Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 5
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Interaktivni turizam

Projekt Istria Experience predstavila Ashley Colburn

istra eperiance
Slavko Miđor/Pixsell
24.07.2013.
u 13:36

U sklopu 24. Vegeta Croatia Opena predstavljen je projekt Istria Experience, platforma koja na jednom mjestu objedinjuje najbolje doživljaje Istre

Ljetovanje bez smarth phona, tableta, prijenosnih računala? Neizvedvo! Posebno kada pametne spravice omogućavaju da sve što želite doznate u par klikova. U sklopu 24. Vegeta Croatia Opena predstavljen je projekt Istria Experience, platforma koja na jednom mjestu objedinjuje  najbolje  doživljaje Istre.  Moguće je pretražiti i rezervirati turističke usluge, prijevoz, smještaj, avionski let, let balonom, vinsku degustaciju, wellness tretman...

Ovaj inovativan način odabira najboljih doživljaja i autohtonih turističkih sadržaja Istre, za razliku od sličnih platformi, na istom mjestu omogućava prezentaciju, rezervaciju i na kraju kupnju željene usluge. U razvoj projekta uloženo je 5,5 milijuna kuna.

Čak 150 doživljaja u 12 kategorija

"Projekt Istria Experience podiže vrijednost destinacije sustavom koji jamči kvalitetu i pojednostavljuje uživanje u različitim sadržajima destinacije te potiče konzumaciju usluga i sadržaja. Na ovaj način želimo i aktivnosti izvan turističkih objekata predstaviti kao važan dio vrijednosti destinacije, ali i potaknuti pred i posezonu atraktivnim turističkim proizvodima", ističe Davor Brenko, direktor poslovnog razvoja Istraturista.

Istria Experience već sada uključuje oko 150 odabranih doživljaja u 12 kategorija, poput izleta, događanja, restorana i konoba, noćnog života, sporta i sl., koje se mogu jednostavno pretraživati i aktivirati na web adresi www.istriaexperience.com. Svaku kategoriju podržavaju odabrani stručnjaci i gosti koji će ocjenjivat kvalitetu pojedinih sadržaja. Projekt su u Umagu predstavile i u projekt uključene američka novinarka Ashley Colburn, voditeljica Antonija Mandić i vinarka Antonella Kozlović, koja je projekt ocijenila kao "iznimno vrijedan za proizvođače i ponuđače usluga u lokalnoj zajednici, koji pomoću Istria Experiencea dobivaju inovativan alat koji će zasigurno privući nove interese posjetitelja i turista."

Potvrda kvalitete

Voditeljica projekta Martina Šolić ističe da je projekt  namijenjen gostima na području Umaga i okolice, a novina su  info punktovi i interaktivni info displeyi.Dugogodišnjim gostima ovaj sustav može ponuditi još više, a novim gostima je prva dodirna točka s Istrom kao destinacijom. 
U projekt je trenutačno uključeno više od 100 lokalnih partnera, ugostitelja, vinara, proizvođača maslinovog ulja i drugih. Njihov broj raste iz dana u dan kako ponuđači usluga i sadržaja sve više prepoznaju ovaj način jednostavne prezentacije i prodaje svoje ponude među najboljim sadržajima koje Istra nudi, što znači da im Istria Experience služi i kao potvrda kvalitete. 

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije