.Samo autocesta Zagreb-Rijeka je imala uspjeha kao poluautocesta jer je tunelima skratila put za 1 sat ali i ona je sada u punom profilu.
Nadam se da će na vlasti doć neka \"radikalna\" struja koja će hrvatsku STAVITI NA PRVO MJESTO i revidirati SVE ugovore (i tajne sklopljene IZA LEĐA građana) počevši sa vatikanom pa do ove lopovske bine istra .........
Neznam čiji je to POSAO STOLJEĆA, ali znam da me posljednji put u Pulu i natrag koštao 2x12 kn cestarine po Y, te 2x28 kn tunelarine (Učka), što je 80 kn. I onda su nam Slovenci s vinjetom lopovi.
Binaistra nije za kredit dobila državna jamstva i taj se kredit ne knjiži na državu? Zašto onda država plača visoku \"potporu\" toj firmi?
ko je PLIVU prodo ZIDOVIMA...????
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
@ ludi kekec frisku figu!