Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 46
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Krešimir Kučko:
Povratak na članak

'Gubici Croatia Airlinesa još su veći, otpustit ćemo 20% radnika'

Kučko je izjavio kako je netko krivo vodio vrijednosti zrakoplova ili napuhavao njihovu cijenu

Komentari 7

DU
Deleted user
07:22 14.02.2013.

C.A je od osamostaljenja Hrvatske drzave u gubicima i problemima,i tu na "otpusta 20% zaposleni,nego se taj gubitas mora kompletan otpustiti",zbaci C.A se mora losovati,jer vi unististe drzavu i njene porezne obaveznike,cuj ovog apsurda C.A duzna 370,pa onda 483 milijona kuna,pa zar uopce vrjedi toliko C.A????

VL
Avatar airbizz
airbizz
13:09 15.02.2013.

izuzmemo li lažnu vrijednost aviona ispada da je dug nekih 85 milijuna kuna.otpustit će 220 radnika.po nekoj računici ispada da su 220 radnika(koji su višak)krivi 85 milijuna kuna.odmah otpustite još 220 radnika pa ste u plusu 85 milijuna kuna.kome se tu maže oči.bilo je prijašnjih godina kada je poslovanje bilo u plusu,onda nije bilo višak radnika.ne postoji višak radnika i prekovremeni rad,samo loša organizacija.

VL
CI
ciratnip
06:06 14.02.2013.

Propada li Croatia Airlines zbog imena ili zato sto je to ekonomska potreba? a od sada ce njihove letove preuzti JAT, sto je onima koji odlucuju vrlo vazno!

VL
DU
Deleted user
07:23 14.02.2013.

Mislim koji si ti idiot... , onako.... , ako firma loše ili krivo posluje , nisu krivi radnici već rukovodeći kadar... , znači van bi trebali ti i tebi slični a ne radnici...!!!!!!!!!

VL
RA
radovanzagrebcanin
07:47 14.02.2013.

KADA CEMO KONAČNO NA ČELA KOMPANIJA dobiti SPOSOBNE a ne stranački PODOBNE ljude? Odakle se pojavio ovaj vrli manager koji otkriva što mu se u poduzecu dogadja i umjesto da povecava posao samo prijeti otpustanjem svakog petoga? Cime se ranijee bavio i kakave su mu reference? Dali je i sto uspjesno vodio prije nego sto mu je povjerena CA? CA je kompanija od posebnog interesa, dio TURISTIČKOG gospodarstva Hrvatske, tako je treba gledati i financirati. Bila bi tragedija da upropastimo i dovedmo u pitanje CA opstanak

VL
IM
Immanuell
08:53 14.02.2013.

Pa nije bez veze 45 godina Jugoslavija imala samo jednog civilnog prijevoznika.... Sad svaki pašnjak od 1000 km2 želi svoju avio kompaniju.

VL
OB
-obrisani-
13:08 14.02.2013.

Gospođa Marija Čačić od 1999 godine u nadzornom je odboru CA, ona i njen muž- partner Čačić utemeljitelji su CA sa posebnim pravima i mogućnošću veta na odluke uprave. Većinski vlasnik - hrvatska država želi otkupiti cca. 1 mil kuna vrijednosti dionica od "uspješnih" Čačića i još nekih drugih, po izlikom da želi imati potpunu vlast u upravljanju tvrtkom. E kad bi se radilo o uspješnoj tvrtki shvatio bih taj potez, no trebali bi kazati da time spašavaju i pomažu ovaj dvojac koji je sudjelovao u propasti tvrtke besplatnim letovima i koji će izlaskom iz vlasničke strukture izbjeći sudbinu potpune propasti tvrtke koja je gotovo pola milijarde u gubitcima. Ovom skorom zatvoreniku i njegovim društvima, država po tko zna koji put izlazi u susret, otkupljuje zemljišta, posuđuju novce, otkupljuje dionice, pa bih pitao USKOK-ovce što oni rade, SOE i POE što oni rade, DORH-ovce i što oni rade. Ima li tu materijala za procedure i akcije??

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.