Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 181
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Koliko zarađuju zvijezde YouTubea

Ludiranje u virtualnom svijetu donosi milijune dolara

23.11.2015., Zagreb - Vitaly Zdorovetskiy, zvijezda YouTubea, sletio u Zracnu luku Zagreb.  Photo: Zarko Basic/PIXSELL
Foto: Žarko Bašić/PIXSELL
1/7
25.11.2015.
u 11:00

Počeo sam s ovim jer mi je bilo dosadno, a ne zbog slave ili novca, tvrdi Kjellberg koji zarađuje najviše od svih youtubera Zdorovecki je jedan od najpopularnijih youtubera, a u Zagreb je došao zbog novog YouTube kanala koji okuplja snage iz regije

Ovaj tjedan u Zagrebu boravi Vitalij Zdorovecki, jedan od trenutačno najpopularnijih youtubera na svijetu, "prankster" kojemu su snimke u stilu skrivene kamere donijele slavu i bogatstvo. Zdorovecki je sinoć o svom iskustvu govorio u Cinestar Imax Arena kinu, a njegov dolazak sredio je JoomBoos, novi YouTube kanal koji okuplja najpoznatije kreativce u Hrvatskoj i regiji i poručuje: "Ako se i vi želite okušati na YouTubeu možete se javiti JoomBoosu na mail matej.loncaric@24sata.hr."

Hrvati piju kao Rusi

– Super mi je u Zagrebu. Ekipa je odlična i sviđa mi se kako se ljudi ovdje vole zabavljati i partijati. Vi ovdje možete popiti kao i Rusi. Ovdje se osjećam kao doma – rekao je Zdorovecki jučer prije nastupa.

Zdorovecki (23), koji je rođen u Rusiji, ali se s obitelji preselio u SAD kao tinejdžer, proslavio se psinama koje objavljuje na svom kanalu VitalyzdTv, gdje možete naći snimke na kojima miriše strance na ulici, plaši ih prerušen u zombija ili traži djevojke da mu daju svoje gaćice, a sve kako bi snimio njihove potencijalno smiješne reakcije. Možda najveći pothvat izveo je ljeti 2014. godine utrčavši na teren tijekom utakmice između Njemačke i Argentine u finalu Svjetskog prvenstva u Brazilu, zbog čega je bio i uhićen. I to mu nije jedini put.

Njegov YouTube kanal sada ima više od 8,7 milijuna pretplatnika, njegove snimke gledane su više od milijardu puta. Neki procjenjuju da zarađuje oko 2 milijuna dolara na godinu, no nije htio otkriti točan iznos.

– Mogu vam reći da imam dovoljno novca, a što mi je još važnije, mogu pomagati svojoj obitelji. Vozim dobar auto, kupio sam kuću, priuštim si... – rekao je Zdorovecki.

Koliko god taj uspjeh izgleda velik za ono što je u biti zabava, a ne rad, ima i onih koje je YouTube učinio mnogo bogatijima. Forbes je nedavno objavio popis korisnika YouTubea koji su dosad u 2015. zaradili najviše novca, a na prvom mjestu našao se Felix Kjellberg s 12 milijuna dolara prije poreza. Taj 25-godišnji Šveđanin, čiji je nadimak na YouTubeu PewDiePie, stekao je bogatstvo i slavu snimajući kako igra videoigre, pritom ih gorljivo komentirajući. Ne može se baš reći da se ubio od posla...

Samozatajni Kjellberg sada živi u Brightonu u Engleskoj jer mu odgovara anonimnost, koju ne bi mogao imati u, na primjer, Los Angelesu.

– Tamo me ljudi stalno tapšaju po leđima i govore mi da sam sjajan – rekao je jednom prilikom.

– Počeo sam s YouTubeom jer mi je bilo dosadno, ne zato da bih postao slavan.

Iza Kjellberga su na Forbesovoj ljestvici komičarski kanali Smosh i The Fine Bros koji dijele drugo mjesto s 8,5 milijuna dolara, a slijedi ih violinistica Lindsey Stirling sa 6 milijuna dolara.

Djeca ne blokiraju reklame

Peto mjesto dijele komičarski duo Rhett & Link i gamer KSI sa zaradom od 4,5 milijuna dolara. Sedma je Michelle Phan kojoj su savjeti o šminkanju donijeli 3 milijuna dolara, a osmo mjesto dijele komičarka Lili Singh, prankster Roman Atwood i kuharica Rosanna Pansino s 2,5 milijuna dolara. Svi oni do zarade dolaze na različite načine. Tu su, naravno, reklame na samom YouTubeu – ako su im kanali dovoljno popularni, korisnici dobivaju dio zarade od oglašivača. Međutim, mogu doći do novca i putem sponzorskih sadržaja ili reklamiranjem proizvoda u svojim uradcima. Uspjeh i dokazivanje na

YouTubeu često rezultira unosnim ugovorima izvan virtualnog svijeta. Rhett & Link, na primjer, sklopili su ugovore s proizvodnim divovima poput Gillettea i Toyote. Koliko će neki korisnik YouTubea zaraditi osim o gledanosti ovisi i o tome koliko njihovih gledatelja koristi AdBlock, dodatak za internetske preglednike koji blokira reklame. Djeca rjeđe koriste AdBlock pa se mnogi youtuberi orijentiraju na sadržaje koji će biti privlačniji najmlađima.*

>> Veliko druženje Vitalija Zdorovetskog i njegovih fanovau Cinestar Imax Arena kinu 24. studenog

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije