Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 55
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
AZTN

Konzum ima najveći tržišni udio u trgovini na veliko i malo

spevec
Goran Stanzl/Pixsell
20.07.2010.
u 16:39

Tržište trgovine na veliko, prema istraživanju Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja, visoko je koncentrirano.

Prema istraživanju Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja u sklopu redovnog praćenja stanja na tržištima s aspekta zaštite tržišnog natjecanja ukupan prihod svih poduzetnika ostvaren trgovinom na veliko mješovitom robom, u 2009. godini, iznosio je 6,7 milijardi kuna. Rezultati istraživanja pokazuju da je tržište trgovine na veliko visoko koncentrirano, stoji u priopćenju AZTN-a.

Najveći tržišni udjel ostvario je poduzetnik Konzum, a slijedi ga poduzetnik Metro Cash& Carry. Oba poduzetnika u 2009. godini bilježe pad prihoda u odnosu na 2008. godinu. Za trgovinu na malo, rezultati istraživanja pokazuju da je ukupno ostvareni prihod svih poduzetnika iz uzorka na tržištu trgovine na malo u 2009. godini iznosio 28,3 milijardi kuna što je za oko dva posto manje od prihoda ostvarenog u 2008. godini. Najveći prihod kao i tržišni udio i nadalje ima Konzum, a zatim slijede Plodine, Kaufland Hrvatska, Mercator-H, Billa, Lidl, Kerum, Dinova - Diona, Tommy i Getro. Značajan rast, kako prihoda, tako i tržišnog udjela u 2009. godini bilježe Plodine, Kaufland, Lidl kao i Dinova-Diona što je nastavak trenda iz prethodne 2008. godine, dok su tržišni udjeli Mercatora – H, Bille i Getroa u padu. Rezultati istraživanja pokazuju da je tržište trgovine na malo umjereno koncentrirano, s time da se u 2009. godini uočavaju naznake rasta koncentriranosti prvih deset poduzetnika u odnosu na 2008. godinu.

Ključne riječi

Komentara 6

AM
amato
08:16 23.07.2010.

Treba se samo nadati da će račun za naplatu stići. No, kako se radi o državi u kojoj su većina barem nešto malo ukrala ili prevarila državu, a manjina je ostala \"lišo\", i to ne zato što nisu htjeli, već zato što nisu uspjeli, stvar će ići malo sporije. Vrč ide na vodu dok se ne razbije.

DA
damirmm
23:13 20.07.2010.

ovo kaj vi zovete najveći tržišni udio ja bi nazvao monopol

OB
-obrisani-
00:11 21.07.2010.

Konzum ima najveći tržišni udio u trgovini na veliko i malo ! .............................................................................................................. Pa to mu je kao i kupovinu \"Tiska\", tako da siromah Todorić svakodnevno barata sa dodatnom ozbiljnom količinom gotovine, upravo dotična Agencija i omogućila, odnosno ravnateljica Olgica, čiji je muž Spevec nakon obavljene kupnje, preko noći postao član Agrokorove uprave sa ozbiljnim mjesečnim prihodom !

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije