Za izradu turističkog slogana javilo se 13 agencija
HTZ raspisao međunarodni natječaj i za izbor globalne PR agencije. za čiji je angažman rezervirano 12,5 milijuna kuna
Komentari 1
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Hrvatski turizam je poceo s Ivcicem.prije nista nije bilo.Sve treba promjeniti, Imamo na celu dva je.....vjetra koji se izivljavaju na turizmu i pune dzepove prijateljima i......