Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 53
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
ANALIZA
Povratak na članak

Najviše marže ima DM te je i najuspješniji

Konzum suvereno vlada hrvatskom maloprodajom s ukupnim prihodom od 12,6 milijardi kuna u lanjskoj godini, a na ljestvici trgovaca s najvišim maržama treći je, iza DM-a i Mercatora-H, s prosječnom maržom od 19,6 posto.

Komentari 18

HI
hitro5
11:22 18.10.2010.

Eto da se isplati kad ljude vise nego posteno platis za rad.....sve se to vrati i evala im., BRAVO DM

VL
JA
jamajka
18:02 18.10.2010.

Točno je, đavo odnio kunu-dvije, bar znam da idu e neke normalne, poštene plaće, pa ću i na taj način podržati poslodavca koji pokazuje da ima osjećaj za mjeru. Radije nego u gulikože za tih par kuna.

VL
OB
-obrisani-
10:48 18.10.2010.

Ahahahahahahahahaha.........Konzum ima najmanje marže?!?!? Kakve gluposti, majko mila!!! Konzum ima prosječne marže od 40%!!!!! Ovakvi plačeni oglasi, zaista ruše još i ono malo ugleda i vjerodostojnosti koje je ostalo V. listu.... Fuj, plačeničko novinarstvo......bijedno.....judine škude....pljuc!

VL
OB
-obrisani-
11:01 18.10.2010.

Zašto niste naveli kolika je promet po zaposlenom u Konzumu, vrlog hrvatskog ratnog profitera Todorića? Niste naveli zbog toga što je NAJMANJI?! u usporedbi sa gotovo svim trgovačkim lancima koji su navedeni, a što u konačnici znači da je prošla baba sa kolačima! Ljudi moji u SuperKonzumu u Sarajevskoj ulici, u Travnom, trenutno radi samo 50 ljudi, a počeli su sa 150 zaposlenih........promet pada......jako pada......još malo pa ključ u bravu.....

VL
SW
swimm
11:39 18.10.2010.

ovo mora da je dobro potplacen članak. ako radnici u DM-u primaju placu od recimo 6000-7000 kn,a u KOZMU (btw koji je pod čizmom Todorića) za isti posao i paletu proizvoda rade za doslovno DUPLO MANJI iznos(ako ne i više)....mislim da je unaprijed očito tko laže,a laže jako loše jer je DM čista potvrda tome da postoji mogucnost za veca primanja.

VL
Avatar Point_of_view
Point_of_view
14:37 18.10.2010.

@Zecgadišmise, procitaj ponovno clanak, nisi ga dobro razumio! Preko 50% retalilera posluje s gubicima. Konzum ima prihod od 12,6 milijardi kuna a netto dobit, znaci poslije EBITDA, od cca.50 mlilijuna kuna. To je manje od peanutsa, odnosno nije dovoljno nii za kikiriki. Sad zamisli da jos podigne place osoblju, morao bi novac vaditi iz madrace i donositi u firmu. Nazalost u Hrvatskoj svi osim osim DM Drogerie, zivotare, do kada ne znam ali sigurno ne dugo!? Getro i Sloboda su se prije propasti prodali Mercatoru, a ostali?

VL
AU
Augustiner
14:49 18.10.2010.

sve trgovine dobro trguju i zarađuju....samo je pitanje tko je pošten gazda , vlasnik...pa da radnike adekvatno plati.....kao DM recimo....međutim kod nas postoje trgovački lanci koji bi najbolje da radnik radi besplatno i da mu radnice puše ispod pultova.....za 1000...2000 kuna......kao nemaju novca, propadaju, ekonomska isplativost, tržišna vrijednost radnika brabonj, brabonj...a sutra novi merđan, apartman na moru......i djeca na prestižnim fakultetima......j im p.. m.....

VL
DU
Deleted user
15:32 18.10.2010.

Nije mi baš jasan kriterij usporedbe odnosno miješaju kruške i jabuke u gornjoj analizi marži. DM, baš kao i Müller su mjesta inspiracijske kupnje parfema, dekorativne i ine kozmetike te sredstava za higijenu i čišćenje. Ženske tamo hodočaste kao u hramove i doista mi nije jasna logika zašto izdvajaju za bočicu šampona par kn više nego što ta ista bočica stoji u obližnjim samoposlugama. Od DM su jedino skuplje ljekarne (gdje je marža 35 %) i istine radi, ti tamošnji kupci su mi još manje jasni jer tko je lud da kupuje u ljekarni tu navedenu bočicu šampona još skuplje!? I onda se u članku povlači usporedba s retail segmentom samoposlužnih trg. lanaca gdje se prvenstveno kupuju hrana i niz svakodnevnih potrepština, ali to je sve prije nego inspirativna, emocijama zavedena (mladost, ljepota, zdravlje, čistoća) kupnja. Jasno da DM ima najviše marže i najviše plaća zaposlenike i da blagajnice još kupcu utrpavaju robu u poklonjenu vrećicu - kad imaju bukvalno neuračunljive mušterije odnosno uglavnom ženskinje padaju na mramorne podove i gomilu tih kozm. artikala na policama i ne gledajući cijene. Da netko proba tako s hranom, nabiti toliku maržu na meso, tjesteninu ili pak kavu - kupci koji su ipak više ubrojivi u samoposlugama nego u DM bi otišli odmah drugdje gdje je jeftinije. Zaključno - ima smisla jedino uspoređivati međusobno marže u trgovinama sličnom profila tipa megamarketi ili trgovina bijelom tehnikom ili branša trgovaca kozmetikom. Lijepo je Kerum rekao na TV, onako grubo seljački - da on plati svoje kadrove 2x više, to bi jedino mogao \"izvaditi\" iz marži koje bi onda poskupile robu na njegovim policama i kupci bi otišli drugdje gdje je jeftinije, a radnicima otkaz jer ne bi bilo posla. On nije tip koji znano okoliša i nije nešto sklon uljepšavati stanje u branši.

VL
Avatar Point_of_view
Point_of_view
16:01 18.10.2010.

Ljudi se se fokusirali na Todorica i bilo sto da on napravi, on je \"ratni profiter\", sve jeftonio dobio, lose placa nabavljace i osblje... i sta ti ja nam sta jos ne. Ali ako poneki od nas, trijezvene glave pogledaju realnosti u oci, onda ce mozda shvatiti, da je Todoric, mozda jedina sansa, za izalazak hrvatski proizvoda na svjetska trzista. Prije nekoliko godina poceo je u USA sa Janom, mukotrpan posao, kosta jako puno novaca ali dosao je na police velikog nacionalnog playera i sad bi prica mogla dobro se razvijati, cilj cca. 100 milijuna dollara prometa. Sad ide dalje sa vinima. Ista stvar, kontinuitet u proizvodnji, bez oscilacija u kvaliteti i velika kolicina robe su preduvjet za izlazak na penetrirana svjetska trzista. U pripremi je maslinovo ulje preko Agrolagune a sa PIK-om Vrbovec je vec usao u opskrbu NATO-a. Umjesto da se oko njega stvara pozitivna klima i pomaze mu se koliko je moguce, jer Agrokor uposljava jako puno ljudi, , mi jednostavno ne znamo drigacije, nego pljuvati i poslije se cudimo sto nema stranih investitora a ovako se ponasamo prema domacim.

VL
JS
Janje-s-crnim-repićem
17:03 18.10.2010.

Moja logika je ovakva: Da, ok, možda je ta bočica šampona u DM-u skuplja ali cure (i poneki muškarac) su pošteno plaćeni za svoj posao koji rade u DM-u i nije mi uopće žao što potrošim tih nekoliko kunica više.

VL
OB
-obrisani-
17:57 18.10.2010.

Point_of_view......razvidno je da:.......ili radiš kod Todorića ili si lud ili bi želio da se ponašamo prema onoj krilatici iz Alan Forda:........hocete li vjerovati meni ili svojim očima?!? Ja ću vjerovati svojim očima.....obzirom da iz prev ruke znam kako se radi u Todoričevim podružnicama.....kako izrabljuje radnice.....kakve sramotno niske plaće dijeli..... Nadalje, čista je demagogija i mazanje očiju ovo što ti pričaš o \"penetraciji\" ( jebeni izraz?!...u stili novokomponiranih hrvatskih tzv. managera...ahahaha ) na strana tržišta.....koga boli kura.c gdje Todorić \"penetrira\"?!? Radi li on to zbog mene i nas ili zbog osobnog profita?!\' Nadalje, on kao hrvatski investitor, trebao bi ili trebao je nametnuti standarde odnosa prema radnicima......i nametnuo je.....standard kako izrabljivati hrvatske radnike......FUJ! Pljuc! Seljačina je seljačina, makar imao i helikopter!! dm-drogeriemarkt za njega i njemu slične nedostižni je civilizacijski san....

VL
OB
-obrisani-
18:06 18.10.2010.

Point_of_view......za tvoju informaciju Gavrilović je odavno NATO-ov dobavljač i nitko od toga nije radio cirkus.....dakle, ne ser.i o pozitivnoj klimi oko smrada poput Todorića, ratnog profitera!! Parafrazirat ću Umberta Ecca......: ...\"govno uvijek smrdi, ma kako ga mi nazivali\".....tako ti stoje stvari sa tvojim Todoričem.....vodi ga kući kad ti je tako dobar!

VL
DU
Deleted user
18:32 18.10.2010.

Činjenica je da Todorić dobio \"krila\" - neovisno kako je stekao bogatstvo i početnih milijun dolara. Pri čemu mislim na nevjerojatnu sinergiju jer ima u vlasništvu niz tvrtki iz prehramb. sektora i još golemi lanac maloprodajnih trgovina, a po novome se što izravno, što neizravno nagurava i u medije (reklame i tako to). A što znači da je u startu u nenadoknadivoj prednosti pred konkurencijom kojima je core business samo maloprodaja odnosno eventualno veleprodaja (Metro). Njima se energija troši na međusobno ucjenjivanje s dobavljačima, a u slučaju Todorića je kako gazda naredi i onda proizvedeno meso, mlijeko, ulje, sladoled itd. trži i po veleprodajnoj i još po maloprodajnoj marži, a na slučaju Lidla smo vidjeli da i cipelari konkurenciju svojim robnim markama. Osim toga, zahvaljujući udjelu u distribuciji tiskovina, nagrabusio je svaki izdavač koji nešto zucne protiv Agrokor koncerna i nema ni reklama niti može računati na neki status kad se radi o distributivnoj mreži. Zaključno - gadan igrač taj Todorić i zato je kost u grlu stranoj konkurenciji. Još uvijek ne mogu akceptirati da se u gornjoj analizi u isti koš stavljaju drogerije, veliki marketi na rubu gradova ili pak čista veleprodaja (probajte ući u Metro bez veleprodajne iskaznice!). To ni pas s maslom ne bi pojeo odnosno ti zaključci iz gornje analize o maržama u maloprodaji nemaju vrijednost. Ima smisla uspoređivati marže i plaće uposlenih u DM, Műller i Kozmo kad se radi o drogerijskoj branši. Isto tako je smisleno uspoređivati radne uvjete, plaćanje radne snage i marže kad se radi o Šparu, Konzumu, Plodinama, Lidlu itd. Međutim, u isti koš stavljati DM i Plodine je bezvezarija...

VL
OB
-obrisani-
18:41 18.10.2010.

Čitajte ovako \"glupi potrošači, zašto svoje novce ostavljate u firmi koja je najpovoljnije mjesto za kupnju i u kojoj prodavačice imaju najveće plaće u Hrvatskoj. Budite domoljubni,kupujte proizvode lošije kvalitete i novce ostavljajte u Todorićevom kozmu \".

VL
DU
Deleted user
18:45 18.10.2010.

Kozmo je prodan! Više ne pripada Todoriću nego inv. fondu na čijem savjetničkom čelu je Škegro...

VL
Avatar Point_of_view
Point_of_view
18:56 18.10.2010.

Onaj tko prati moje komentare zna da vec vise od cetrdeset godina zivim vani. Znaci ni luk (Todoricev) jeo niti mirisao. Ali znam nesto drugo. Cetrdeset godina sam radio u businessu (na vise kontinenata) i vrlina mije fokusirati se naa bitno a nebitno ostaviti po strani. Zao mi je zapjenjenih pubertetlija, koji misle da znadu nesto o gospodarstvu a koji se nezanju ni pristojno artikulirati, a o argumentiranoj raspravi na zadanu temu da i ne govorim. Nazalost vrijeme je za ljudsku civilizaciju ogranicana resursa i sve sto se ostavi za sutra je nenadoknadiv gubitak.

VL
Avatar Čitatelj300
Čitatelj300
19:18 18.10.2010.

Konzum ima najviše marže a ljude plaća najmanje samo što se to ne smije napisati jer je Todorić vlasnik TISKA preko čijih se kiosaka prodaje i večernji među ostalim

VL
OB
-obrisani-
07:45 19.10.2010.

Point_of_view.....u nedostatku argumenata koji bi išli u korist šugavog prekupca Todorića, posežeš za etiketiranjem?! Pubertetlija?! Neartikulirani?! Hahaha..... Glede Todorića, spomenuo bih još njegov nezakonito sagrađen \"hotel\"- dvorac na obroncima Sljemena, a koji je postao simbol feudalnog ustroja Hrvatske - bezakonja, samovolje, socijalne nepravde, tajkunizacije, političkog služenja krupnom kapitalu.....PLJUC! Naravno, ne zaboravimo i subvencije koje vrli kapitalist Todorić dobiva....., a za što?.....Možda je pokrenuo je agrar? Možda je počeo izvoziti? PLJUC!!

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.