Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 48
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Modni klanovi

Unosne obiteljske vrijednosti - Ove moćna obitelji drže se zajedno

ottavio missoni
Foto: Nel Pavletić/Pixsell
1/3
24.10.2014.
u 15:30

Riječ je o obiteljima koje ponosno stoje iza poznatih modnih kuća i danas uživaju status najmoćnijih ljudi na svijetu. No, da put do zvijezda nije bio posut ružinim laticama, svjedoče njihove životne priče koje govore o najranijim počecima onoga što se danas smatra utjecajnim modnim imperijem te o borbi i beskompromisnom radu koji se prenosio s generacije na generaciju...

Svaka obitelj posebna je na svoj način i karakteristična po svojim usađenim vrijednostima. Ipak, neke su obitelji tijekom godina uspjele povezati vlastite rodbinske veze, talent i mukotrpan rad kako bi stvorile svoja carstva koja počivaju na toliko čvrstim temeljima da su i potomcima osigurali sigurnu egzistenciju te uspješnu karijeru. Riječ je o obiteljima koje ponosno stoje iza poznatih modnih kuća i danas uživaju status najmoćnijih ljudi na svijetu. No, da put do zvijezda nije bio posut ružinim laticama, svjedoče njihove životne priče koje govore o najranijim počecima onoga što se danas smatra utjecajnim modnim imperijem te o borbi i beskompromisnom radu koji se prenosio s generacije na generaciju. Jednima su za sadašnji uspjeh trebale godine dokazivanja i probijanja među mnoštvom drugih s poslovnom vizijom, dok su se nekima u određenom trenutku vrata jednostavno sama počela otvarati prema novim pobjedama. Bilo kako bilo, ono što svaka od tih obitelji ima zajedničko su ugled i moć uz pomoć kojih opstaju u svim uvjetima.

OBITELJ MISSONI

Modno carstvo koje se prenosi generacijama

Poznati dizajner Ottavio Missoni i njegova supruga Rosita pokrenuli su svoju modnu liniju Missoni 1953. godine. Pet godina poslije zajedno su otvorili i svoju prvu radionicu pletenine u talijanskom gradu Gallarateu. Danas je njihova kći Angela glavna dizajnerica na čelu modne kuće Missoni, njezin brat Luca kreativni je direktor, a njegova kći Margherita dizajnira Missonijeve modne dodatke. Osim kreiranja odjeće koja iz sezone u sezonu osvaja svojim dizajnom, kuća Missoni obuhvaća i liniju Missoni Home koju trenutačno kreativno nadgleda Rosita.

OBITELJ PRADA

Kada se od ničega stvori nešto veliko...

Godine 1913. braća Mario i Martino Prada otvorili su trgovinu kožnate galanterije Fratelli Prada u Milanu. Marijeva snaha Luisa preuzela je trgovinu nakon njegove smrti 1958. godine, a njezina vlastita kći Miuccia uvedena je u posao 1977. godine, otkad je zajedno s proizvođačem, a poslije i suprugom Patrizijem Bertellijem povela cijelo poslovanje u sasvim novom smjeru. Kasnije su kreativnost koju je donijela Miuccia i Bertellijev poslovni duh pretvorili Pradu, u jednu od najprodavanijih modnih linija na svijetu koja je danas na samom tronu industrije.

OBITELJ ARNAULT

Snažna obitelj o kojoj ovise sudbine najvećih modnih kuća u cijelom svijetu

Na čelu obitelji koja vlada svjetskom modnom scenom nalazi se Bernard Arnault, sedmi najbogatiji čovjek na svijetu koji u svom vlasništvu ima divovski konglomerat LVMH. LVMH je vlasnik modnih kuća Givenchy, Celine, Kenzo, Louis Vuitton, Christian Dior, Donna Karan, Marc Jacobs, Fendi i mnogih drugih, te njihovih parfemskih i kozmetičkih licencija. Kako bi se dinastija u budućnosti potpuno održala, Bernard je od malih nogu u svoje poslove uputio djecu iz prvog braka. Delphine Arnault danas je jedna od glavnih direktorica kuće Dior, a sin Antoniea Arnaulta direktor je za komunikacije kuće Louis Vuitton.

OBITELJ ARMANI

Blažen među ženama i uspješan u svim modnim krugovima

Iako je talijanski modni gigant Giorgio Armani u mladosti jedno vrijeme studirao medicinu, a čak i služio u talijanskoj vojsci, ipak je potražio drugačiju karijeru. Zaposlio se u Milanu kao prodavač muške odjeće, a zatim i kao dizajner za kuću Cerruti u vlasništvu Nine Cerrutija. Svoju vlastitu modnu tvrtku Armani je osnovao 1975. godine, a osobni uspjeh voli držati unutar obitelj pa tako s njim rade sestra Rosanna te njegove dvije nećakinje Silvana i Roberta čije je bogatstvo prošle godine procijenjeno na nevjerojatnih 8,5 milijardi američkih dolara.

OBITELJ FERRAGAMO

Vrednote koje se održavaju u spomen 
na oca začetnika

Nakon što je izučio svoj postolarski zanat u Napulju, dizajner Salvatore Ferragamo sa svojih 13 godina utemeljio je dućan u svom rodnom gradu Bonitu u Italiji 1912. godine. Dvije godine poslije emigrirao je u SAD, naučio tvorničke tehnike i do 1923. godine postao glavni postolar zvijezda u Hollywoodu. Nakon njegove smrti 1960. godine Salvatoreova supruga Wanda Ferragamo preuzela je kormilo postolarskog biznisa uz pomoć njihovo šestero djece, Fiamme, Giovanne, Fulvije, Ferruccia, Leonarda i Massima. Danas braća i sestre i dalje rade na očuvanju obiteljskog imena te brenda i to uz pomoć svoje vlastite djece.

OBITELJ WERTHEIMER

Najveće obiteljsko bogatstvo ostavljeno braći u naslijeđe

Iako modnu kuću Chanel mnogi često povezuju s poznatim dizajnerom Karlom Lagerfeldom, braća Alain i Gérard Wertheimer zapravo su oni koji su odgovorni za većinu poslovanja jedne od najvećih modnih kuća današnjice. Djed dvojice braće, Pierre, davne 1924. godine kupio je 70% udjela u Chanelovoj parfemskoj industriji te tako svojim unucima osigurao uistinu lagodan život. Osim što su u vlasništvu Chanela, braća također posjeduju popularni brend donjeg rublja Eres, brend kožnate galanterije Tanner Krolle, a u njihovu je vlasništvu i nekoliko velikih francuskih vinograda.

OBITELJ VERSACE

Bratsko-sestrinski odnosi na vrhuncu modne moći

Poznata modna dizajnerica Donatella Versace trenutačno kreativno vodi talijansku modnu kuću Versace osnovanu 1978. godine, koju je preuzela nakon tragične smrti svoga brata i osnivača Giannija Versacea. Zlatno doba kuća je proživljavala 80-ih i 90-ih godina prošlog stoljeća. Mnogi smatraju da je Donatelli trebalo dosta vremena da se oslobodi i opusti, ali je zato danas obožavaju i njezin rad cijene ljubitelji mode diljem svijeta. Od svojih samih početaka Versace je bio utjelovljenje glamura i seksepila. Danas, kako bi svoj brend održala profitabilnim dok traje financijska kriza, Donatella je potaknula razvoj lifestyle segmenta te otvaranje lanca luksuznih dizajnerskih hotela u Australiji i Dubaiju.

OBITELJ WANG

Vlastiti talent i nesebična podrška roditelja kao recept za uspjeh

Mladi i talentirani dizajner Alexander Wang svoj vlastiti modni brend osnovao je ne tako davne 2007. godine. Alexander potječe iz obitelji tajvansko-američkih korijena, koja danas posjeduje tvornice u Kini, a doselio se u New York kako bi upisao slavnu školu mode i dizajna Parsons. U vrlo kratkom vremenu uspio se nametnuti kao perspektivna mlada nada svjetskog dizajna te je ubrzo od vlastitog imena stvorio brend koji danas konkurira i najvećim modnim imenima u industriji. Alexander danas radi uz svog brata Dennisa i njegovu suprugu Aimie, koji su ponosni roditelji malene "street style" zvijezde Aile.

OBITELJ OLSEN

Zajedničkim snagama osvajaju još od malih nogu

Sestre blizanke Mary-Kate i Ashley Olsen od malih nogu znale su šarmirati svijet. Iako su tako svoju karijeru počele još kao bebe, putem su se željele okušati u modnom biznisu te su svima uspjele dokazati da njihovi snovi nisu samo prolazni hir te kako njihov talent seže i dalje od glumačkih vještina. Javnost je tako ostala zapanjena kada su 2006. godine lansirale vlastitu liniju odjeće pod nazivom The Row, koja se temelji na kreiranju savršene majice kratkih rukava. Sestre su udružile svoje talente i zajedničkim snagama uspjele su stvoriti vlastiti mali svijet u kojem mogu biti kreativne te ostvariti svaki cilj koji stave pred sebe.

>>Mitsko stablo života, blagostanja i dugovječnosti upravo tako djeluje na zdravlje i ljepotu

>>Cipele s vezicama na visoku petu – predmet žudnje svjetskih dama!

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije