Hrvatski Telekom: U porastu svi financijski pokazatelji, povećani prihod i neto dobit
Prvo polugodište 2016. godine obilježili su intenzivne aktivnosti usmjerene na poboljšanje korisničkog iskustva, inovativne usluge i nastavak investicija u infrastrukturu, stoji u priopćenju.
Komentari 3
Vrlo poštovani gospodine Predsjedniče Uprave Tomašković. Uputila sam vam preporučeno i osobno pismo sa pojašnjenjima moje tvrdnje da je vaš profit kojim se hvalite posljedica prevare pretplatnika naplaćivanjem postojećih i nepostojećih usluga te krojenjem tarifa sa svaki put novim imenima a koje će vas samo opaliti po džepu. I svaki vaš prigovor uredno odbiti. Pazite naivni dugogodišnji pretplatnici i uredni platiše kao što sam sama: ne budite inertni prijeđite k drugim operaterima. Podaci za kontakt dostupni medijima. Gospodin predsjednik uprave me može slobodno kontaktirati jer vjerujem da mu je moje osobno i preporučeno pismo dostavljeno.
Napuhane cijene, bahat pristup kupcu kojeg tretiraju kao niže biće, slaba usluga.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Deru i pljačkaju pretplatnike lažnim " najpovoljnijim" tarifama, raznoraznim napuhanim izmišljenim uslugama za koje v kažu da su 0 kuna pa onda kad to potpišete naivno računi počinju bujati. Ne vjerujte njihovim promotivnim pozivima niti agentima na šalteru. Tražite od službe prigovori@ht.hr objašnjenje svakog sumnjivog računa . Ako niste zadovoljni pređite drugom operateru. Napisao naivni uredni platiša i pretplatnik preko 20 godina. Podaci za kontakt medija: satruncica@gmail.com