Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 118
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Trgovci sve agresivniji sa svojim proizvodima
Povratak na članak

Manje snažne brendove istiskuju robne marke

Cjenovna razlika između trgovačke marke i brenda nekad je bila oko 10%, a danas samo 2 do 3%

Komentari 5

BU
BubyZG
17:23 14.08.2015.

Ako na robnoj marki ne vidim ime proizvođača, već samo da je proizvedeno za Konzum, Lidl, Kaufland..., NE kupujem taj proizvod makar bio i osjetno jeftiniji. ŽELIM znati tko je proizvođač !! To je jedini način da se kupac koliko-toliko zaštiti od bofl robe, osobito iz zemalja bivšeg Varšavskog pakta ( Poljska, Bugarska, Rumunjska, Češka ... ). Ima iz tih zemalja i dobrih proizvoda, ali ima i apsolutno neprobavljivih, pa želim znati tko nešto je proizveo i tada odlučujem hoću li kupiti ili ne. I oznake porijekla EU također NE priznajem - zaštititi domaće također je bitno, a za to treba znati točnu zemlju porijekla !!

VL
DJ
djurex
15:25 14.08.2015.

naravno da istiskuju..ali ne kvalitetom niti best buy om nego zato sto gospoda iz konzuma nakon sto ogule dobavljaca izbace ga sa polica i pocnu raditi k plus..koji je sve samo ne kvalitetan..sta misli gosp.knez da malo pocnu placati robu na vrijeme umjesto da stalno ucjenjuju i reketare dobavljace

VL
KR
kruško1
16:56 14.08.2015.

ZIvimo u Republici Akciji jer obican covjek u RH vidi samo oznaku SNIŽENO....to je tak moji pajdaši

VL
KR
krumember
14:28 19.08.2015.

To je zbog toga jer ljudi ne znaju da će razliku u cijeni kvalitete hrane platiti u apoteci kada se budu liječili od posljedica nezdrave prehrane.

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.