Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 2
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
„Mojoj majici“

Hladno pivo uoči koncerta u Areni Varaždin predstavlja novi spot posvećen fanovima i majicama

hladno pivo
Foto: Luka Stanzl/Pixsell
1/6
13.10.2015.
u 10:12

I dok pjesma "Firma" još uvijek odzvanja radijskim eterom refrenom "bog, domovina, nacija; svi na pod, ovo je privatizacija", Hladno pivo uoči koncerata u Varaždinu 17.10. te Sarajevu dan ranije, predstavlja spot za pjesmi "Mojoj majici"!

Album "Dani zatvorenih vrata" donio je mnogo zanimljivih pjesama no jedna se brzo prometnula u svojevrsnu himnu publike Hladnog piva. Broj pogleda na Youtube-u kao i reakcije na koncertima, izdvojili su pjesmu "Mojoj majici" kao omiljeniju publici, pa je logično da je pjesma dobila video spot u kojoj glavnu ulogu ima upravo publika i fanovi Hladnog piva.

Spot je sniman prije 3 tjedna na koncertu na Šalati u Zagrebu, gdje su posjetitelji bili pozvani da obuku svoje najdraže majice. Neku su za tu priliku napravili vlastite originale, neki su pokazali svoje najdraže simbole i poruke, a neki su nosili majice najdražih bendova.

Krcata Šalata bila je odlična prilika za napraviti video spot posvećen fanovima i majicama, a redatelj Tomislav Fiket i snimateljska ekipa napravila je odličan posao.
Energija sa Šalate, odnos između Hladnog piva i publike, pjevanje u glas…sve to odlično je pretočeno u spot a istovremeno i najbolje nagovješćuje što posjetitelje varaždinske Arene čeka ovu subotu 17.10. dok sličnu euforiju u Sarajevu očekujemo dan ranije.

Iako se s Milom i dečkima znam dugo, nekako se nikad nije poklopilo da radimo zajedno (osim moje epizodne uloge u Bačkizagrestuhpašeja) pa se savršeno posložilo da je to moj 25. spot za njihovih 25 godina. Dodatna motivacija je bila i sama pjesma „Mojoj majici“ koja se bavi temom t-shirtova s porukom, budući da se osim režijom, bavim i dizajniranjem provokativnih majica u svom brandu Bad Habit.
Najveći izazov na samom snimanju je bila organizacija donošenja zida s vratima na pozornicu prije pjesme kako bi se snimio jedan od početnih kadrova te njegovo brzinsko odnošenje kako se ne bi remetio koncert. Cijelu feštu smo snimali sa pet kamera kako bi što vjernije dočarali atmosferu pune Šalate i tu povezanost između Piva i njihovih fanova. Ova video priča ipak nije samo klasični koncertni spot već i svojevrsna zahvala fanovima.“
– opisao je svoje dojmove redatelj Tomislav Fiket kojem je to 25. spot u karijeri, u organizaciji Manevar produkcije.

Spot su snimali Mario Marko Krce, Josip Ivančić, Milan Krkač i Branko Pašić a atraktivne zračne kadrove cable camom su odradili Davor Crnogorac, Marko Butraković te Robert Godrijan iz CRAFT-a.

Spot je montirao Marin Juranić, filmski montažer koji je montirao i filmske hitove poput Sonja i Bik, Kenjac, Sve džaba…

Završna obrada slike rađena je u Berlinu, a radio ju je Fran Sokolić jedan od samo deset primljenih studenata na Studij color gradinga na Berlinskoj Filmskoj akademiji.

I mali podsjetnik na kraju, Hladno pivo natječe se za MTV EMA 2015 u kategoriji Best Adria Act, glasanje traje do 14. listopada u ponoć a glasati se može ovdje.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije