Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 2
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Posao budućnosti
Povratak na članak

Sedam tvrtki ide u izradu punionica za aute na struju

Končar, Dalekovod, Dok-Ing, E.N. Tesla, Institut Hrvoje Požar, Munja i Croata osnivaju konzorcij, zainteresiran i Grad Zagreb.

Komentari 10

IN
Indexid
08:26 17.06.2010.

Da, ako si spreman na toj punionici provesti jedno 2-3 sata da se auto napuni, onda je to OK.

VL
Avatar ludi kekec
ludi kekec
16:37 18.06.2010.

A struju za punjenje \"čistih\" auta će proizvoditi u termoelektranama na naftu???

VL
ET
eticus
08:18 17.06.2010.

Izuzetno mi je simpatičan i podržavam ovaj projekt. Ali ! Već postoje elektromobili kojima je dovoljna samo utičnica za struju, dakle bilo koji izvor i ne trebaju posebne punionice. Punjač je ugrađen u vozilo.

VL
Avatar bok
bok
08:34 17.06.2010.

Bravo! Zelim nam puno uspjeha!!!

VL
UK
Ugo Kajvez
09:32 17.06.2010.

Navodno se isprobavaju i gorive ćelije .......

VL
Avatar Point_of_view
Point_of_view
10:43 17.06.2010.

Po mome misljenju jedina dugorocna solucija je. da barerije budu kompaktnije a ujedno i veceg kapaciteta i da se standardiziraju recimo tri tipa (mala, srednja i velika auta). Tako bi bilo moguce na punionicama zamjeniti praznu bateriju za punu i to sve u roku od deset minuta. Prikljucenje auta na utisnicu, dugorocno nema smisla, jer jednostavno dugo traje a tesko je isto tako, doci nekome u goste i trositi mu struju, a da ne znas koliko kosta. Sjetomo se samo standarda kod televizije PAL, kod videosistema VHS, kod HD blue ray...

VL
C1
c11dugi
10:44 17.06.2010.

Želim vam puno uspjeha, iako vam je manja želja razvoj, a više predpozicioniranje na tržištu, pa onda prodaja biznisa za velike novce. Veliki igrači se nalaze na tom polju u svijetu, pogotovo poznavajući amerikance koji sigurno već 10 godina imajuu tu tehnologiju spremnu za uporabu (za sada u vojnim laboratorijima, a onda vrlo brzo kad odluče tako, u primjeni za civilne svrhe). Jedini je problem manipulacija s naftom i želja svjetskih biznismena da u zadnjim godinama iskorištavanja nafte, dižući cijene u nebo, a pritom manipulirajući strahom ljudi od nestanka energenata pokupe nenormalnu zaradu koju će onda reinvestirati u kompanije slične profitabilnosti. Zamislite objavu BP svojim prebogatim dioničarima da odlaskom iz naftnog biznisa njihova dionica pada 100% i da sljedeće godine nema nikakve zarade ni bonusa

VL
OB
-obrisani-
12:24 17.06.2010.

uvijek je dobro imati svoje mišljenje, ili barem \"neko mišljenje\", samo to punjenje baterije ne mora trajati cijeli dan, Majetićev xd se napuni 100% za sati i pol ako imaš trofaznu utičnicu 380v/16A. prvo: zašto bih ga kod prijatelja moraoo napuniti 100% kad mi je domet 250km a radi se i na većem dometu? drugo: digitalno brojilo utrošene električne energije se danas može serijski proizvesti za manje od 10€ - usporedimo to s početnom cijenom xd 30\'000€, nema smisla uspoređivati. treće: po mome, budućnost je u vodikovim baterijama, u njima vodik sagorjeva i proizvodi struju a dobijemo ga od vode, elektrolizom, malo je opasniji od benzina i potrebna je posebna tehnologija radi vrlo viskokog pritiska skladištenja ali to je danas dostižno...

VL
OB
-obrisani-
12:32 17.06.2010.

kako drugi potiču proizvodnju i korištenje električnih vozila? u Švicarskoj Konfederaciji (CH), sve je skupo, parking na ulici 1CHF, 5 kuna, u podzemnom garažama 20kuna, besplatni parkinzi praktički niti ne postoje... ali za to, ako imaš električni automobil, imaš besplatnini praking i utičnicu, pa dok si u kinu ili u šopingu baterijica se plako dopunjuje... ipak, kako rekoh, sve je skupo pa i ti električni automobili nisu još sbvakome dostupni. eto bicikl s pomoćnim elektromotorom je oko 10\'000 kuna, kineski, u nekim trgovačkim lancima ali ako se radi o domaćoj proizvodnji onda bez 5\'000CHF (25\'000kuna ne zaviruj), za auto se nisam niti raspitivao!?

VL
GO
Gogosh
15:21 17.06.2010.

Odakle će se te \"benzinske stanice\" napajati strujom? Imam ponudu za jedno rješenje, stvar je prijavljena patentnom uredu. Ako se projekt realizira, neće to biti samo za punjenje automobilskih baterija, već izvor struje za višestambene zgrade, kuće, manje pogone... Stvar sam ponudio Hondi i Volvu jer do sada nisam naišao na interes kod nas. Čekam odgovore.

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.