Hrvatske luke za ulazak azijskih proizvoda u Europu
U diplomatsko-gospodarskoj misiji na Filipinima bili su Kotromanović, Klisović i predstavnici zagrebačkog Brodarskog instituta
Komentari 4
Ali valjda i Kinezi o tome razmišljaju jer kod Hrvatske imaju zemlju sa skoro najmanjim plaćama u eu,sa takvim ludo dobrim položajem i odličnom infrastrukturom a imaju već postojeće firme koje sanjaju posao?Zar netko uopće sumnja kakve su mogućnosti luke Rijeka i lng terminala u Omišlju?Zar Hrvatska nema autoceste u rangu najrazvijenijih zemalja eu da može distribuirati kontejnersku robu u zapadnu i srednju europu,bilo preko luke Ploče,bilo preko Rijeke,svejedno? Zar nećemo nešto povući (kako sam zamrzio tu riječ) iz fondova ? 02.10.2012. u 21:03h nave je napisao/la: -------------- Slažem se
Kinezi Njemcice izgradit prugu od Njemackedo Rijeke za svoje potrebe,eheehehhehehe
aahaaaaaaaaaaaa, zato bi naši dali autoceste da si austrijanci i francuzi malo zarade , da nebudu više sirotinja
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
dobra ideja... nije vazno odakle je roba vazno da se kotrlja preko autoputa koji se nikad nece moci otplatiti, dok ne dode jedan takav promet kao sto bi bila jedna internacionalna luka... ali grci su isto prodali jednu kinezima, radnici se htjeli organizirati pod novim vlasnikom ali da sve stare radnike su otpustili, novi radnici su vecinom vremenski radnici bez stalnog ugovora, zovu i 2 sdata prije posla i moraju cesto ostati 2 smjene... tehnika koju su preuzeli se ne obnavlja, vise propada... pokazali su primjere kako kranovi nemaju vise dovoljno dobre kocnice... tko je sad hrvatskoj kriv da je dosla na te grane... da ali krivac HDZovac sjedi na HTV i daje intervju...