Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 62
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Prehrambeni proizvodi
Povratak na članak

Imamo adute, ali negdje očito zapinje: hrana kao nacionalni brend

Brendiranje prehrambenih proizvoda jače bi povezalo turizam i industriju koja u izvoz plasira 62% proizvodnje u tom sektoru

Komentari 2

Avatar Oneill
Oneill
09:03 25.10.2016.

Oprostite kad može da bude sol.paprika.svisko meso u svjetu biti atraktivno nikad a pogotovu za tu cjenu proizvoda kao što je Kulen.Možda kod nas i okolicu da taj proizvod može proći ali drugdje boim se da nema realne šanse moždaa samo do 5-10 deka.

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.